Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg si til en jente jeg litt kjenner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da svarer ho "vi selger nok ikkje bananer her"  :tease:

6419245[/snapback]

Da spør du om noe annet, da.

6419359[/snapback]

det er en alt mulig butikk, med stor blomster del. kan spørr eom ho vil finne fram en søt liten blomster, og etter eg har betalt, går eg derfra, og sier

"værsågod" :) (PS, det tørr eg ikkje, blir for flaut) :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
det er en alt mulig butikk, med stor blomster del. kan spørr eom ho vil finne fram en søt liten blomster, og etter eg har betalt,  går eg derfra, og sier

"værsågod" :) (PS, det tørr eg ikkje, blir for flaut) :p

6419365[/snapback]

Hadde jeg vært jenta, hadde jeg bare sett snålt på deg om du, som vilt fremmed, kom og ga meg blomster. :p Eller.. Hadde kanskje syntes det var litt søtt om jeg hadde prata med deg litt før. :p

Lenke til kommentar
det er en alt mulig butikk, med stor blomster del. kan spørr eom ho vil finne fram en søt liten blomster, og etter eg har betalt,  går eg derfra, og sier

"værsågod" :) (PS, det tørr eg ikkje, blir for flaut) :p

6419365[/snapback]

Hadde jeg vært jenta, hadde jeg bare sett snålt på deg om du, som vilt fremmed, kom og ga meg blomster. :p Eller.. Hadde kanskje syntes det var litt søtt om jeg hadde prata med deg litt før. :p

6419382[/snapback]

jeje, i know, var liksom bare et teit alternativ som aldri kommer til å bli utført :p

Endret av vegis
Lenke til kommentar
det har seg slik at i den lille bygden eg bor i, er det 1 butikk, der jobber ei søt jente som e rundt på min alder, har aldri sett ho før, vet ikkje hva ho heter, ikkje hvor gammel ho er, om ho er opptatt eller ikkje, heller ikkje navnet.

 

Hver gang eg e på den butikken ser ho alltid på meg, og eg gjør vel nesten det samme, og snur meg vekk når eg får ca øyekontakt.

 

hehe :p

 

Nokken tips til ka eg kan gjør? spionere på ho når ho slutter på jobb, for å se hvor ho bor :p hehe

6417136[/snapback]

 

Spør dama hva klokka er(ikke gå me klokke på armen). Så bare sier du takk, og går (du må nesten smile litt og da). Voila, du har gjort det første du trenger og gjøre...funker sikkert fett :p

Lenke til kommentar

bare for å svare direkte til trådstarter. i dette skoleåret, merket eg ei super søt jente på skolen. leitet litt rudt på blink for å skjekke om ho hadde blink. og ja, det hadde ho. fikk tak i MSN adressa, og sa direkte ut.

 

hei, du e utrolig søt :) og no snakker vi både om alt fra sex-leketøy til sol og sommer :)

 

synd at ho er opptatt da, men men :p

Lenke til kommentar

Hehe... det blir din tur en gang også Vegis.

Tror ikke jeg tørr å si det direkte med en gang hvertfall, men kanskje når vi får snakket litt om alt mulig rart.

 

Noen som vet om noen sider der man kan skjekke når noen var på MSN sist?

Kanskje vansklig, men har sett noe lignende ang. blokking

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Går an å sjekke hvem som har blokka deg på www.biip.no (eller er det www.beep.no ?), tror jeg. Men obs, obs, om den du ser blokk-lista til er registrert på biip, kan personen selv se hvem som har sjekka. Så det er ikke lurt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg turte selfølgelig ikke gå bort for å snakke
fortelle hvor sinnsykt glad jeg er i henne

 

Er det bare jeg som ser at noe skurrer her?

6421249[/snapback]

Kjærlighet ved første blikk, ikke noe uvanlig.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg er enig at man kan bli stormforelsket ved første blikk. Det har jeg blitt selv (Karianne :love: ). Men er dette det samme som å være "sinnsykt glad i" noen? Jeg tror det vil virke mer skremmende enn sjarmerende å fortelle jenta det...

6421295[/snapback]

Forelskelse er jo en sinnslidelse, visstnok, så "sinnssykt glad" passer nok egentlig ganske bra. ;)

Lenke til kommentar
Ahh... jeg elsker å se på folk og få øyekontakt og deretter se at du snur seg flaut vekk med én gang. :D

Både i butikken, på fortauet, på skolen, i byen, på bussen og ellers andre plasser.

 

Folk flest tør faktisk ikke å øyekontakt med en vilt fremmed person. Hvis du prøver å gå rundt en dag og se på folk du går forbi, vil du se at de ser vekk når de ser at du ser på dem. Utrolig artig å observere!

Hvis det da er noen som faktisk tør å holde øyekontakt og du smiler fint til dem, vil du se at smilet dems kommer med én gang, og kanskje de tar kontakt også. Det oppstår ihvertfall en fin atmosfære hvis begge tør å se på hverandre.

6418327[/snapback]

Det er utrolig gøyalt å gjøre som du beskriver her :D

Herlig når det er noen som faktisk holder øyekontakten og smiler tilbake. Et smil tilbake er nesten garantert om øyekontakten holdes :)

Lenke til kommentar

Betal en kammerat til å "rane" butikken. Så kommer du inn og "banker" han, og mumler noe en dusør og lett tjente penger eller noe og tar han med deg. Så kan du komme inn neste dag å si at du tjente noen lett tjente penger her om dagen og spør om hu kansje har lyst å bli med ut på en is eller noe.

 

Om dette blir for drøyt er det en annen takikk for funker fint for meg:

Vær klomsete, mist ting over disken og sånt. Da begynner hun å le, så kan du glemme igjen varene på disken så kommer hu løpene etter det og sånt. Øyekontakt og fjollete flir hører hjemme her.

 

Generelt med jenter må man bare være konstant enig, men trenger egentlig ikke følge med så lenge man ser konsentrert ut og nikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...