Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Forresten... Når det gjelder teorien din: "om noen kjøper gull så blir mer penger omsatt i WOW og man har større sjans for salg av items e.t.c."

 

Hva i huleste mener du egentlig? Det er en ufullendt og usammenhengende påstånd som det ikke er noe hold i. Vennligst forklar og utdyp på en logisk måte.

6543152[/snapback]

 

sier seg selv det... spillere som kjøper gull holder liv i gullfarmers... vis 100stk kjøper 1000 gull så vil nok antall salg på ah gå opp betraktelig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I skrivende stund er det 4x Unguilded huntere der oppe som gjør det umulig å farme der. Så lenge folk fortsetter å kjøpe gold vil det bli værre for andre ærlige spillere å få spillt spillet på den måten de selv ønsker.

 

Lol, slike argument er jo HELT waste.. Hva om de "kinesiske gullfarmerene" forsvant? Jo, da hadde det vert minst 4 nye random folk fra serveren der som hadde grindet hele tiden (når en stikker kommer det 1 ny helt sikkert)

 

Så det der var ett veldig dårlig argument.

Lenke til kommentar
sier seg selv det... spillere som kjøper gull holder liv i gullfarmers... vis 100stk kjøper 1000 gull så vil nok antall salg på ah gå opp betraktelig...

6543357[/snapback]

 

Det forutsetter vel i første rekke at de som kjøper gull bruker dem på AH.

 

Hva er poenget? Hvor er det positive for WoW communitien generellt her? Du må jo som selger uansett konkurrere med gullfarmernes priser på items du prøver å selge. Dessuten vil etterspørselen begrense seg ikke bare etter etterspørrerens kjøpekraft, men også etterspørrerens behov.

Lenke til kommentar
...

 

Til han som driver med Glider, du er bare et meget trist eksempel på hvor patetiske noen spillere kan bli, du er sikkert en av dem som bruker/brukte aimbot/wallhack i CS og lignende spill også.

 

...

6525478[/snapback]

 

 

dude, jeg var jo en av de beste da :love:

 

 

Altså ... Jeg og clanen min rundspilte de stygge catch-gamer folkene som tjener "100 000 på en match", well, go to h***. Wow har ikke noe med skills å gjøre (eller jo litt), men det er tid du bruker på det. Jeg suger ikke i wow bare fordi jeg liker å ha 5-6 lvl 60'er (selv om jeg ikke spiller de opp helt på egenhånd). Jeg slipper i det minste å kjøpe gull som er mye mer risikabelt med hendhold til å bli tatt av blizzard. Du suger, jeg eier.

 

Wallhack, Aimbot, speedhack <-- Da er du patetisk. Glider sparer deg tid, nothing else.

Lenke til kommentar

I går rapporterte jeg 5 lvl 60 chars som bot grindet elite trolls i Tanaris.

Hvis jeg går inn for det kan jeg sikkert rapportere drøssevis hver dag.

 

Hadde det vært skuddpremie på dem, så skulle jeg definitivt blitt bounty hunter på heltid.

 

De botene løper døgnet rundt og holder store områder renska for mobs. De er avanserte også. Ville ikke angripe mobs jeg tagget. Tok hearthstone til byen når bags tydeligvis var fulle, osv. De hadde allikevel umiskjennelig bot oppførsel, som å løpe mot veggen, stå stille selv om det var mobs rett i trynet dems et stykke unna, virre rundt på bot-vis.

 

At bots skal drive å legge beslag på mobs, loot og områder døgnet rundt på den måten, det suger.

Lenke til kommentar
...

 

Til han som driver med Glider, du er bare et meget trist eksempel på hvor patetiske noen spillere kan bli, du er sikkert en av dem som bruker/brukte aimbot/wallhack i CS og lignende spill også.

 

...

6525478[/snapback]

 

 

dude, jeg var jo en av de beste da :love:

 

 

Altså ... Jeg og clanen min rundspilte de stygge catch-gamer folkene som tjener "100 000 på en match", well, go to h***. Wow har ikke noe med skills å gjøre (eller jo litt), men det er tid du bruker på det. Jeg suger ikke i wow bare fordi jeg liker å ha 5-6 lvl 60'er (selv om jeg ikke spiller de opp helt på egenhånd). Jeg slipper i det minste å kjøpe gull som er mye mer risikabelt med hendhold til å bli tatt av blizzard. Du suger, jeg eier.

