Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ei jente i klassa mi på ungd.skolen sa (ikke til meg, men hele klassen), da vi snakket om land i nordeuropa osv: "HÆ?! Ligger ikke sverige i norge?!"

Ble "mobbet" for det i nesten et år  :wee:

6492570[/snapback]

 

 

hahah, folk ler jo av det enda da :p

6492607[/snapback]

ja :!: Ikke akkurat jenta med høyest IQ :p

Lenke til kommentar
Ikke for å være blærete, men kom på dette utsagnet av ei jente; jenter toppnivå håndball, hadde eid toppnivå spillerne av motsatt kjønn i samme sport.

6492589[/snapback]

Hun hadde ikke peiling! Se på det norske damelandslaget og herrelandslaget. Herrene hadde eid damene fullt. De hadde praktisktalt feid de av banen..

Lenke til kommentar
Ikke for å være blærete, men kom på dette utsagnet av ei jente; jenter toppnivå håndball, hadde eid toppnivå spillerne av motsatt kjønn i samme sport.

6492589[/snapback]

 

For noen år siden spilte dame-landslaget mot et gutte junior-lag, i en lav divisjon. Jentene ble rundspilt. :)

 

De prøvde å hysje det ned, og ikke få det ut i media da.

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Takk, takk, takk takk takk Eline :) ENDELIG noen som har forstått det! Tempoet, ballpresset, fysikken og alt er mye mye tøffere i herrehåndball enn i damehåndball. Det norske herrelandslaget hadde rundspilt damelandslaget.

 

Og det var godt at ei jente fortalte det =)

6492975[/snapback]

 

det føltes godt her også ;p

 

 

De er jo mye penere oxo... :love:

6492981[/snapback]

 

jah, alle damene på damelandslaget bryr seg mindre om utseende enn herrelandslaget x]

 

Ikke for å være blærete, men kom på dette utsagnet av ei jente; jenter toppnivå håndball, hadde eid toppnivå spillerne av motsatt kjønn i samme sport.

6492589[/snapback]

 

For noen år siden spilte dame-landslaget mot et gutte junior-lag, i en lav divisjon. Jentene ble rundspilt. :)

 

De prøvde å hysje det ned, og ikke få det ut i media da.

6493017[/snapback]

 

 

Tror ikkenoe på at et junior-lag i en lav div. rundspillte damelandslaget.

Da er juniorlaget i feil div.

Lenke til kommentar

Hørte det av 7-klasse læreren min, som selv spilte/hadde spilt håndball. Er jo noen år siden han fortalte det, så kan hende jeg husker litt feil. Men jeg husker vaffal det var a-laget til damene mot et junior-lag. Nesten sikker på at han sa de var fra en lavere divisjon...

Lenke til kommentar
Sagt i timen vår:

 

Lærer: "Kan noen si et land på E?"

19 år gammel smart jente: "ENGLAND!

Ikke fullt så smart 19 år gammel jente: "Herregud, England er ikke et LAND!"

6493394[/snapback]

Vel, dette kommer litt an på definisjoner og hva man skal kalle ting. England er under Storbritannia, som er "landet" som sådan i de fleste verdenssammenhenger. Et lignende eksempel er vel USA, som er inndelt i mange delstater. USA er "landet" som sådan i verdenssammenhenger, akkurat som Storbritannia. Så på en måte kan vi si at England, Skottland og Wales er delstater på linje med delstatene i USA. Det er vanskelig å forklare på en god måte, men jeg håper jeg får poenget mitt godt nok fram. Ja, England er et land, men Storbritannia er gjerne det man refererer til i verdenssammenheng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...