Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Sagt i timen vår:

 

Lærer: "Kan noen si et land på E?"

19 år gammel smart jente: "ENGLAND!

Ikke fullt så smart 19 år gammel jente: "Herregud, England er ikke et LAND!"

6493394[/snapback]

Vel, dette kommer litt an på definisjoner og hva man skal kalle ting. England er under Storbritannia, som er "landet" som sådan i de fleste verdenssammenhenger. Et lignende eksempel er vel USA, som er inndelt i mange delstater. USA er "landet" som sådan i verdenssammenhenger, akkurat som Storbritannia. Så på en måte kan vi si at England, Skottland og Wales er delstater på linje med delstatene i USA. Det er vanskelig å forklare på en god måte, men jeg håper jeg får poenget mitt godt nok fram. Ja, England er et land, men Storbritannia er gjerne det man refererer til i verdenssammenheng.

6493541[/snapback]

Strengt tatt så mener jeg å huske at England og Skottland er i Union, altså ikke som delstater, men som "likeverdige" land med felles styre.

Wales sin posisjon er jeg derimot litt mer usikker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjefen min forsøkte å forklare sammenhengen mellom modellnummer, ant. dører på Volvo 2serien til en lærlingjente:

 

Volvo 245 = 5 dører

 

Volvo 244 = 4 dører

 

Volvo 243 = 3 dører (her lagde han en pause før han gav svaret)

 

Volvo 242 = 2 dører (enda lengre pause for å se om jenta koblet)

 

Volvo 240 = Der koblet jenta inn for fullt, og utbrøt gledesstrålende "ingen dører"

 

Sjefen resignerte og tuslet ut av pauserommet.

 

:love:

6488455[/snapback]

Følger man matematisk logikk så er ingen dører eller ti dører det eneste logiske. Følger man "praktisk" logikk skjønner man at begge svarene er helt på jordet. Derfor hadde hun ikke noe grunnlag for å vite svaret. Selv vet jeg at det er fem som er svaret fordi jeg har sett en slik bil før. Hun burde skjønt 3 og 2 dører, og den siste kan ha vært like mye gjetting, det er jo faktisk det mest logiske tallmessig.

 

Edit: Å sammenligne England/Scotland/Wales på samme måte som delstatene i USA er helt på jordet. England, Scotland og Wales har egne landslag osv.. de er som sagt i en slags union. Det er tre land som kan kalles Great Britain. United Kingdom er de samme landene + Nord Irland.

Endret av H4ngm4N
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet godt at England, Skottland og Wales ikke blir det samme som delstatene i USA. Jeg har heller aldri påstått at England, Skottland og Wales er delstater. Jeg manglet bare noe å sammenligne med. Poenget mitt var at Storbritannia er et begrep som er "overordnet" England, Skottland og Wales. Og det var kanskje dette denne jenta siktet til, selv om det var en idiotisk kommentar.

Lenke til kommentar

"Du ser jammen meg finere ut naken enn påkledd".

"Egentlig har du relativt mye støre muskler enn brød, litt skuffa assa".

"Du er jævla kynisk, Fredrik".

 

- Alle fra samme jenten, og utrolig nok så var alle sitanene, ifølge henne, ment som svært smigerende komplimenter. Tusen takk. :ermm:

Lenke til kommentar
"Du ser jammen meg finere ut naken enn påkledd".

"Egentlig har du relativt mye støre muskler enn brød, litt skuffa assa".

"Du er jævla kynisk, Fredrik".

 

- Alle fra samme jenten, og utrolig nok så var alle sitanene, ifølge henne, ment som svært smigerende komplimenter. Tusen takk. :ermm:

6494180[/snapback]

Noen har ikke sjans på å klare komplimenter, eller å forstå ords betydning.

Lenke til kommentar
Takk, takk, takk takk takk Eline :) ENDELIG noen som har forstått det! Tempoet, ballpresset, fysikken og alt er mye mye tøffere i herrehåndball enn i damehåndball. Det norske herrelandslaget hadde rundspilt damelandslaget.

 

Og det var godt at ei jente fortalte det =)

6492975[/snapback]

Eneste to som jeg vet om i damehåndball som kan hevde seg med guttene er vel Anja Andersen og Katja Nyberg. Kastearmen til Katja er helt råå!

 

Men litt OnT: Hvordan i all verden klarer jenter å si så utrooolig mye dumt? Jeg tenker meg sjelden om før jeg sier noe, men det er da ikke halvparten så dumt utsagnene til disse jentene..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Men litt OnT: Hvordan i all verden klarer jenter å si så utrooolig mye dumt? Jeg tenker meg sjelden om før jeg sier noe, men det er da ikke halvparten så dumt utsagnene til disse jentene..

6494860[/snapback]

 

Nja ...Nå må det vel trekkes x ant% ifra for evnt. mottakers mistolkning.

 

"belive none of what you hear, and half of what you see"

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...