Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Ei jente i klassen hadde visstnok lagt merke til at en av gutta løp rundt med ståpikk i svømminga.

Jeg sa at det ville være veldig rart, om han løp rundt med ståpikk, i svømminga.

 

Og da klarte hun å spørre..

- Merker dere at dere har ståpikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg merker ingenting :dontgetit: Gjør dere andre?

:roll:

6529029[/snapback]

I svømminga er et en naturlig reaksjon da. Man merker det, men bryr seg ikke

6529033[/snapback]

 

Javel, hvis du ikke klarer å kontrolere deg - så har du et alvorlig problem...

 

Jeg har holdt på med svømming "på høyt nivå" - Hadde ikke vært greit om den flaggret i tide og utide hver eneste dag/trening.

 

Dummeste en jente har sagt til meg:

 

"faen du skriver som en kjerring"

 

 

 

Er det negativt?

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Ting som begynner med faan er sjelden positivt ?

6529659[/snapback]

"faan det var deilig" ?

 

Før jeg ble sammen med typen og vi drev på og flørtet så prøvde jeg å finne en måte å si at jeg likte ham. Vi gikk og snakket og jeg tenkte ikke helt over hvordan det jeg sa kunne bli tolket. Jeg: Har egentlig alltid likt weirdoes jeg.

 

Han så ut som om han var glad for å høre at jeg likte ham, men samtidig så visste han ikke helt om den weirdo greien var bra eller ikke... :p

Lenke til kommentar
Ting som begynner med faan er sjelden positivt ?

6529659[/snapback]

"faan det var deilig" ?

 

Før jeg ble sammen med typen og vi drev på og flørtet så prøvde jeg å finne en måte å si at jeg likte ham. Vi gikk og snakket og jeg tenkte ikke helt over hvordan det jeg sa kunne bli tolket. Jeg: Har egentlig alltid likt weirdoes jeg.

 

Han så ut som om han var glad for å høre at jeg likte ham, men samtidig så visste han ikke helt om den weirdo greien var bra eller ikke... :p

6532757[/snapback]

 

"Du er rar.... på en god måte" Tolker det egentlig litt positivt. Skiller seg med andre ord ut fra mengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...