Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har redegjort for poenget, det man liker det liker man. Musikk er i så måte så mangt. Tror forresten ikke noe på at du var "dønn seriøs".

 

;)

 

(jeg ler litt enda)

Tjatjo. Dønn seriøs var jeg selvsagt ikke. Jeg er selvsagt klar over at pling-plong samtidsmusikk ikke er noe alle liker, men jeg synes det er avslappende og befriende med litt pling-plong av og til.

Lenke til kommentar
Alle kan ikke like alt, det er helt underforstått. Men å omtale Elvis eller Jerry som kjedelige kan jeg ikke gå med på. Verken nå eller siden.

En liten selvmotsigelse der? ^^

 

Jeg har ikke satt meg skikkelig inn i musikken til Elvis eller JLL, så skal ikke komme med noen utsagn om hvor bra eller dårlig det er.

Lenke til kommentar
Hørte nylig at Libertines skal gjenforenes. Suverent. Inntil da kan man kose seg med Peter Doherty sitt nye soloalbum Grace/Wastelands, her er en nedstrippet "live"-tagning av albumsporet Salome:

Er det bekreftet? Har hørt snakk om det, men lite konkret. Soloskiva til Doherty er forsåvidt ganske bra, litt varierende kvalitet, men toppene er fantastiske.

Lenke til kommentar
http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=11555

 

Philter var ganske stilig elektronika. Anbefaler Mono Meditation, atmosfærisk filmaktig sang :)

 

Har hørt på dem en stund nå, må si at jeg er rent forelsket. :D

Fint at du likte den! :)

Nokon som har tips til liknande (filmaktig) musikk? Digger den stilen, sånn "koring" i bakgrunnen spesielt.

 

Er enig med deg, stemningsfull musikk er herlig å høre på. :)

 

Sunshine sin musikk er skikkelig fin, det er ingen kopierings-rettigheter heller. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...