Gå til innhold

Hva ser du dine filmer på?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Runco DTV-940 CRT-prosjektor m motorisert Vutec lerret 2.20m/Panasonic 36WS TV alt avhengig av situasjon/hva som skal sees

Meridian G91 DVD-spiller

Meridian G68AXV pre/pro

Meridian 558 poweramp

Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller

Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, Onix Rocket UFW-12 subwoofer

Stax Omega II hodetelefoner når det passer best

6486095[/snapback]

:( Audio 60 2-kanals stereo+sub-oppsett mens Meridian 558 effektforsterkeren er på service. :(

Lenke til kommentar
Runco DTV-940 CRT-prosjektor m motorisert Vutec lerret 2.20m/Panasonic 36WS TV alt avhengig av situasjon/hva som skal sees

Meridian G91 DVD-spiller

Meridian G68AXV pre/pro

Meridian 558 poweramp

Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller

Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, Onix Rocket UFW-12 subwoofer

Stax Omega II hodetelefoner når det passer best

6486095[/snapback]

:( Audio 60 2-kanals stereo+sub-oppsett mens Meridian 558 effektforsterkeren er på service. :(

6507486[/snapback]

 

Håper du kødder angående Stax... er jo headset til 40k. Skulle likt å hørt lyden i den gitt.

Lenke til kommentar
Runco DTV-940 CRT-prosjektor m motorisert Vutec lerret 2.20m/Panasonic 36WS TV alt avhengig av situasjon/hva som skal sees

Meridian G91 DVD-spiller

Meridian G68AXV pre/pro

Meridian 558 poweramp

Pioneer CLD-D925 laserdisc-spiller

Aerial 8b L/R, Aerial CC5 senter, Definitive Technologies BP 2002 til surround, Onix Rocket UFW-12 subwoofer

Stax Omega II hodetelefoner når det passer best

6486095[/snapback]

:( Audio 60 2-kanals stereo+sub-oppsett mens Meridian 558 effektforsterkeren er på service. :(

6507486[/snapback]

 

Håper du kødder angående Stax... er jo headset til 40k. Skulle likt å hørt lyden i den gitt.

6509328[/snapback]

Nei.

Sammen med diverse annet dill, til venstre på bildet:

hylle_012_small.JPG

 

EDIT: Og kunne absolutt leve med å bruke bare de en stund mens Meridian'en er på service, men da blir jeg jo bare sittende/liggende i sofaen.

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Ehm, En 32" Thomson, koblet til en helt ny Denon 1920 som har overrasket meg stort i forhold til pris. Har også dette koblet til en Kenwood forsterker (billige greier, men skaper overraskende godt lydbilde) og et 5.1 system av et eller annet amerikansk slag som ble kjøpt for alle konfirmasjons pengene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser filmene mine på en Philips 28" Widescreen tv. Ca 3 år gammel. Bildematerialet kommer enten fra en modda xbox eller en Pioneer DVD spiller. Lyden sørger 4 stk Paradigm Atom, 1 stk Paradigm CC-150 center,drevet av en Harman Kardon AVR500 og 1 stk B&W ASW300 sub for. Bildemessig skulle jeg gjerne hatt noe bedre. Lydmessig er det mer enn nok trøkk for den lille stua mi :)

Endret av Ligaya
Lenke til kommentar

Ser hovedsaklig mine filmer på 32" Widescreen LCD TV-en, som også er HD Ready, men dessverre får man ikke utnyttet det på DVD. :p Er ikke verdens beste TV, er en fra Hyundai som kostet 10k i januar, men jeg er meget fornøyd i forhold til hva jeg betalte. Fint bilde på DVD, fint bilde på TV (via digital dekoder) og veeeldig bra bilde på HDTV (som jeg dessverer ikke får testet mye siden jeg ikke lenger har Xbox 360, men det jeg testet var herlig). Ellers har jeg også en 14" fra Panasonic som står litt til side for PC-en, som jeg innimellom bruker når jeg har noe å gjøre på PC-en samtidig som jeg vil se litt på noe DVD. Men det er ikke "viktige" greier, stort sett filmer og serier jeg har sett før som jeg har på mens jeg sitter på PC-en. Et eventuelt tredjevalg er å se DVD-ene på PC-en, på en 19" Widescreen-skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Begge pcene mine har brutt sammen mens jeg har vært på ferie, så jeg gikk til innkjøp av en bærbar dvdspiller. Audix-et-eller-annet-dritt. Er deprimerende å se film nå om dagen. Har ikke alle ledningene jeg trenger for å koble den lille maskinen til pc-skjermen så nå er det 7" skjerm og akg k1000-hodetelefoner... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...