Gå til innhold

Hva ser du dine filmer på?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittel sier så er dette en tråd der du kan avsløre (og evt. vise) hvilket oppsett du bruker når du ser film. Enten være det projektot, vanlig tv eller en gigantisk plasma.

Jeg kan starte: 19" BenQ FP937s.

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
Skrevet

Ser film på laptoppen. 15"4' (1680px*1050px). Har ikkje råd til skikkeleg kopekasse.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Hjemme ser jeg filmer enten på min Panasonic 32" flatscreen eller Samsung 27" HD LCD. I basen bruker jeg et Samsung 22" og på farten blir det den bærbare med sine 15".

Skrevet (endret)

32" Panasonic CRT. Ikke HD men fin og flat (til CRT å være).

Edit: Og selvfølgelig min Denon/Dali-kombinasjon med 5.1-lyd :)

Endret av Nonsens
Skrevet

Phillips 32", men det blir nok en Hitachi PJ-TX200 til høsten. Hadde egentlig tenkt å gå for den litt billigere Epson EMP-TW600, men den er beklageligvis tatt ut av produksjon.

Vi får se hva som skjer når pengene er inn på kontoen og jeg føler at det er dårlig nok vær til å kjøpe innekos.

Skrevet

Filmene rulle og går på ein 28" Sony skjerm i kjellerstum m- Z-5500 lyd.

Er utrolig sugen på å gå til innkjøp av ein god 32" HDTV. Pengen er der snart,men lurer på å vente 1 år til :hmm:

Skrevet
Som oftest på en 28" TV.  Har en PC koplet opp til den, i tillegg til DVD-spilleren.

6482897[/snapback]

Yep.

I tillegg til stereoanlegg.

Skrevet

Filmene blir sett på min 28" Sony Widescreen-TV. Liker bedre å se filmene på DVD enn via pc-en, men det er mest pga lyden. CRT forever =).

Skrevet

Som oftest blir det på lerretet i kjellerstua som måler ca. 2x2m. Prosjektoren er en ASK C6 compact som begynner å dra på årene. Filmene kjøres fra pc'en og lyden kjøres av en electrocompaniet forsterker og to B&W høytallere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...