Supernaut_ Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Men tro meg er nok av band fra utlandet som får platekontrakt like lett som Norske og som faktisk suger noe sykt jævlig, har til gode å høre et utenlandsk Black Metal band som jeg faktisk liker bedre enn noen av de gode Norske. Jeg liker en god del band ifra Europa/Amerika ikke misforstå men det blir ikke samme stemningen å høre for eksempel Amerikanske "Krieg" da disse høres ut som om dem er i konkurranse om å spille kjappest og jævligst istedenfor å skape stemninger i musikken. At de i det hele tatt har blitt anerkjent som et Black Metal band er meg totalt uforståelig. 6489973[/snapback] Er uenig at Krieg er dårlig. Ikke at de prøver å spille kjappest og jævligst heller. Skaff deg Blue Miasma skiva! Stemninger, stemninger, og atter steminger! Du burde også prøve å høre på The Black House, jævla fet skive...tilogmed coverlåt av Velvet Underground, som også er fet! 6494651[/snapback] Jepp, har til gode å høre The Black House. Leviathan sitt Tentacels of Horror er også et godt eksempel på bra usbm. Det finnes også mye gode band fra Ukraina/Finland.
Acrid Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Judas Iscariot og Von er fine eksempler på at usbm er faen ikke noe å kimse av. Urfaust har 63 ganger mer stemning enn Burzum og Deathspell Omega gruser alt som Norge har kommet med.
Ni kon Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hei, jeg lurer på hva DU mener om "satanrock" eller death-metal (tenker på satanistisk, som f.eks. dimmu borgir). 6463168[/snapback] Det er ræva. Syns synd på de som liker det fpr å skille seg ut. Stakkars svake mennesker
Mala Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hei, jeg lurer på hva DU mener om "satanrock" eller death-metal (tenker på satanistisk, som f.eks. dimmu borgir). 6463168[/snapback] Det er ræva. Syns synd på de som liker det fpr å skille seg ut. Stakkars svake mennesker 6495770[/snapback] Say again ffs?
kaiern Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Syns synd på de som liker det fpr å skille seg ut. Stakkars svake mennesker 6495770[/snapback] Hva med oss som liker det, fordi vi liker det?
TLZ Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Vi eksisterer ikke. Folk hører kun på slik musikk fordi de er vil skille seg ut og er svake.
Ni kon Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Ja stakkars stakkers dere. Det finnes også de som tenner sexuelt på dyr. De eksisterer med det er synd på de
kaiern Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Vi eksisterer ikke. Folk hører kun på slik musikk fordi de er vil skille seg ut og er svake. 6495826[/snapback] Crap.
Matias Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hater denne typen musikk, og får lyst til å spy hver gang jeg hører den Det er bare så forferdelig stygt.
kaiern Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Hater denne typen musikk, og får lyst til å spy hver gang jeg hører den Det er bare så forferdelig stygt. 6495848[/snapback] Hva er stygt med det?
TLZ Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Musikk skal handle om å være så forsiktig, sensuell osv så mulig. Og ikke minst: tilgjengelig og fengende. Alt annet enn pop-ballader er stygt. Alle som er uenig er sånn derre teit taper som bare vil skille seg ut.
ChrchBrnr Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Jeg syns jeg lukter troll her Jaja Mr. Dahle vist det er ræva så håper jeg da i det minste at det er en fin "ræv" Og du, synd på de som liker dyresex? hehe syns mer synd på de stakkars dyra jeg da Jeg hører på Black Metal for å skille meg ut? Svar: Nei, jeg skiller meg ut fordi jeg IKKE vil se ut som "hvermansen" i gata mao bare en til i den store ignorante saueflokken
Ni kon Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Alle streber etter å være unik, dette har medført at å være normal er blitt unikt
KimNK Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Hei, jeg lurer på hva DU mener om "satanrock" eller death-metal (tenker på satanistisk, som f.eks. dimmu borgir). 6463168[/snapback] Det er ræva. Syns synd på de som liker det fpr å skille seg ut. Stakkars svake mennesker 6495770[/snapback] Ja, for fy faen, dette kan du alt om! Har som regel pleid å ta deg som ein seriøs kar øyivind, men i det siste har det vore meir eller mindre umogeleg. Spesielt i musikkategorien virkar det som om du plutseleg ikkje klarer å argumentere for deg eller holde deg seriøs lenger. Hvis du ikkje klarer å holde deg for god for slikt, kan du trekke deg tilbake til babethreaden med tørkerullen. Takk. PS: Worst troll evar. Endret 15. juli 2006 av Satrucci_
Ni kon Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Uffda Kan jo ikke noe for at dette er ræva musikk jeg Denne musikken frembringer aggresjon og hat hos enkelte, noe jeg er motstander av. Det er ikke uten grunn at vi var dobbelt så mange vakter på jobb under konserter av denne typen. Mens vi på Backstreet Boys måtte bære ut besvimte 12 år gamle jenter måtte vi nesten sloss med publikum hver gang et "satanrockband" sto på scenen. Og når vokalisten har så ræva stemme at han må brøle er det helt for jævlig. Ikke er de spesielt bra på instrumentene de prøver å knote seg frem på heller... Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor de ikke har med hardingsfele og trekkspill. Det er intstumenter som låter jævlig det, og burde derfor passe midt i blinken for slike band.
kaiern Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Og når vokalisten har så ræva stemme at han må brøle er det helt for jævlig. 6495996[/snapback]
ChrchBrnr Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 Alle streber etter å være unik, dette har medført at å være normal er blitt unikt 6495954[/snapback] Er det lenge siden du har labba rundt i et "sentrum" på en fredagskveld, jeg mener da sentrum på en plass større enn 5000 inbyggere ? For å se hva jeg mener så kan du jo gå til det ekstreme og ta deg en tur til oslo på en lørdagskveld, hele byen er full av "kloner" jeg mener at man går forbi tusenvis av mennesker som mer eller mindre ser helt like ut. Eneste gangene du finner masse "metalltryner" i Oslo er etter en større konsert men nesten uansett antall som har vært på konsert så ser du dem knapt blant alle klonene, dvs du ser dem men de er i stort mindretall hehe
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 (endret) Og når vokalisten har så ræva stemme at han må brøle er det helt for jævlig. Ikke er de spesielt bra på instrumentene de prøver å knote seg frem på heller... 6495996[/snapback] Helt ok å mene at musikken er rævva og at vokalisten burde låses inne på mentalsykehus, men... de kan spille på sine instrumenter og er som oftest svært gode på det. Det er bortimot en objektiv sannhet, men du trenger selvfølgelig ikke like det de spiller. edit: nei, jeg har verken langt svart hår, nagler, driver med emodikting eller annet fjas. Trenger ikke være "unik" for å like metal Endret 15. juli 2006 av SBS
Ni kon Skrevet 15. juli 2006 Skrevet 15. juli 2006 I motsetning til deg bor jeg midt i smørøyet i Oslo. Så jeg er fullt klar over hva som er der ute http://www.ryoni.com/music_videos/galleon_so_i_begin.html Dette derimot bringer frem det beste i mennesket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå