Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg si til en jente jeg litt kjenner


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dette blir kanskje litt inviklet, og mange kommer til å si finn på noe personlig, men jeg trenger faktisk litt hjelp her.

 

Følgende:

 

Jeg var på konfimasjon møter i vinter, der treffer jeg en som jeg falt for med engang.

Jeg turte selfølgelig ikke gå bort for å snakke veldig, jeg tenkte/tenker på henne hver natt.

I dag si fikk jeg omsider tak i MSN andressen hennes(vet ikke om hun har godkjennt enda) så da lurer jeg egentlig på hva jeg skal si om/hvis hun kommer på.

 

Skal jeg gå rett på sak og fortelle hvor sinnsykt glad jeg er i henne, eller skal jeg spørre om vanlige ting osv...?

 

Håper noen kan hjelpe en dypt forelsket person i krise her.

 

Men, jeg orker desverre ikke:

 

Damer er bare noe dritt.

Finn på noe persnolig(selølgelig skal jeg skrive om)

Osv Osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damer er ikke noe dritt! :D Hvis den første setningen du skriver til henne er hvor forelska du er i henne kommer du til å gå på en smell. Ta heller og bli litt kjent med henne da! Bare prat helt vanlig, og etter hvert kan du spørre om dere skal finne på noe. Når du da har blitt ganske kjent med henne kan du si hva du føler, å håpe at hun ikke ler/ber deg om å stikke. Ikke så mye annet å si om den saken tror jeg.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

"Hei, jeg vet ikke om du husker meg, men du snakker med xxx fra komfirmasjonsleiren.. har ikke snakka med så mange fra leiren, tenkte jeg bare skulle si hei"

 

Så fortsetter du med generel dritprat :p Finn ut hvilken musikk hun liker, osv osv.. Så skrur du på skjarmen og avtaler et møte :D

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Ikke gå rett på sak og fortell henne at du er gal etter henne, de fleste faller ikke for den slags, selvom det kan virke sånn på film.

 

Kan jo ta noen av de bedre triksene for å skape et godt førsteinntrykk:

- Ikke fjortisnick (aka "(L)(A)Oh, baby Girl(F).-'~^^~'-.[navn med funky tegn]" osv...

- Ikke prat i vei om deg selv

- Om hun ikke er i godt humør, finn på noe morsommere enn å kommentere at hun bør være glad osv

 

Dog er jeg evig singel... :p

Lenke til kommentar

Ikke begynn med å fortelle henne hvor glad du er i henne.. Det vil skremme henne bort. Start med normal snakking, om alt mulig. Bli en venn, men ikke en så god slik at hun er redd for å miste deg som den vennen du er. Be henne ut (etter en stund!), hver hyggelig, og bli en person hun kan stole på.

Så, etter det har gått en stund, kan du fortelle henne om følelsene dine (om du fortsatt har dem).

 

Men husk, slikt tar vanligvis lang tid!

Lenke til kommentar

det har seg slik at i den lille bygden eg bor i, er det 1 butikk, der jobber ei søt jente som e rundt på min alder, har aldri sett ho før, vet ikkje hva ho heter, ikkje hvor gammel ho er, om ho er opptatt eller ikkje, heller ikkje navnet.

 

Hver gang eg e på den butikken ser ho alltid på meg, og eg gjør vel nesten det samme, og snur meg vekk når eg får ca øyekontakt.

 

hehe :p

 

Nokken tips til ka eg kan gjør? spionere på ho når ho slutter på jobb, for å se hvor ho bor :p hehe

Lenke til kommentar

Et tips er å være deg selv, ikke si hva andre sier.. Hu må jo få inntrykk av hvem DU er, ikke hvem en på forumet er:P

Si det som faller deg inn ;)

 

Du trenger da ikke fortelle hu at du er forelska i hu med en gang, bare bli kjent med hu:) "Hei, du gjort i dag?" husk smileys! :p og ikke vær unødvendig impåsliten og kjedelig som:

 

"kjøpte meg lighter i dag jeg"

"Det er tilbud på sofaputer på europris"

 

Spør etterhvert om hun kunne tenke seg å finne på noe med deg!

Ikke snakk som om du forventer at hu sier ja, Virk litt sjenert når du spør!

 

sånn, "er det dumt av meg og spørre om du vil finne på noe med meg en dag?"

 

 

Lykke til :thumbup: hehe

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Hver gang eg e på den butikken ser ho alltid på meg, og eg gjør vel nesten det samme, og snur meg vekk når eg får ca øyekontakt.

6417136[/snapback]

Ahh... jeg elsker å se på folk og få øyekontakt og deretter se at du snur seg flaut vekk med én gang. :D

Både i butikken, på fortauet, på skolen, i byen, på bussen og ellers andre plasser.

 

Folk flest tør faktisk ikke å øyekontakt med en vilt fremmed person. Hvis du prøver å gå rundt en dag og se på folk du går forbi, vil du se at de ser vekk når de ser at du ser på dem. Utrolig artig å observere!

Hvis det da er noen som faktisk tør å holde øyekontakt og du smiler fint til dem, vil du se at smilet dems kommer med én gang, og kanskje de tar kontakt også. Det oppstår ihvertfall en fin atmosfære hvis begge tør å se på hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
det har seg slik at i den lille bygden eg bor i, er det 1 butikk, der jobber ei søt jente som e rundt på min alder, har aldri sett ho før, vet ikkje hva ho heter, ikkje hvor gammel ho er, om ho er opptatt eller ikkje, heller ikkje navnet.

 

Hver gang eg e på den butikken ser ho alltid på meg, og eg gjør vel nesten det samme, og snur meg vekk når eg får ca øyekontakt.

 

hehe :p

 

Nokken tips til ka eg kan gjør? spionere på ho når ho slutter på jobb, for å se hvor ho bor :p hehe

6417136[/snapback]

Småprat litt, få det til å virke tilfeldig. "Unnskyld, hva koster en kg bananer?" eller noe. Etter det går praten litt lettere, sikkert.

Lenke til kommentar
det har seg slik at i den lille bygden eg bor i, er det 1 butikk, der jobber ei søt jente som e rundt på min alder, har aldri sett ho før, vet ikkje hva ho heter, ikkje hvor gammel ho er, om ho er opptatt eller ikkje, heller ikkje navnet.

 

Hver gang eg e på den butikken ser ho alltid på meg, og eg gjør vel nesten det samme, og snur meg vekk når eg får ca øyekontakt.

 

hehe :p

 

Nokken tips til ka eg kan gjør? spionere på ho når ho slutter på jobb, for å se hvor ho bor :p hehe

6417136[/snapback]

Småprat litt, få det til å virke tilfeldig. "Unnskyld, hva koster en kg bananer?" eller noe. Etter det går praten litt lettere, sikkert.

6419211[/snapback]

da svarer ho "vi selger nok ikkje bananer her" :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...