Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller for å ha det morro, jeg har det ikke morro når jeg grinder, derfor kjøper jeg litt gull siden så mye i wow er bygd rundt gull. Det er vel ikke min feil :\

6451913[/snapback]

 

Med andre ord, du er misfornøyd med spillet sånn som det er ment å bli spilt så derfor ødelegger du for hundre tusenvis av folk som _betaler_ for å spille spillet og faktisk har det morro?

 

Kan ikke si annet enn at det er patetisk, og epic mount _skal_ være vanskelig å få tak i om du ikke er hardcore gamer. Det skal være noe en streber etter.

 

Nei folk som deg har _ingenting_ i et mmorpg å gjøre, stikk tilbake til CSS og bruk aimbot der eller noe, nei forresten er nok newbs som holder på med det allerede, finn deg et single player spill og cheat der.

 

Edit: Når jeg skriver "du" så sikter jeg til alle som "jukser" og ikke bare deg spesifikt.

Edit2: Jeg har tilsammen 5 Epic mounts på 2 characters uten å kjøpe/låne så mye som en halv copper. Har hatt 3 epic world drops men alle 3 har vært crappy items som har solgt for 750G totalt...

6451993[/snapback]

 

Du sammenligner aimbot i cs mot å kjøpe penger i wow?

For faen gutt, bruk hode eller få høre et par smarte agrumenter til hvorfor folk ikke skal kjøpe gull om de har lyst ?

Folk som kjøper gull, kjøper gull fordi dem rett og slett ikke gidder å bruke mange dager på å skaffe det ellers, som da også er helt for jævelig kjedelig.

Om folk bruker aimbot i cs, er det rett og slett fordi dem suger i det spillet. Dermed går det også utover alle andre, fordi aimbot rett og slett eier alt som er.

Jeg ser ikke sammenhengen i det, gjør du ?

Forbanna nerd.

6453528[/snapback]

Forskjellen er at en bot i Cs gjør jobben for deg fordi du suger. En bot i WoW gjør jobben for deg fordi du er alt. Hvem som helst kan grinde hvis de gidder. Hvem som helst kan IKKE eie i Cs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller for å ha det morro, jeg har det ikke morro når jeg grinder, derfor kjøper jeg litt gull siden så mye i wow er bygd rundt gull. Det er vel ikke min feil :\

6451913[/snapback]

 

Med andre ord, du er misfornøyd med spillet sånn som det er ment å bli spilt så derfor ødelegger du for hundre tusenvis av folk som _betaler_ for å spille spillet og faktisk har det morro?

 

Kan ikke si annet enn at det er patetisk, og epic mount _skal_ være vanskelig å få tak i om du ikke er hardcore gamer. Det skal være noe en streber etter.

 

Nei folk som deg har _ingenting_ i et mmorpg å gjøre, stikk tilbake til CSS og bruk aimbot der eller noe, nei forresten er nok newbs som holder på med det allerede, finn deg et single player spill og cheat der.

 

Edit: Når jeg skriver "du" så sikter jeg til alle som "jukser" og ikke bare deg spesifikt.

Edit2: Jeg har tilsammen 5 Epic mounts på 2 characters uten å kjøpe/låne så mye som en halv copper. Har hatt 3 epic world drops men alle 3 har vært crappy items som har solgt for 750G totalt...

6451993[/snapback]

 

Du sammenligner aimbot i cs mot å kjøpe penger i wow?

For faen gutt, bruk hode eller få høre et par smarte agrumenter til hvorfor folk ikke skal kjøpe gull om de har lyst ?

Folk som kjøper gull, kjøper gull fordi dem rett og slett ikke gidder å bruke mange dager på å skaffe det ellers, som da også er helt for jævelig kjedelig.

Om folk bruker aimbot i cs, er det rett og slett fordi dem suger i det spillet. Dermed går det også utover alle andre, fordi aimbot rett og slett eier alt som er.

