Gå til innhold

Hvem er dine favorittskuespillere?


Geir M

Anbefalte innlegg

Robert De Niro er meget dyktig.

Kanskje han er litt "over the top" nå.

De Niro holder fortsatt koken i Hide and Seek.

 

Har ikke sett den filmen ennå. Men filmer som Meet the fockers, Showtime og Analyse That er ikke akkurat noe som er De Niro verdig. Han er alt for god for dette. Begynner å bli en stund siden jeg har sett han i et skikkelig mesterverk nå. Han har vært med i alt for mye dårlig de siste årene.

 

[edit] masterfull quote gitt

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Favoritten er Robert de Niro. Filmar som Heat, Goodfellas, Deer Hunter, Once Upon a Time in America og Taxi Driver, hadde ikkje vore det same utan han

 

Taxi_Driver_stort.jpg

Lenke til kommentar

Min favorittskuespiller er Ashton Kutcher. Jeg så han først i That '70s Show, deretter i Dude, Where's My Car? og synes han er fantastisk morsom. Mange vil nok si at han spiller "samme" rollen i alle filmene han er i, men jeg syns han viste i The Butterly Effect at han kan gjøre mer "seriøse" roller også.

Endret av muon
Lenke til kommentar

Edward Norton

 

edwardnorton.jpg

 

Alltid beundret han. Han er en gjennomført god skuespiller og jeg finner han i flere av mine favoritt-filmer, kanskje en sammenheng der? Mener han som regel alltid finner seg roller som virkelig passer til han, men kanskje bare han er så flink at han får alle roller til å passe til seg. Rounders og 25th Hour er mine to absolutte favoritter med denne karen!...var slemt av meg å glemme den fantastiske American History X!

 

EDIT: Bilde og litt anna pjusk

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Willem Dafoe:

 

_40303459_dafoe_240wire.jpg

 

Har en del veldig gode rolletolkninger, som f.eks i Platoon og Boondock Saints. Digger fyren, samt de morsomme faktene hans ;)

 

Sean Connery:

 

connery99.jpg

 

Kanske min favorittskuespiller gjennom tidene. Særegen stil, der han alltid er ganske barsk ;) Likte han godt i Jakten på Rød Oktobetr, James Bond-filmene og The Rock.

 

Liker også godt Johnny Depp og Anthony Hopkins, men de har blitt nevnt før, så gidder ikke gå så nøye inn på dem.

Endret av Loerand
Lenke til kommentar

En av de største må vel være Al Pacino. Holder fortsatt koken i en alder 66 år og med mange store filmsuksesser i ryggsekken. Al Pacino er vel en av de som virkelig klarer å leve seg inn i rollen.

 

Ellers så er vel Tom Hanks, Nicolas Cage og Johnny Depp. Kan vel heller ikke glemme Russell Crowe etter de gode rollene i "Master And Commander" og "Gladiatoren"

Lenke til kommentar

Et par jeg glemte sist:

 

Hiroyuki Sanada

lastsam-3.jpg

 

Strålende, se bare hva han gjør i Tasogare seibei og The Last Samurai for å nevne et par. Dette er mannen med ansiktet som virkelig kan si mer enn 1000 ord uten å åpne munnen.

 

Jackie Chan

Jackie_Chan09.jpg

 

Denne karen er bare best på sitt vis. Jeg koser meg så mye i alle filmene jeg ser av han. Han stiller med den kuleste "film kung-fuen", han er blid og fremmer en veldig positiv holdning i alle sine karakterer. Kort sagt, en mann jeg svært gjerne kunne tenkt meg å spise middag med og ellers bare omgåes :)

 

 

Edit: En liten typo, og de liker jeg dårlig.

Endret av Doga
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bruce.jpg

Bruce Willis, den tøffeste av de tøffe, snytt for oscar 2 ganger.

Eneste skuespilleren som jeg ser filmene til bare fordi han er med.

 

chow.jpg

Hvis Bruce er den tøffeste Cracka er Chow den tøffeste Gulingen, selv om han ikke er spesielt gul. "Give a guy a gun, he thinks he's Superman. Give him two and he thinks he's God" passer bra til denne mannen.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Huff.. har så mange at jeg ikke kommer til å huske alle. Har ingen spesiell yndlings skuespiller.. så her kommer en liten liste gitt :innocent:

 

Tom Hanks

Mel Gibson

Adam Sandler

Sean Connery

Robert De Niro

Joe Pesci

Nicolas Cage

Russel Crowe

Edward Norton

Steve Buscemi (staving? husker ikke åssen etternavnet skrives :S)

Matt Le Blanc og Matthew perry(hvem kan glemme Joey og Chandler?!) Gud vet hvor mange ganger jeg nesten har falt om på gulvet av de to :p

 

Huff åssen kunne jeg glemme Jim Carrey.. :love:

Endret av Mavado
Lenke til kommentar
Huff.. har så mange at jeg ikke kommer til å huske alle. Har ingen spesiell yndlings skuespiller.. så her kommer en liten liste gitt  :innocent:

 

Tom Hanks

Mel Gibson

Adam Sandler

Sean Connery

Robert De Niro

Joe Pesci

Nicolas Cage

Russel Crowe

Edward Norton

Steve Buscemi (staving? husker ikke åssen etternavnet skrives :S)

Matt Le Blanc og Matthew perry(hvem kan glemme Joey og Chandler?!) Gud vet hvor mange ganger jeg nesten har falt om på gulvet av de to :p

 

Huff åssen kunne jeg glemme Jim Carrey..  :love:

6690534[/snapback]

'

ja det var favoritter :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...