Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var vanskelig for meg å innrømme... (not)

8937723[/snapback]

 

ÅÅh ironi dude..

 

 

Enhver har da sagt noe dumt til ei jente.. Om ikke fler :p

8937731[/snapback]

 

Klart de har.. Haha, og hva med alle de utrolige dårlige sjekketriksa man får slengt i trynet da :tease:

Lenke til kommentar

Spørsmål: Visste du at 17 mai blir på Fredag den 13 i år?

Blodina: Gjør det?! :ohmy:

 

Fikk høre den av en kamerat.

 

Dummeste en kamerat har sagt.

 

Sku spille i går men fikk beskjed at æ måtte laste ned nytt skjermkort :ermm:

 

Det var da fra den tiden Pentium 4 var nytt og Deltaforce var kult.

Lenke til kommentar

Dette er noko eg har høyrt frå nokon i klassen min:

 

Det var ein på ein annan skule som (om eg husker rett) var ved ei strand eller basseng, husker ikkje kva det var, men han hadde sett på ei i klassen hens og hadde fått ståpikk. Han prøvde selvfølgeleg å skjule det ved å 'trykkje' lillemann ned. Då var den nokon som spurte kva han dreiv med eller om han hadde ståpikk, husker ikkje heilt. Då hadde han svart: "Det er ikkje min feil at <hennes namn> har so store puppar!"

 

Då eg høyrte dette lo eg godt. :!:

 

Edit: Ops. Posta i feil tråd. :blush:

Endret av Mr. Sviker
Lenke til kommentar
Dette er noko eg har høyrt frå nokon i klassen min:

 

Det var ein på ein annan skule som (om eg husker rett) var ved ei strand eller basseng, husker ikkje kva det var, men han hadde sett på ei i klassen hens og hadde fått ståpikk. Han prøvde selvfølgeleg å skjule det ved å 'trykkje' lillemann ned. Då var den nokon som spurte kva han dreiv med eller om han hadde ståpikk, husker ikkje heilt. Då hadde han svart: "Det er ikkje min feil at <hennes namn> har so store puppar!"

 

Då eg høyrte dette lo eg godt. :!:

8971751[/snapback]

Seriøst? Der dreit han seg, du.

Lenke til kommentar
Dette er noko eg har høyrt frå nokon i klassen min:

 

Det var ein på ein annan skule som (om eg husker rett) var ved ei strand eller basseng, husker ikkje kva det var, men han hadde sett på ei i klassen hens og hadde fått ståpikk. Han prøvde selvfølgeleg å skjule det ved å 'trykkje' lillemann ned. Då var den nokon som spurte kva han dreiv med eller om han hadde ståpikk, husker ikkje heilt. Då hadde han svart: "Det er ikkje min feil at <hennes namn> har so store puppar!"

 

Då eg høyrte dette lo eg godt. :!:

8971751[/snapback]

Seriøst? Der dreit han seg, du.

8971772[/snapback]

Trur jeg jammen jeg hadde svart og, bedre å si sannheten og le med, enn og drite seg ut med en dårlig ro seg bort forklaring ^^,

Lenke til kommentar

Folket har liksom allerede sett at man har boner, hva skal man gjøre? Jo gå rett på og si at hon foran har dritfine pupper. Jeg hadde gjort akkurat det samme, om jeg hadde turt.

 

Jensen: det er da ikke noe problem å innrømme å ha dummet seg ut. Tror gutter dummer seg mer ut foran jenter, enn omvendt. Sikkert noe med vår overlegne(underlegne?!?) testosteron nivå. Med meg er som regel å ikke si dumme ting unntaket til regelen, så jeg går vel mer inn for det nå så det blir litt humor :)

Lenke til kommentar
Folket har liksom allerede sett at man har boner, hva skal man gjøre? Jo gå rett på og si at hon foran har dritfine pupper. Jeg hadde gjort akkurat det samme, om jeg hadde turt.

 

Jensen: det er da ikke noe problem å innrømme å ha dummet seg ut. Tror gutter dummer seg mer ut foran jenter, enn omvendt. Sikkert noe med vår overlegne(underlegne?!?) testosteron nivå. Med meg er som regel å ikke si dumme ting unntaket til regelen, så jeg går vel mer inn for det nå så det blir litt humor :)

8991848[/snapback]

 

Gutter er overlegene i forhold til jenter. Hvor mange år skal det ta for alle å skjønne det!

Lenke til kommentar
Gutter er overlegene i forhold til jenter. Hvor mange år skal det ta for alle å skjønne det!

8992034[/snapback]

 

Joda, om det er en jakt det går i, og vi ikke har lov til å bruke noe annet enn hendene så er gutter overlegne. I alle andre situasjoner så er jenter mye skjønnere, myke og gode og ta på og visstnok (er en stund siden sist :blush: )

Lenke til kommentar

Har hatt mange sånne datarealterte ting.

En fra en veldig smart venninde av meg, som hadde problemer med at hun ikke fikk lyd på høytalerene. Etter mye om og men avsluttes samtalen slik:

Meg: Vell, drivere installert atlså? [ironi]Har du tatt den grønne ledningen i den grønne porten?[ironi]

Hun: Åh!! Nå funker det!!

 

Var ironisk ment siden hun ikke er dum. :) men ble morsomt for min del vertfall ;)

 

 

En annen med en litt mindre smart vennninde, alt foregår på MSN:

Hun: Hei, kan du sende meg X sang?

Meg: Nei, sorry, kan ikke. Har ikke internett atm.

Hun: Okei..

2 minutter senere:

Hun: HVA?? Hvordan kan du sitte på MSN da??

 

;)

Lenke til kommentar
Gutter er overlegene i forhold til jenter. Hvor mange år skal det ta for alle å skjønne det!

8992034[/snapback]

Neiii, på hvilken måte?

8992665[/snapback]

 

 

Hvorfor tror du at det er egne dame- og herreklasser i alle idretter? Ikke bare hvor fysikk spiller noen rolle, men i sjakk, bridge, biljard og dart for å nevne noen. Ingen av disse krever noen særlig fysisk anstrengelse, men gutta knuser jentene opp og i mente.

 

Gutter er smartere og mer tilpassningsdyktige. Det blir som den T-skjorta jeg så for et par dager siden.

 

W.I.F.E

Washing

Ironing

Fu%¤ing

etc.

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...