Nevnarion Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg må si at noen av bildene ble litt i meste laget for min del.
JacEr Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Herlig, fullt av nakne folk som ikke poserer, lever konstant på diett og er airbrusha herfra til helvete. Skulle vært slike saker hver eneste dag, kanskje tenåringer kunne vokst opp med et naturlig forhold til den kroppen de har!
ilpostino Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg må si at noen av bildene ble litt i meste laget for min del. 6418879[/snapback] reagerte litt på det bildet jeg også, men det var det eneste også. jeg synes det var et litt humoristisk preg over alle bildene..
Zeph Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Mannlig kjønnsorgan eksponert i området til annen manns erogene soner?
Clerion Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Mannlig kjønnsorgan eksponert i området til annen manns erogene soner? 6418897[/snapback] Hehe :!: Som det så pent heter ja. Men haff, det bildet gjorde meg sikker på at jeg ALDRI skal på Roskildefestivalen.
Thlom Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Så prippen dere er da! Dere har vært for mye på internett. Logg dere av.
LarsP Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Så prippen dere er da! Dere har vært for mye på internett. Logg dere av. 6419750[/snapback] Enig, den årlige bildeserien er like herlig hver gang.
Isbilen Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil tro det er veldig lite seksuelt i dette her, samme som på en nudiststrand. Selv ikke fyren som står og kliner med dama si har antydning til bennern.
Sondre^^ Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Når små unger kan gå inn på dagbladet og se drapsbilder fra Irak er det ingen som klager. 6418748[/snapback] et utrolig godt poeng.
dioX Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 det er jo et genialt løp da! men tror ikke jeg noen gang kommer til og løpe det.
:---{D Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Da er det vel besvist at de fleste har samme hår der nede som på øyenbrynene. Henviser spesielt til bilde 19. Må si jeg blir litt småkvalm..:S 6418763[/snapback] blir du småkvalm av å se nakne kropper bør du vel unngå å a) få deg kjæreste b) se deg i speilet før du dusjer... 6418825[/snapback] Elsk. Endret 2. juli 2006 av Tomat-Ulf
arthoz Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Så prippen dere er da! Dere har vært for mye på internett. Logg dere av. 6419750[/snapback] Mener du ikke at de har vært på internett for lite? Hadde det ikke vært for internett hadde jeg nok fremdeles blitt kvalm hver gang jeg så litt <insertrandomnastystuff> (som f.eks. skulle på LAN og kjørte forbi noe som så ut som et dyr som hadde blitt påkjørt i høy fart, masse kjøttbiter overalt.)
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hmm... jeg så gjenom en gang, det får holde >.< Jeg nekter å trykke på den linken en gang til!
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Ingen har brød der. Merkelig! 6420941[/snapback] Tja, jeg fikk ikke brød (regner med at du mener fenomenet ereksjon) av å se på, så jeg synes ikke det var så merkelig. Endret 2. juli 2006 av Vegard_
Lidskjalv Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det har vært nakenløp på Roskildefestivalen, Dagbladet har en bildeserie på 40 bilder av nakne damer og menn. Personlig syns jeg det ble LITT mye... Hva syns dere? Her er bildeserien. Edit: Endret til Dagbladet istede for VGnett 6418447[/snapback] E du syk? Kropp er topp! Nude og Hud sjefer. Endret 2. juli 2006 av pwd3679
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Jeg vil tro det er veldig lite seksuelt i dette her, samme som på en nudiststrand. Selv ikke fyren som står og kliner med dama si har antydning til bennern. 6420945[/snapback] Tja, kanskje tissen hans egentlig er veldig liten og på vei opp? Dessuten: hvor mange får stå av å kline med kjæresten på åpen plass?
Thlom Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Så prippen dere er da! Dere har vært for mye på internett. Logg dere av. 6419750[/snapback] Mener du ikke at de har vært på internett for lite? Hadde det ikke vært for internett hadde jeg nok fremdeles blitt kvalm hver gang jeg så litt <insertrandomnastystuff> (som f.eks. skulle på LAN og kjørte forbi noe som så ut som et dyr som hadde blitt påkjørt i høy fart, masse kjøttbiter overalt.) 6421036[/snapback] Nei, jeg mener for mye. Ekte nakenhet ser man i det virkelige liv. Falske sminkedukker ser man på veven. Se f.eks. i Babethreaden. Om man blir kvalm av disse bildene bør man ikke få seg kjæreste, oppsøke svømmehall eller trengingssenter med fellesdusj eller i det hele tatt være i nærheten av vanlige nakne mennesker.
Arcus Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Synes bildeserien var gøy, men jeg sliter av og til med å finne ut hva media mener er positivt og negativt rundt ting som dette. I det ene øyblikket advarer media om at du må passe på at ingen legger ut bilder av deg naken/lettkeldd på nettet , men så snart de har en mulighet legger de ut en serie som dette selv. Nettavisen med naken , dagbladet med en bikiniserie fra roskilde osv. Det er mulig at de har fått tillatelse til å publisere bildene fra personene i løpet, men tviler egentlig på det. Dette løpet blir framstilt som positivt slik som jeg ser det. Synes det blir litt dobbeltmoral av slikt. Spesiellt etter siste ukenes mediaoppslag om eks. AGIA NAPA Ville sex-leker i ferieparadisHit til ferieparadiset Agia Napa kommer det hvert år tusenvis av norske ungdommer. Turoperatør advarer foreldre.Ungdommer drikker seg fra sans og samling, kler seg naken og tar del i sterkt sexfikserte partyleker. Jeg har aldri vært på roskilde, men utfra bildene ser det nesten ut denne teksten kunne passet like bra der. Bare mine tanker... Men ser at jeg kanskje må ta fruen med og reise på roskildefestivalen neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå