Gå til innhold

AoC: blir det conan next?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fantastisk ut, men skal holde meg langt borte. WoW tok altfor mye tid, trenger ikke et nytt avhengighetsskapende spill. Får heller spare det til jeg er blitt en gretten 75 år gammel pensjonist. Skal kjøpe gull fra farmere som bare det! Jeg og barnebarna, haha. Må bare vente 50 år først...

 

Wollis :whistle:

Lenke til kommentar
Dette har ikkje noko med WoW å gjere. Tråden passer betre under "Diskuter spill og tilbehør - PC". Tråd flyttes.

6451708[/snapback]

Poenget var jo liksom spørsmålet om det var mange som vurderte overgang fra wow til AoC, derfor ble spørsmålet postet der det ble :roll:

 

 

Tror ikke det trengs noen NASA-pc, det er et halvt år til utgivelse, så det er masse tid til optimalisering enda. Men det er klart, skal man kjøre det på max, så trengs det sikkert en rimelig bra pc....so what else is new...klarer man å kjøre Oblivion, så klarer man nok sikkert også AoC, på ok settings.

 

 

Beta har begynt for 'spesielt intresserte', blir vel mer åpen senere mot høsten.

Lenke til kommentar

Blir ikke noe overgang siden jeg ikke spiller noen MMORPGs fra før av. Er lei av tradisjonelle MMORPG`s så Age of Conan blir ett friskt pust i en død sjanger.

 

Kommer til å starte min egen guild .

Er for øyeblikket veldig aktiv i PvP delen av AoC forumet og håper dere andre skriver deres meninger også. Utviklerne er veldig aktive på forumet og har diskutert flere ganger med utviklere.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...