 

Wallhack, Aimbot, speedhack <-- Da er du patetisk. Glider sparer deg tid, nothing else.

6546003[/snapback]

 

 

Ok, jeg hadde egentlig gitt opp men den komentaren der er bare for dum til at jeg kan la vær å komentere den.

 

En som ikke har levlet sin character selv har ikke erfaring nok med sin class til å være en god spiller, du sier at wow ikke trenger skill? Wow trenger erfaring og skill i massevis, jeg har spilt med folk som er så clueless på sine classes at det er et rent mareritt å ha dem i et party/raid. Folk som spiller sin class så dårlig at 1 person alene kan ødelegge et 2-3 timers raid for 5-15 andre personer. En dårlig spiller i wow kan faktisk ødelegge utrolig mye. Nei det krever ikke samme reaksjonsevne som i CS etc, men tro meg det krever at du kan din class i ALLE situasjoner som måtte oppstå. Og ikke kom her å si at det ikke er forskjell på en dårlig og en god pvp spiller i wow det blir rett å slett for dumt. En god spiller med blått equip kan lett ta knekken på en dårlig spiller dekket i epics. Eneste som er teit med wow er at en dårlig spiller med epic equip kan i pvp overleve mer enn hans skills tilsier rett å slett fordi han har fordeler på equip siden.

 

 

Quote Genetex

 

Lol, slike argument er jo HELT waste.. Hva om de "kinesiske gullfarmerene" forsvant? Jo, da hadde det vert minst 4 nye random folk fra serveren der som hadde grindet hele tiden (når en stikker kommer det 1 ny helt sikkert)

 

Så det der var ett veldig dårlig argument.

 

Dust, 4 nye random folk har ikke muligheten til å grinde 24/7 og vil heller ikke bruke ALT av exploits og cheats sammen for å grinde mer effektivt. I tillegg er forskjellen stor på chinabots og andre "mennesker" komunikasjon etc, du kan prate med andre mennesker og om dem ikke stikker så kan du alltids grinde mer effektivt enn dem så stikker dem til slutt, men jeg har "konkurert" med chinabots/grinders i timesvis uten at dem bryr seg så mye, eneste de har gjort er å ninjatagge mobs pluss at dem maser noe ut i helvete om "food/water" når jeg bruker min mage til å grinde med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Til dere som rapporterer bottere, blir de dere rapporterer bannet? Selv har jeg rapportert en som har vært online i Winterspring 24/7 den siste måneden. Han holder på fortsatt.

Lenke til kommentar
Til dere som rapporterer bottere, blir de dere rapporterer bannet? Selv har jeg rapportert en som har vært online i Winterspring 24/7 den siste måneden. Han holder på fortsatt.

6546721[/snapback]

 

 

Ja de fleste jeg har rapportert har forsvunnet. Noen har tatt lenger tid enn andre.

Lenke til kommentar

en gang en cheater alltid en cheater.. når man først har funnet en lett vei til å få noe, så hva hindrere de å gjøre det igjen i andre spill/samme spillet.. cheatera er udugelige folk som sikkert ikke har tolmodighet på mer enn 30 sekund og særlig iq..

 

 

ja jeg hater de.. de ødelegger for alle og seg selv men de har seff ikke nokk iq til å innse det.

 

har til og med fått en av mine rl venner banna fra wow..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Åssen fungerer disse gliderne da?

 

Ikke at jeg kommer til å bruke en, jeg spiller wow for å spille. Men ble litt nysgjerrig på hvordan en sånn fungerer. Åssen man setter den opp, om den kjører ved siden av wow, eller om den funker som en slags addon.

6549429[/snapback]

Fant det ut selv etter et søk på google, fant også et forum :p

 

Faen så gromt det var å lese der, alle folka er jo paranoide hehe.

Lenke til kommentar

World of Warcraft er jo det simpleste spillet noen sinne...

 

 

Jeg har bare spilt priest og warlock, men noen minutter med en mage så nail'et jeg den og ... Også en hunter (venn av meg) som ville ha DKP (han var på jobb). Tok meg 3 minutter før jeg var i gang med kiteing i BWL (første bossen). Og ja, jeg gjorde det faktsik bedre enn de andre hunterene der. Talentløse idioter.

 

 

Enten er du dum, ellers eier du spillet. Warrior er like enkelt, hva kan gå galt liksom? Få for mye aggro?

