Gå til innhold

Oblivion oppdatering til Xbox360 fører til problem


Anbefalte innlegg

Morn!

 

Jeg har problemer med spillet etter at jeg oppdaterte det. Alt blir så treigt, dvs. all meny navigering går som sirup. Dette var helt OK før oppdateringen! Hva skal jeg gjøre? :blush:

 

Det er lenge siden jeg har spilt dette spillet, grunnet sommer og sol, men nå begynner jeg og bli lei av sommern og har lyst å spille litt igjen. :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen).

6422621[/snapback]

Er det å slette "cachen"?

6433361[/snapback]

Noen som vet?

Gidder ikke å miste alle oppgraderinger.

6433764[/snapback]

Ja, da sletter du oblivions harddisk-cache. Du vil ikke miste noen savegames e.l., men mulig ting som ligger på bakken diverse steder i verden blir borte. Pleier å gjøre det med jevne mellomrom, siden jeg har merket at det hakker mindre etterpå.

Lenke til kommentar
Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen).

6422621[/snapback]

Er det å slette "cachen"?

6433361[/snapback]

Noen som vet?

Gidder ikke å miste alle oppgraderinger.

6433764[/snapback]

Ja, da sletter du oblivions harddisk-cache. Du vil ikke miste noen savegames e.l., men mulig ting som ligger på bakken diverse steder i verden blir borte. Pleier å gjøre det med jevne mellomrom, siden jeg har merket at det hakker mindre etterpå.

6433801[/snapback]

Ok men da mister jeg ikke xbox oppdateringer eller noe slik?

Lenke til kommentar
Når du starter maskinen med spillet i, hold inne A knappen helt til spillet er kommet igang (til du ser Bethesda-logoen på skjermen).

6422621[/snapback]

Er det å slette "cachen"?

6433361[/snapback]

Noen som vet?

Gidder ikke å miste alle oppgraderinger.

6433764[/snapback]

Ja, da sletter du oblivions harddisk-cache. Du vil ikke miste noen savegames e.l., men mulig ting som ligger på bakken diverse steder i verden blir borte. Pleier å gjøre det med jevne mellomrom, siden jeg har merket at det hakker mindre etterpå.

6433801[/snapback]

Ok men da mister jeg ikke xbox oppdateringer eller noe slik?

6433834[/snapback]

Nei, alle oppdateringer o.l. forblir på harddisken din. Og spillet flyter veldig mye bedre etterpå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...