Jeg ser ikke sammenhengen i det, gjør du ?

Forbanna nerd.

6453528[/snapback]

Forskjellen er at en bot i Cs gjør jobben for deg fordi du suger. En bot i WoW gjør jobben for deg fordi du er alt. Hvem som helst kan grinde hvis de gidder. Hvem som helst kan IKKE eie i Cs.

6558108[/snapback]

 

true so true

Lenke til kommentar

Pycnopodia:

 

At folk har familie og et sosialt liv er langt ifra en grunn til at de må kjøpe gull, jeg kjenner mange som klarer å spille lite men tjene mye penger, hvorfor skal ikke andre klare det da? At folk er lat og gidder ikke å tenke videre enn å grinde mobs for penger er en dårlig unnskyldning, utfordringen ligger i å tjene penger til det man TRENGER og ikke ønsker på raskest mulig måte og det er utrolig enkelt å sette seg ned og gjøre dette uten at det går utover andre aktiviteter man driver med.

Lenke til kommentar

Som en liten sidenote til alle som legger ut i det vide og brede om hvor lett det er å tjene penger på smart kjøp og salg på AH? Hva tror dere det kommer av? Hva er det som skaper denne muligheten?

Jeg tror du ville slitt betydelig mye mer med å få til slike kjøp og salg dersom alle som kjøper gull i stede skulle "grindet" AH. Det sier seg selv at det hadde vært _MANGE_ flere som finkjemmer AH og sjansen for at nettopp DU skal raske med deg det gode kjøpet hadde blitt MYE mindre. Det hadde også blitt dårligere marginer og oppsiden ved hvert enkelt salg ville vært dårligere...

Lenke til kommentar

Forskjellen er at en bot i Cs gjør jobben for deg fordi du suger. En bot i WoW gjør jobben for deg fordi du er alt. Hvem som helst kan grinde hvis de gidder. Hvem som helst kan IKKE eie i Cs.

6558108[/snapback]

 

true so true

6558202[/snapback]

 

Kan ikke si meg mer enig.

6559284[/snapback]

 

 

Oioioi nå ble jeg imponert over retorikken her altså!

 

Hvem som helst kan bli god i CS vis dem gidder å bruke den tiden som er nødvendig på å lære seg å bli god. Har en kamerat som aldri hadde spilt noen type fps før og så ble han hekta på CS, han var totalt noob og 6mnd senere satt han å eide folk totalt på alle servere, spilte selv mot han på LAN og hadde det ikke vært for at jeg satt å så på at han spilte ville jeg sagt at han cheatet. Det er med CS som med andre spill, wow inkludert, vil du være i toppen og holde på med de beste må du bruke tid på det.

 

Nei hvemsomhelst kan ikke grinde i wow og hvemsomhelst kan IKKE eie i wow pvp og NEI hvemsomhelst kan ikke bli en god endgame spiller, flere spillere som har blitt kicket ifra mitt tidligere guild på grunn av inkompetanse og uduglighet i endgame pve. Dem som kan grinde og tjene gull på den måten kan det fordi dem har tid til å prioritere det, det bygger ikke så mye på skills det er sant, men du trenger skills og et fornuftig hode for å gjøre dette effektivt og få ekstra utav det.

 

Og du sier det så fint selv.

Hvem som helst kan grinde hvis de gidder.
der har du essensen i det hele! les under

 

[sarcasm]Så vi kan da egentlig bare snu retorikken din og si at AimBots/Wallhacks er helt ålreit i CS fordi dem som bruker det ikke vil være antisosiale halvpsykopater uten sosialt liv og familier men samtidig vil ha en sjangse til å spille blant de beste i CS. Ja til Aimbots/Wallhacks og andre cheats i FPS spill!! De er helt uskyldige og det er bare dem som vil være sosiale og samtidig ha en bit av "end-game" i CS som bruker dem. [/sarcasm]

 

Så egentlig kan alle som gidder eie i CS, de trenger bare å bruke samme tid på å bli gode som dem som er det allerede, og det er ikke snakk om timer men uker/måneder ingame.

 

Dere må tenke dere litt om før dere argumenterer for noe som er juks og imot spillereglene.

Lenke til kommentar
Som en liten sidenote til alle som legger ut i det vide og brede om hvor lett det er å tjene penger på smart kjøp og salg på AH? Hva tror dere det kommer av? Hva er det som skaper denne muligheten?

Jeg tror du ville slitt betydelig mye mer med å få til slike kjøp og salg dersom alle som kjøper gull i stede skulle "grindet" AH. Det sier seg selv at det hadde vært _MANGE_ flere som finkjemmer AH og sjansen for at nettopp DU skal raske med deg det gode kjøpet hadde blitt MYE mindre. Det hadde også blitt dårligere marginer og oppsiden ved hvert enkelt salg ville vært dårligere...

6559371[/snapback]

 

Tull og atter tull, AH fungerer fordi folk ikke kjøper gull! Det er allerede et flertall som ikke kjøper gull som bruker AH. Etter at goldfarmere og gullkjøping tok av har det blitt værre å tjene gull enn noensinne på AH, og hvem sier at AH er den eneste måten du tjener gull på? En kombinasjon av trade/ah/grind er så absolutt den beste måten å tjene gull på kjapt. Bruk AH smart med det du lager eller farmer med trade, bruk AH smart til de itemene du grinder og bruk øynene når du er på AH og se etter items med potensielt stor inntjening på "resale". Det hender ikke så ofte men er du heldig kan du tjene 100G på kort tid.

 

Eksempel: De blå itemene som dropper av "Dukes" i Silithus som er BoE, så en sånn for 35G på AH engang, kjøpte den momentant og satt den ut igjen til 150G den ble solgt på halvtimen, 115G fortjeneste kun fordi jeg hadde øynene med meg.

Lenke til kommentar
World of Warcraft er jo det simpleste spillet noen sinne...

 

 

Jeg har bare spilt priest og warlock, men noen minutter med en mage så nail'et jeg den og ... Også en hunter (venn av meg) som ville ha DKP (han var på jobb). Tok meg 3 minutter før jeg var i gang med kiteing i BWL (første bossen). Og ja, jeg gjorde det faktsik bedre enn de andre hunterene der. Talentløse idioter.

 

 

Enten er du dum, ellers eier du spillet. Warrior er like enkelt, hva kan gå galt liksom? Få for mye aggro?

 

Well .... even though I'm a cheater, I'm a good one ^^

6552559[/snapback]

 

 

Enten er du dum, ellers eier du spillet. Warrior er like enkelt, hva kan gå galt liksom? Få for mye aggro?

 

Ja akkurat som offtank kan du få for mye aggro, ser ikke ut som om du har opplevd så mye av endgame, du skal ikke lenger enn til andre bossen i BWL før akkurat det blir et viktig eller la meg si det sånn alfa omega poeng på å ta bossen at offtanks ikke får aggro for tidlig. DPS classene har det med kontroll på DPSen sin og healers har det med mana kontroll kombinert med overhealing. Forskjellen på en god og en dårlig healer er STOR! så hvemsom helst kan ikke spille en healer.

 

Eksempel: En druid kamerat av meg hold sitt party (5 av 20) i ZG i live gjennom hele instancen og måtte i tillegg hjelpe priesten som var i partyet til main tank fordi han var oom osv. Det værste var at priesten var decka i epic tier2 items mens druid kameraten min hadde 3 Tier 1 og 1 annen epic item. Det hører med til historien at et par andre druids og et par priests (den jeg nevnte over bla. fikk min kamerat sparket ut av guildet etter endt prøvetid) noe som laget en stor krangel innad i guildet, han ble invitert tilbake ganske kjapt da ledelsen fant ut hvilken tabbe dem hadde gjort men da takka han nei, selvfølgelig. En annen ting med han kameraten min var at han har jobb i militæret i skotland, så han er på en uke og av en uke og har dame og spiller i band i tillegg, han spiller nå i et annet endgame guild og sist jeg prata med han så gikk det fint som faen, han nevnte for noen mnd siden at han ville kjøpe gull for han var så blakk, så sa jeg ikke faen om du gjør og viste han et par triks her og der og nå tjener han gull uten problemer, gull nok til å raide naxx/bwl/AQ40 osv men samtidig jobbe og være sosial.

 

Poenget her er at du finner folk i endgame som ikke har noe der å gjøre av diverse grunner, og du finner folk som burde vært i endgame men som av diverse grunner ikke er det. Skal du spille wow endgame og være en god spiller må du bruke tid på det akkurat som dem som spiller CS og er blant de beste må bruke tid på sitt spill.

Lenke til kommentar
Som en liten sidenote til alle som legger ut i det vide og brede om hvor lett det er å tjene penger på smart kjøp og salg på AH? Hva tror dere det kommer av? Hva er det som skaper denne muligheten?

Jeg tror du ville slitt betydelig mye mer med å få til slike kjøp og salg dersom alle som kjøper gull i stede skulle "grindet" AH. Det sier seg selv at det hadde vært _MANGE_ flere som finkjemmer AH og sjansen for at nettopp DU skal raske med deg det gode kjøpet hadde blitt MYE mindre. Det hadde også blitt dårligere marginer og oppsiden ved hvert enkelt salg ville vært dårligere...

6559371[/snapback]

 

well ...

 

Nei, hvem som helst kan ikke bli god i CS, men hvem som helst kan bli god i CS:S. i counter-strike spiller du sammen med 4 andre, taktikk og logikk, din evne til å "lese" spillet. Du kan kanskje bli bedre etterhvert, men ligger det ikke i "blodet" kan du bare gå og legge deg. Uansett hvor mye du spiller eller ikke.

 

Wow - der kan du spille mye og få bra gear du kan vise frem. Face it, din ignorante ting.

Lenke til kommentar
*snipp*

 

Jeg gidder ikke å lese alt du skriver, men det tullet ditt med aggro ... Da siktet jeg mer til å faktisk kalre å bygge opp aggro. Hvem som helst kan det etter noen sekunder med instruksjon om hva som skal gjøres. Andre bossen i BWL er heller ikke noe stress, bare å skaffe KTM det, så har du det.

 

Jeg mener det seriøst, du er ignorant. Jeg sier ikke at det er "riktig" å jukse som det så pent heter, men det ødlegger ikke så forferdelig mye som du skal ha det til.

 

blæh trykkeleifs er noe hærk.

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar

Eksempel: De blå itemene som dropper av "Dukes" i Silithus som er BoE, så en sånn for 35G på AH engang, kjøpte den momentant og satt den ut igjen til 150G den ble solgt på halvtimen, 115G fortjeneste kun fordi jeg hadde øynene med meg.

 

Akkurat det du sier der og bruker som eksempel blir vel litt dårlig?

Det handler om flaks å finne slike kjøp, eller så må du sitte å overvåke AH over tid. Alt snakket om å bruke tid på AH for å finne gode kjøp handler etter min mening om flaks. Har man ikke mye flaks, og dårlig med tid er AH en dårlig måte å tjene penger på. Jeg hadde null flaks med min warrior, fant kun et boe items med han. På serveren jeg spilte på var noobfaktoren veldig lav. Items som ble solgt på AH gikk for "riktige" priser. Blå items som var crappy fikk man ikke solgt.

 

Da jeg rerollet presten hadde jeg flaks. Fant en god del boe items som jeg solgte å tjenete på. Gjorde også noen kupp på AH som ble solgt videre med fortjeneste.