 

Well .... even though I'm a cheater, I'm a good one ^^

Lenke til kommentar

Også når det gjelder de som blir raportert ... En venn av meg raporterte nesten et helt guild, ingen ble ban'et ... og de glider Tanaris hele dagen.

 

Bruk hodet - så finner du et øde sted

- Ikke det at jeg oppfordrer folk til å jukse, finner jeg noen som er dumme nok til å glide/jukse åpenlyst - logger jeg inn på broren min sin konto og reporter de. Enkelt og greit :p

 

En som fikk 3 dager ferie, han fortsatte på timen :p (løper forsatt nede i Tanaris)

Lenke til kommentar

Hei, jeg leste "bare" de 9 første sidene og kommer sikkert til å lese resten senere ettersom det er litt underholdning.

 

Først av alt, juksing av alle slag er forbydd av Blizzard, du har godtatt disse reglene og de som bryter dem burde bli bannet. Jeg har liten og ingen respekt for de som gjør det, såklart kan det ha hendt i litt desperasjon og fortvilelse, men det ødelegger for andre.

 

Til de som har kjøpt gull og andre tjenester; Tusen hjertelig takk for at dere er med på å ødelegge et flott spill og dere ser det ikke selv. Det er sikkert blitt påpekt mange ganger, men noen farmer gull 24/7 og selger det for penger og dette gjør at andre som ønsker å skaffe disse ressursene (f.eks mining veins) har et helvete for å gjøre dette på den ordentlige måten, istedet må de farme dyr for å tjene penger og dermed finansiere det "korrupte" systemet. Å betale for slike tjenester eller å bruke cheats er å grave sin egen grav i lengden.

 

Selvfølgelig kan man ikke sammenligne grindebot med gullfarmere, men hvis du ikke har tid til å tjene penger (som er latterlig enkelt) redelig har du ingenting i WoW å gjøre. Alt i WoW er grinding sett fra en eller annen side, all progresjon i spillet er styrt fra et perspektiv i grinding, det samme gjelder for livet, vi jobber og "grinder" penger hver dag.

 

At noen sparer timer på å kjøpe gull kunne ofte vært gjort på andre måter, hvis man er kreativ og bruker littegrann tid på å sette seg inn i systemet vil man oppdage hvordan man kan utnytte det på en lovlig måte. Min første karakter, en prest, hadde 300 Tailoring og Enchanting på level 35, jeg hadde powerlevlet som bare det og tjent mestparten tilbake ettersom jeg gjorde det på en lur måte, jeg sjekket markedet og så hva som var litt latterlig billig, kjøpte det og solgte det dyrere.

 

Det er mange måter å skaffe seg gull på i WoW, og såklart er det enklere for noen klasser enn andre, men likevel finns det enkle muligheter for alle klasser.

 

Hvorfor kjøper dere levling til 60? Reisen betyr mer enn målet, hvis du ikke liker reisen kan du like godt gi faen og gjør noe annet som passer deg bedre, ja WoW er artig og er et spill man spiller en eller to timer minst om dagen hvis man ønsker å følge med, men det er såpass arti at det er noe jeg gladelig gjør. Tenk på hvor mange timer man sløver foran en dum TV, folk sier det er sosialt å være med venner når man sitter stille og ser på dumboksen (jeg kaller den for det :p) uten å være interaktiv med omverdenen for fem øre.

 

Salg og kjøp av gull er forkastelig og ødelegger bare for de som ønsker å være hederlige, den dagen man kjøper gull for å "må" noe er dagen man er avhengig OG lei av spillet på samme tid, hvis du ikke gidder å være kreative i dine spillemåter så forstår jeg det godt.

 

Utenom det kan jeg vedde på at det jeg har skrevet er blitt skrevet minst fem ganger før? ;)

Lenke til kommentar
Til dere som rapporterer bottere, blir de dere rapporterer bannet? Selv har jeg rapportert en som har vært online i Winterspring 24/7 den siste måneden. Han holder på fortsatt.

6546721[/snapback]

 

 

Raporterte en kar som bota i Badlands, men han boter der enda. :hrm:

 

Kanskje en måned siden det, men han er der enda :mad:

 

Ikke det at jeg vil farme der, men oppdaga han når jeg farma mining skill.

 

Og nei, hvis det ikke er du som lvl'er opp dine char's , så har du ikke noe i WoW og gjöre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...