Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være..

 

Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv..

 

6818588[/snapback]

 

Var ikke det TV 3? Uansett, Hahahahaha! Skjønner meg ikke på folk som ikke vet forskjell på "boksen" og skjermen...

Lenke til kommentar
Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være..

 

Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv..

 

6818588[/snapback]

Var det ikkje ein eller annan her på forumet som påstod at han/ho kjende dette kvinnnemennesket, og sa at dette bare var skodespel? I fylgje denne personen så var ho faktisk utdanna innan IT...

 

Eller var det ein heilt annan plass eg såg det...? :hmm: Alderen tek til å tære på minnet... :p

Lenke til kommentar

Denne tråden minner meg så fryktelig om ei jente jeg har hatt i klassen min siden barneskolen!

...

 

Det hele startet med at vi flyttet til Ottestad, et hull i veggen utafor Hamar. Naboene våre er fra Makedonia, og de er noe for seg selv. Det ene medlemmet av det jeg vil beskrive som en flokk, begynte i samme klasse som meg. Gjennom tidene har hun hatt noen gullkorn:

 

På barneskolen sende hun meg et" kjærlighetsbrev" som i minge øyne kunne vært en dårlig norskstil til en nyinnflyttet somalier. "Jæi elsker dei" er en av eksemplene. Dette i seg selv er jo komisk nok, men toppen på det hele var dette: Brevet var skrevet på et julekort med bilde av en låve og en nisse på foran. "God Jul" :fun:

 

I løpet av barneskolen presterte hun å stjele en uviss mengde Pokemon-kort ifra meg og en del andre i klassen. Da jeg konfronterte henne, hadde hun verdens mest uskyldige uttrykk mens hun sa: "Jeg skulle bare låne dem. Serriøst, ass! Jeg stjeler lissom ikke a!"

 

Noen uker etter dette tok vi henne i å sitte nede i vedsjulet vårt og tenne på fyrstikker og te-lys. Sier seg jo logisk at dette ikke er noe man skal gjøre når man sitter oppå en vedstabel, og egentlig ikke i det hele tatt. Forklaringen var såre enkel: Hun laget leirbål, for det hadde de gjort på tv.

 

Hun har tatt det rolig i noen år, men nå knaste hun til med en saftig brøler her om dagen, nå når vi går 10. klasse:

 

Jeg liker henne egentlig ikke så veldig, så når vi ble satt sammen på skolen var det et hakk ned på gledesskalaen. Så begynner hu å bable på msn som om vi har vært kompiser siden vi kunne snakke. Alle har vel vært borti en slik figur. Det morsomme skjedde på skolen i går når jeg var syk: Jeg var rød i øynene, dævv i kroppen og klarte så vidt å holde meg våken i timen da hun spurte: "Skal du dra hjem? Jeg tipper du er syk". Da sa jeg bare "Ja." Så presterer hun å si: "Du må vel bli syk en gang i blant du også, selv om du er nordlending. Det visste jeg ikke at gikk an."

 

Da var jeg nær ved å hoppe ut av vinduet, og forene meg med asfalten 13meter under oss. Greit nok, jeg dro hjem og la meg for å sove. Jeg sov noen timer, og logget så på msn for å prate med en kompis om en turnering vi drev og arrangerte da det popper opp. "-sensurert navn-sier: Håper du har blir bedere! <3"

 

--

 

Noen ganger lurer jeg på hva denne jenta er laget av.

 

Over og ut, Rødsand.

Ettertanker:

 

Selv om mye av dette var komisk, er det sikkert godt ment. Grunnen til at jeg ikke liker henne, er at hun lyver konstant og er veldig gjennomsiktig. :hmm:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Det her er ikke no morsomt da men:P

Eksen min satt å sa hu ikke hadde vært utro, hu lovte og lovte, jeg ga henne sjangse til å fortelle hva som hadde skjedd..

 

For jeg viste at hun hadde vært utro, fant det ut gjennom noen andre..

 

Hu fortsatte å juge i 2 uker, da forteller jeg det, og da innrømmer hun det.

 

 

Det er helt jævlig å sitte å høre på noen du er glad i sitte å juge for deg ass!

Lenke til kommentar
blablablabla

 

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt,  i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!  :w00t:

6458527[/snapback]

 

Noe så episk.

Det der skal inn i lærebøkene på barneskolen.

Lenke til kommentar
blablablabla

 

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt,  i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!  :w00t:

6458527[/snapback]

 

Noe så episk.

Det der skal inn i lærebøkene på barneskolen.

6828545[/snapback]

Flirer godt, men synes synd på hamsteret. Jævla treffende kommentar på slutten og.

Lenke til kommentar
Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være..

 

Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv..

 

6818588[/snapback]

 

Fy faen, jeg blir kvalm av hun der!!

 

 

Men på slutten der sier hun noe litt motstridende:

 

"Hjemme hos mamma og pappa, hvis jeg spør mamma hva 1+1 er ogs hun ikke kan forklare meg det, så går jeg til pappa. Jeg blir ikke sur på mamma da fordi hun ikke kan forklare meg det!"

 

Det er jo nettopp det du gjør da, jenta mi! Du er frekk og snakker dritt om han fordi han prøver å forklare deg noe så simpelt som hvor noe er; bak, forann, inni osv.!!

 

 

BAHH!! You pisses me off! :shrug::wallbash:

Lenke til kommentar
Dette har vel ikke akkuratt skjedd med meg, men synes det var ett fantastisk eksempel på hvor jævlig stupide noen kan være..

 

Håper ikke modd ser på dette som personuthenging siden nrk faktisk sendte dette på tv..

 

6818588[/snapback]

 

Det der ble jeg bare sint av å se... Makan til duste kjerring.. Snakk om å gjøre seg til'a... "ehhh. det der er en boks. pc'n er det der (peker på skjermen).."

 

ARGH :realmad:

 

 

 

Noe av det dummeste, jeg kan komme på, en jente har sagt må være under en fotballkamp... Det ble scoring, etterfulgt av en reprise av målet. Da smeller det fra henne "Ååå.. De scora igjen..."

Det aller værste var at hun var dønn seriøs... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...