Var oppe i 460gull på det meste med presten. Jeg hadde jo aldri tjent det gullet om jeg var uheldig. Dessuten var den nye serveren low populated så man kunne tjene litt på sine proffesions.

 

Jeg mener helt klart at det er store forskjeller ute å går på servere. På skikkelig hardcore serveres er det svært vanskelig å kunne tjene penger på AH om man ikke overvåker det over tid. Skal du tjene penger på noen av yrkene dine må du ha epic recepies som regel. De beste yrkene å tjene penger på er nok Herbalism / Mining ev. skinning. Problemet er bare at det på fulle hardcore servere er det hauger av spillere som har dette. Fant det mye lettere på Moonglade som er en ung server. Da jeg begynte å spille der var kun en guild i Molten Core.

Etter som dette har endret seg med tiden, og flere og flere har startet der ser man helt klart at økt mengde boe items på AH skyver prisen ned. Samtidig synker priser også på ordinære tjenester får konkuranse. Etter hvert som infulasjonen stiger er det naturlig at man går mer og mer break even på noe man kunne tjene på før.

Dessuten vet de fleste nå hva items er verdt, så gode kjøp er vanskelig å få til.

 

Dette medfører jo til at man ikke kan tjene gull på samme måte som før om man ikke har flaks på noen gode kjøp, eller vinner noen gode boe drops på rolls da.

De som allerede bruker nesten all tiden de har i wow utenom RL, og har jobb ved siden av må da enten kutte ut raiding, eller kjøpe gull for å fortsette.

Slik var hvertfall mine inntrykk da jeg sluttet med raiding, etter gullet jeg kjøpte var brukt opp til reprasjoner, etter diverse wipes som noob i MC / BWL. Hadde jeg hatt mindre utgifter til reprasjoner kunne jeg nok ha fortsatt. Men det svei for mye med mellom 20 - 40g på en kveld med reprasjoner av gear. Hadde også proffesions jeg tjente lite på. Ingen epic recepies i BS armor, så jeg hadde lite som var verdt å selge på AH. Mining skillen jeg hadde brukte jeg på å farme Thorium til guilden som vi brukte til rep boten.

Etter en stund fikk vi jo MC på farm så det gikk med mindre gull til reprasjoner, klarte vel faktisk å tjene litt gull da.

 

Men jeg hadde aldri kunne vært med i MC med min tid til rådighet som warrior om jeg ikke hadde kjøpt gull den ene gangen. På slutten var jeg i en BWL guild og vi fikk Nefarian ned til 57% tilbake i Januar. Da så jeg at utgiftene kom tilbake og jeg tok et valg. Slutta med hele raidinga fordi jeg syntes det ble for dumt å handle gull for å få ta del i det. Samtidig ble jeg også lei av high end. Det kosta mer enn det smakte for noen items som gjorde statsa mine 5-10% bedre.

 

Det var min historie om gullkjøp og raiding.

Lenke til kommentar

[sarcasm]Så vi kan da egentlig bare snu retorikken din og si at AimBots/Wallhacks er helt ålreit i CS fordi dem som bruker det ikke vil være antisosiale halvpsykopater uten sosialt liv og familier men samtidig vil ha en sjangse til å spille blant de beste i CS. Ja til Aimbots/Wallhacks og andre cheats i FPS spill!! De er helt uskyldige og det er bare dem som vil være sosiale og samtidig ha en bit av "end-game" i CS som bruker dem.

6559588[/snapback]

 

Sansynligvis den dårligste sammeligninga jeg har sett...

Lenke til kommentar

[sarcasm]Så vi kan da egentlig bare snu retorikken din og si at AimBots/Wallhacks er helt ålreit i CS fordi dem som bruker det ikke vil være antisosiale halvpsykopater uten sosialt liv og familier men samtidig vil ha en sjangse til å spille blant de beste i CS. Ja til Aimbots/Wallhacks og andre cheats i FPS spill!! De er helt uskyldige og det er bare dem som vil være sosiale og samtidig ha en bit av "end-game" i CS som bruker dem.

