Gå til innhold

MX500 eller mx 700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge er vel optiske eller?

 

MX700 er trådløs, vanligvis når du skal spille med en trådløs så vil du merke litt hakking/lagg når du beveger musen heftig. Dette er ikke tilfelle med MX700 da den sender mange flere radiobølger eller noe slikt noe :smile: den er vaffal mye mer presis en alle andre trådløse

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-15 08:52, skrev DannYboY:

jeg skal kjøpe meg ny mus å lurer på hvilken mus jeg skal kjøpe...Alle sier at mx500 er bedre enn mx 700?

Men hvorfor er den dyrere da?



 

Som en annen sa, litt feil gruppe å plassere dette i... :smile:

Men i allefall, forskjellen er at mx700 er trådløs og har en base/ladestasjon som er foreløpig ganske unik, og VELDIG praktisk (byttet ut min cordless mouseman optical med mx700 for noen uker siden) og er STORFORNØYD!! Meget bra respons og følsomhet!!

Er samme sensoren og antall knapper på mx500 som på mx700 så du vil ikke merke noen annen forskjell enn at mx700 ikke har den irriterende ledningen å slepe på... :smile:

Også veier den bittelittegranne mer enn mx500 pga 2 stk AA batterier (hvis en ikke er i stand til å håndtere den ekstra vekten er det VIRKELIG på tide å begynne å trene... hehe :wink:

En annen ting som var påpekt i en eller annen test jeg leste for en stund siden, er at sensoren ikke er plassert midt under slik som på mx500 (sensoren er plassert ut på siden så den havner rett ved siden av tommelen pga batteriene), og at dette gjorde det "uvant" eller "vanskelig" å være nøyaktig eller noe sånt... Dette er bare TULL! Når du plasserer musen rundt omkring så spiller det jo ingen rolle hvor under musen sensoren sitter (så lenge den sitter fast, hvilket den gjør her).

Jeg anbefaler i allefall MX700 på det absolutt sterkeste!! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...