Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei jente i gjengen er så prippen og fisefin.. og når vi var på mcdonalds igår.. så nekta hu å prøve den laxwrappen.. for hun haaater fisk.. det er det verste hun visste.. men sushi derimot .. det hadde hun smakt da (not..) og det smakte jo ikke fisk og det var kjempegodt mente hun! herre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Det smakte kansje ikke slik som den fisken hun var vandt til å få i heimen.

Noe jeg kan være enig i.

 

En kollega prestere å spørre en annen kollega om det var egg i omeletten (Varm-mats disk der jeg jobber)

Lenke til kommentar

På en studietur til Brussel, var vi en dag på rundereise for å se flere byer i Belgia. Vi stoppet i Brygge, hvor blant annet lunsj var en av postene på programmet.

 

Etter at noen lokale severdigheter var unnagjort skulle det spises, og jeg og en kompis gikk i forveien til Pizza Hut for å holde av bord – de medbrakte blondinene hadde også en skjult shoppingagenda som vi ikke ønsket å være del av. Vi var sultne, og de hadde ”spis så mye du orker”-lunsjbuffé med et rikholdig utvalg av ferdigstekt pizza til en gunstig penge, så valget var ganske åpenbart.

 

Et par forsyningsrunder inn i måltidet kommer resten av gjengen ramlende inn, og spørsmålet er selvfølgelig hva man skal bestille. Vi sier som sant er, at raskeste og billigste løsning må være å velge ”spis så mye du orker”, hvorpå klassens mest distré, spastiske og ”snakk før du tenker”-blondine (som senere i livet har blitt en Topp redaktør) lirer av seg følgende: ”Blir man mett av det da?”.

Lenke til kommentar

Blond jente: Heyy, hva skjer?

Kamerat: Pusser flaggstanga :D

Blond jente: Åssen kan du være på MSN og pusse flaggstanga samtidig? :ermm:

Kamerat: Det er ikke så vanskelig da :p

Blond jente: Ååå :idea: du har sånn liten flaggstang inne? :D

 

Fy faen å jeg lo :p

 

Blond jente: Er IQ en bil? :ermm:

Meg: Selvfølgelig!

Blond jente: Tøft :D, hvilken farge har den?

(også var det noe mer)

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Blond jente: Heyy, hva skjer?

Kamerat: Pusser flaggstanga :D

Blond jente: Åssen kan du være på MSN og pusse flaggstanga samtidig? :ermm:

Kamerat: Det er ikke så vanskelig da :p

Blond jente: Ååå  :idea:  du har sånn liten flaggstang inne? :D

9360624[/snapback]

:rofl::lol:

 

Hadde besøk idag av ein idiot. Det er ein gut, men skriver det fordet. Han spurte meg: «Kva skal du med skjermkort?» :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...