6559588[/snapback]

 

Sansynligvis den dårligste sammeligninga jeg har sett...

6560342[/snapback]

 

Jeg spilte aim_map_usp 1vs1 (ja jeg vet, det er litt tilfeldig om du trekker eller ikke). Han andre (god venn av meg - spilte i clan sammen) hadde den sykeste multihack'en på. Vi spilte ganske jevnt helt til jeg sa "Faen så du guller i dag" - da hørte jeg latteren bryte ut ... han satt på andre siden av bordet - just for the record.

 

Wallhack og aimbot (så lenge du ikke skyter igjennom veggen) er ikke så vanskelig å slå igrunn :p

Lenke til kommentar

[sarcasm]Så vi kan da egentlig bare snu retorikken din og si at AimBots/Wallhacks er helt ålreit i CS fordi dem som bruker det ikke vil være antisosiale halvpsykopater uten sosialt liv og familier men samtidig vil ha en sjangse til å spille blant de beste i CS. Ja til Aimbots/Wallhacks og andre cheats i FPS spill!! De er helt uskyldige og det er bare dem som vil være sosiale og samtidig ha en bit av "end-game" i CS som bruker dem.

6559588[/snapback]

 

Sansynligvis den dårligste sammeligninga jeg har sett...

6560342[/snapback]

 

Jeg spilte aim_map_usp 1vs1 (ja jeg vet, det er litt tilfeldig om du trekker eller ikke). Han andre (god venn av meg - spilte i clan sammen) hadde den sykeste multihack'en på. Vi spilte ganske jevnt helt til jeg sa "Faen så du guller i dag" - da hørte jeg latteren bryte ut ... han satt på andre siden av bordet - just for the record.

 

Wallhack og aimbot (så lenge du ikke skyter igjennom veggen) er ikke så vanskelig å slå igrunn :p

6560556[/snapback]

 

 

Hva har det med juksing i WoW å gjøre? Står det " har du noen venner som har cheatet i CS" i topic?

Lenke til kommentar

Slutt å sammenligne WoW med noe som helst IRL. Alle slike sammenligninger er totalt ubrukelige ettersom WoW er og blir et spill uansett hvor mye en vrir og vender på det. Dette er ikke en patetisk påstand som noen nevnte oppi her, det er et faktum.

 

Den tråden her er verdens beste eksempel på at det har gått alt for langt med enkelte. Både dem som bruker så mye tid og krefter på å forsvare gullkjøping og dem som motargumenterer for det. Det er og blir et spill, la nå for guds skyld folk spille som dem selv ønsker. Om noen bruker RL penger på ingame-stuff, javel, det er meg drivende likegyldig. Om disse føler at dem har glede av det og syntes det er verdt pengene, for all del, go ahead!

 

La oss si at jeg trengte 100g til et eller annet. Broder'n har disse på sin char og sender dem til meg, jeg spanderer en burger på broder fordi han gadd. Broder grinder seg nye 100g. Har jeg juksa?

Lenke til kommentar
Slutt å sammenligne WoW med noe som helst IRL. Alle slike sammenligninger er totalt ubrukelige ettersom WoW er og blir et spill uansett hvor mye en vrir og vender på det. Dette er ikke en patetisk påstand som noen nevnte oppi her, det er et faktum.

 

Den tråden her er verdens beste eksempel på at det har gått alt for langt med enkelte. Både dem som bruker så mye tid og krefter på å forsvare gullkjøping og dem som motargumenterer for det. Det er og blir et spill, la nå for guds skyld folk spille som dem selv ønsker. Om noen bruker RL penger på ingame-stuff, javel, det er meg drivende likegyldig. Om disse føler at dem har glede av det og syntes det er verdt pengene, for all del, go ahead!

