Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

R&B?? Er uening i dette ja. Har du eksempler på dette?

Jeg har et middelmådig gehør (liker jeg hvertfall å tro). Egentlig ikke annet enn at jeg tar det på følelsen på musikken. Er ingen teknisk musikkviter.

Noe snodig sjangerkarakteristikk der, men vi kan være enige om at albumet er godt under middels. Altså en stor skuffelse fra gruppen som debuterte med mesterverket Melody A.M. Albumet virker mest av alt tilfeldig og uinspirert. Åpningsporet er ålreit, deretter faller det hele sammen. Nå har jeg bare hørt igjennom en gang, men tror ikke dette er noe som tar seg opp over tid for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takk for at dere ødelegger min store forventning... :'l

Enten så fikk du den bare noen dager på forskudd, eller så digger du albumet allikevel. Ingen stor forskjell skulle jeg mene? :)

 

 

 

Trentemøller - Take Me Into Your Skin

 

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Digg sang AvieN, men jeg postet den faktisk i samme tråd for bare 2 sider siden :p

Det gjorde du faktisk. Jeg søkte, men kunne ikke se den! Min feil.

 

Den sangen var digg ja, tror jeg må sjekke ut mere av det :p

Gjør gjerne det. Resten av materialet hans er litt hardere, men ganske tøft til sitt bruk :)

 

 

 

edit: Btw, röyksopp var kulere på andre gjennomlytt. Kanskje jeg digger det vilt om et par til? Hehe.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Dette tegner til å bli en kjempesommer for meg, konsertmessig. Siden jeg ikke reiser rundt på festivaler, passer det ypperlig at både Jethro Tull og Röyksopp kommer til Bodø :D

 

Mens jeg fikk alle drømmer knust da jeg ikke fikk medhold i å dra på Hove :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...