Gå til innhold

Hvem er dine favorittskuespillere?


Geir M

Anbefalte innlegg

Al Pacino - Scarface, Heat og selvfølgelig Gudfaren.

Robert De Niro - Goodfellas og Taxi Driver :love:

Tom Hanks - Fantastisk kar. Liker spesielt Forrest Gump, The Green Mile og Apollo 13.

Jack Nicholson - Heeeres Johnny! :D

Gary Oldman - Liker ham bare uansett hvor jeg ser ham.

Jim Carrey - Tidenes komiker. Gjorde en fantastisk rolle i "Man on the Moon" :love:

og Samuel L. Jackson - Stemmen, trynet, personen. Har vært med i en endeløs rekke av bra filmer. Liker ham spesielt veldig godt i Long Kiss Goodnight og Pulp Fiction.

 

Men på toppen troner Kevin Costner, ganske enkelt pga Dances with Wolves.

Endret av edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scarlett Johansson - usannsynlig lekker og talentfull. Med gode filmer som Lost in Translation, Match Point og The Prestige på samvittigheten. Aah! Jeg elsker whiskeystemmen hennes!  :)

7798817[/snapback]

Mmmm.. Hollywoods peneste uten tvil, men beste (kvinnelige) skuespiller...tjah. Se Ghost World. Blei knallforelska når jeg så hu i den!

7800100[/snapback]

Vel, tråden handler jo om den enkeltes favoritt, ikke nødvendigvis den man synes er den beste skuespiller(innen) der ute. For det synes jeg altså ikke Johansson er. ;)

Lenke til kommentar

Ser at så og si alle mine favoritter er nevnt nå, så jeg nevner heller en kvinne som kanskje ikke er helt på topp, men burde absolutt nevnes.

 

Angelina Jolie

 

angelina_jolie.jpg

 

Flink og ikke minst nydelig skuespillerinne, har flere store filmer bak seg, og selvsagt en del mindre presentasjoner. Slo vel gjennom med som Gina, men er kanskje mest kjent som Lara Croft i Tomb Raider.

 

Kan sees blant annet i:

 

- Tomb Raider 1 & 2

- Mr & Mrs Smith

- Gone in 60 Seconds

- Gina

- The Great Alexander

Lenke til kommentar

Al Pacino :love: :love:

 

Jeg elsker han i:

Donnie Brasco

Gudfaren filmene<3

Scarface

The insider

The Devil's Advocate (filmen likte jeg ikke særlig, men han i den, Gud.)

 

Han er min absolutte favorittskuespiller! Han har spilt i de fleste filmene jeg elsker. Det er et eller annet ved han, når han spiller i en film går det ikke ann å hate den. Han bringer det lille ekstra i hver film han spiller i!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Leonardo DiCaprio

39848417.jpg

 

Veldig rart at han ikke er nevnt. Hans tolkning av Howard Hughes i The Aviator er helt fantastisk. I tillegg gjør han svært gode jobber i for eksempel The Departed, Blood Diamond og Gangs of New York.

 

Glem alle fordommer du har mot fløtepusen i Titanic, en hver film han er med i har kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...