 

La oss si at jeg trengte 100g til et eller annet. Broder'n har disse på sin char og sender dem til meg, jeg spanderer en burger på broder fordi han gadd.  Broder grinder seg nye 100g. Har jeg juksa?

6560778[/snapback]

 

 

Ding - ding - ding!

Der har vi vinner argumentet og slutten på denne tråden....

 

Som jeg har sakt hele tiden. Folk har en grunn til å kjøpe gold. De som ikke gjør det har også en grunn. De klarer å tjene nok gull og har tiden til det.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Slutt å sammenligne WoW med noe som helst IRL. Alle slike sammenligninger er totalt ubrukelige ettersom WoW er og blir et spill uansett hvor mye en vrir og vender på det. Dette er ikke en patetisk påstand som noen nevnte oppi her, det er et faktum.

 

Den tråden her er verdens beste eksempel på at det har gått alt for langt med enkelte. Både dem som bruker så mye tid og krefter på å forsvare gullkjøping og dem som motargumenterer for det. Det er og blir et spill, la nå for guds skyld folk spille som dem selv ønsker. Om noen bruker RL penger på ingame-stuff, javel, det er meg drivende likegyldig. Om disse føler at dem har glede av det og syntes det er verdt pengene, for all del, go ahead!

 

La oss si at jeg trengte 100g til et eller annet. Broder'n har disse på sin char og sender dem til meg, jeg spanderer en burger på broder fordi han gadd.  Broder grinder seg nye 100g. Har jeg juksa?

6560778[/snapback]

 

 

Nei ikke i det hele tatt, fordi det er ikke en ulovlig prosess som har skapt pengene du fikk av din bror, det er heller ikke ulovlig i følge Blizzard sine regler som du aksepterer når du installerer spillet eller hver patch du installerer. Hadde broren din brukt BOTS/Gliders eller hva nå alt heter for å skaffe gullet ville jeg sagt at du var med på en destruktiv prosess og fortjente en eller annen slags straff for det. Men i utg.punktet er svaret et stort nei. Jeg har selv gitt vekk gull til min bror opp til flere ganger og kjøpte meg en gamecard code fra en i guildet for 300G en gang, var tom for cash på kontoen :p

Lenke til kommentar

Ok, så jeg har en kompis som er ganske flink med å drive på med AH. Så han kan tjene lett 2000g på 2 dager hvis han vil. Hvis jeg sender han 500.- rett på kontoen hans, så får jeg 2000g, så er det helt OK?

Hva om jeg finner meg et firma som sverger på tro og ære at de kjøper gull fra spillere for å så selge det noe dyrere til massene. Er det også helt OK?

Så du mener at å kjøpe gull er helt flotters, så lenge måten gullet er skaffet på er redelig?

Lenke til kommentar
Som en liten sidenote til alle som legger ut i det vide og brede om hvor lett det er å tjene penger på smart kjøp og salg på AH? Hva tror dere det kommer av? Hva er det som skaper denne muligheten?

Jeg tror du ville slitt betydelig mye mer med å få til slike kjøp og salg dersom alle som kjøper gull i stede skulle "grindet" AH. Det sier seg selv at det hadde vært _MANGE_ flere som finkjemmer AH og sjansen for at nettopp DU skal raske med deg det gode kjøpet hadde blitt MYE mindre. Det hadde også blitt dårligere marginer og oppsiden ved hvert enkelt salg ville vært dårligere...

6559371[/snapback]

 

well ...

 

Nei, hvem som helst kan ikke bli god i CS, men hvem som helst kan bli god i CS:S. i counter-strike spiller du sammen med 4 andre, taktikk og logikk, din evne til å "lese" spillet. Du kan kanskje bli bedre etterhvert, men ligger det ikke i "blodet" kan du bare gå og legge deg. Uansett hvor mye du spiller eller ikke.

