Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer indie/elektronisk:

 

Boys Noize - Lava Lava

Se filmen hos Youtube

 

Dette er den siste halvdelen av Franz Ferdinand - Lucid Dreams. Husker jeg ble veldig (positivt) overrasket da jeg hørte denne første gang :p

 

Justice - Planisphere (Final). Beste Justice-låta hittils imo...

Se filmen hos Youtube

 

Riot In Belgium - La Musique

 

The Whitest Boy Alive - Golden Cage (Fred Falke Remix). Bra remix av en bra låt.

Se filmen hos Youtube

 

Empire Of The Sun - Walking On A Dream

 

og litt mer Crystal Castles fordi de er JÆVLIG bra :p

 

 

Crystal Castles - Crimewave (Crystal Castles VS Health)

Se filmen hos Youtube

 

Crystal Castles - Reckless

Se filmen hos Youtube

 

Crystal Castles - Vanished

 

 

Liker innmari godt denne type musikk om dagen, setter pris på anbefalninger om liknende saker!

Lenke til kommentar
Den korrekte terminologien er hipster-elektro eller bloghouse takk! Electronica er det i alle fall ikke. :p

 

Edit: da mener jeg Crystal Castles, Justice, SebastiAn, Riot in Belgium, Boys Noize osv.

Jeg bryr meg sjeldent om navn på sjanger osv, men har såvidt jeg kan huske ikke brukt begrepet electronica her? :p Du har tydeligvis greie på det, har du noen gode anbefalninger innen hipster-elektro eller bloghouse?
Lenke til kommentar
Speaking of elektronisk ...

 

Er det sant at Daft Punk holder på å lage ny skive, eller er det bare løse rykter?

Mtp. at de har bekreftet verdensturné i 2010, skal du ikek se bort ifra det. Tror i såfall skiva kommer i slutten av året. De har avkreftet at de vil turnere i 09, så jeg regner med at de bruker året på ny skive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...