Gå til innhold

Hva ser du dine filmer på?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Som oftest blir det på lerretet i kjellerstua som måler ca. 2x2m. Prosjektoren er en ASK C6 compact som begynner å dra på årene. Filmene kjøres fra pc'en og lyden kjøres av en electrocompaniet forsterker og to B&W høytallere.

6483403[/snapback]

Najs! 32 tommers JVC CRT i stua. 19 toms syncmaster 959NF på datarommet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en Samsoung 28'' CRT 4:3, er ikke fornøyd med denne så det blir nok noe litt flatere utover høsten.

Lyd: Ikke sprækt her igården heller, har bare koblet til et eldre stereoanlegg jeg, Tannberg 2x35w med 2 stk Thiel høytalere. Blir etter hvrt noe bedre her og, men skjærm er høyere prioritet. Spørs om jeg ikke kjøper meg PS3 først og, hovedsakelig for å spille neste spill i GTA serien.

Jeg har en H/K DVD 31 spiller, den er jeg bildemessig fornøyd med (det var i alle fall revlusjonerende iforrhold til den forgje jeg brukte, noe JVC billigrask) Men denne må nok på reperasjon da jeg har vært borti at den ikke spiller subs, og ved et tilfelle at en DVD ikke ville spilles av. Begge deler fungerer på reservespilleren.

 

Mye penger kommer til å forsvinne på A/V i en ikke altfor fjærn framtid.

 

Edit: Thiel ikke Teil

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Mala: Tusen takk :)

 

Bruckiana: Har selv en H/K DVD30. Etter noen år sleit den også med å spille av dvd'r noen ganger. Fikk ofte "Disc Error", og måtte kjøre skuffen inn og ut en del ganger før spilleren godtok filmen. Irriterende, og lat som jeg var klarte jeg aldri å levere den inn til service. Så en dag tok jeg meg sammen og dro til Hifi Center Kjeden (som var butikken jeg kjøpte spilleren i). De tok den imot (tror det er 5års garanti mot slikt) og ca. 1 og en halv uke etterpå fikk jeg spillern tilbake. Gratis. Nå fungerer den som bare det!

Har forøvrig heller ingen planer om å bytte ut denne spilleren med det første. Selv om den "bare" har komponent ut, så gir den etter min mening et bedre bilde enn fks. Samsung Hd850 hdmi-720P (Som har fått mye skryt rundt om for den gode bildekvaliteten.) Så er ikke alltid det lønner seg å bytte med noe nyere.

 

On topic: Fortsett å vis/fortell om hvor dere ser film. Er artig å følge med!

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tok et mobilbilde fra akkurat her jeg sitter. Skal se The Weather Man liggende i sengen som dere så vidt ser dynen fra. Bildet er 10 sek gammelt.

Lenke til kommentar
Phillips 32", men det blir nok en Hitachi PJ-TX200 til høsten. Hadde egentlig tenkt å gå for den litt billigere Epson EMP-TW600, men den er beklageligvis tatt ut av produksjon.

 

Vi får se hva som skjer når pengene er inn på kontoen og jeg føler at det er dårlig nok vær til å kjøpe innekos.

6482387[/snapback]

Vi går selvsagt for den dyreste, pus.

Lenke til kommentar

Runco DTV-940 CRT-prosjektor m motorisert Vutec lerret 2.20m/Panasonic 36WS TV alt avhengig av situasjon/hva som skal sees

Meridian G91 DVD-spiller

Meridian G68AXV pre/pro

Meridian 558 poweramp

Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller

Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, Onix Rocket UFW-12 subwoofer

Stax Omega II hodetelefoner når det passer best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...