 

Wow - der kan du spille mye og få bra gear du kan vise frem. Face it, din ignorante ting.

6559750[/snapback]

 

 

Du trenger også å kunne din class samtidig kunne de andre classene såpass at du vet hva som skjer rundt forbi, du må også kunne kontrollere aggro og samtidig yte DPS og ikke bare leeche på andres erfaring, du må også kunne forstå taktikker og utføre dem uten å drite på leggen, noe jeg har sett mange spillere gjøre endgame gjentatte ganger. WoW er enkelt på mange måter men det er forsåvidt CS også om man ser sånn på det, det er riktig at ikke alle vil kunne få reaksjonsevnen til de beste, men er det ikke da bare rettferdig at dem får bruke cheats til å oppnå dette? Det er jo det samme som dem som ikke vil prioritere nok tid på WoW sånn at dem kan spille endgame jukser for å oppnå dette.

Cheats/Hacks/Bots i wow ødelegger spillet i samme grad som de tilsvarende tingene ødelegger CS. Jeg har spilt i en av Englands beste Call of Duty claner og cheatingen der var helt syk, heldigvis ble punkbuster en meget stor faktor til å begrense dette og heldigvis hadde vår clan en meget godt konfigurert punkbuster server, straffen for å bli tatt med cheats er universell ban på alle servere med punkbuster noe jeg støtter 100%.

 

Ja i wow kan du spille mye og vise frem bra gear, helt sant det. Og mange som ikke fortjener det kan gjøre det også, de som jukser seg til å greie det, de som leecher på andre sin innsats og ikke gjør jobben sin i et raid, og så har du dem som har brukt tid og innsats på å gjøre det samme som blir skadelidende på grunn av dette i lengden.

 

Det dere ignoranter har store problemer med å forstå er ringvirkningene av deres handlinger, og det er kanskje litt sprøtt å sammenligne med noe i virkelighetens verden men jeg kan ikke la være. En som går på amfetamin han vet i utgangspunktet at det er farlig men etter en stund så stenger han denne kunnskapen ute og siden han ikke merker forskjell på kroppen sin eller ser noe galt så er det ikke farlig, jeg har en kamerat som er sånn og deres argumentasjon ligger tett opptil dette, nå sier jeg ikke at dere ville gjort det samme IRL men argumentasjonen til mange av dere er sånn. Det får ringvirkninger selv om dere ikke ser det akkurat nå, det er kanskje ikke like alvorlig at et spill blir ødelagt som om et menneske blir ødelagt men dere ødelegger for utrolig mange andre mennesker med deres ignoranse, argumentasjon for juks er for meg totalt uforståelig.

Lenke til kommentar
Ok, så jeg har en kompis som er ganske flink med å drive på med AH. Så han kan tjene lett 2000g på 2 dager hvis han vil. Hvis jeg sender han 500.- rett på kontoen hans, så får jeg 2000g, så er det helt OK?

Hva om jeg finner meg et firma som sverger på tro og ære at de kjøper gull fra spillere for å så selge det noe dyrere til massene. Er det også helt OK?

Så du mener at å kjøpe gull er helt flotters, så lenge måten gullet er skaffet på er redelig?

6561043[/snapback]

 

 

Så lenge gullet er 100% ærlig i følge Blizzard sine regler vil verken jeg eller Blizzard reagere på det. Bevisfaktor er viktig her i så tilfelle.

 

Om du velger å kjøpe gull fra en kamerat som er dyktig i spillet og hvet at han ikke jukser så ser jeg heller ikke noe problem med å betale han 500kr for gull, støtter det heller enn å kjøpe gull som er skaffet til veie med exploits,cheats,bots og samtidig er en av de største utviklerene av enda mer effektive cheats/hacks/bots, og som i denne prossessen ødelegger for ærlige spillere med å oppta plass, spamme AH, spamme chat kanaler etc etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...