Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen av dere hørt eller sett noe av hva Terry Fator - en buktaler som imiterer artister faktisk klarer? Ikke, vel da bør dere se på disse videoene:

 

[Youtube]hnVDHzUAj30

[Youtube]1ZMi5IQNY84

[Youtube]uvBbVFiFy5w

[Youtube]CuoR6OM6KxA

[Youtube]2UPaRi0WY7c

 

Personlig vil jeg si at dette er utrolig bra utført, han beveger nesten ikke leppene sine i det heletatt og har perfekt utførelse av alle sangene.

Lenke til kommentar

Who wants to live, forever?

 

Elsker Queen, har alltid gjort det <3

 

Hadde Freddie levd idag, hadde de garantert vært verdens største rockeband. Garantert.

 

Men når vi var inne på America Got Talent, noen som hørte hu her? Vill stemme til en 11 åring, det sier jeg :ohmy:

 

ozDh4NQveJs

Lenke til kommentar

Black Widow:

hva synes folket om dette prog rock/heavy metal bandet?

De startet i 1969, sluttet i 1974. De gav ut fire meget gode album. Sacrifice 1970, Black Widow 1971, III 1972 og IV 1973. Samt et album i 1969, Exclamation Point, men da under navnet Pasky Gee! Det er et album jeg ikke har fått hørt (enda).

Musikalsk tenker jeg på Budgie når jeg prøver å sammenligne med noe, men, det er ikke typisk Black Widow sound. Saxofon, orgel og fløyte gir den gode prog følelsen, samt gitar og tromme selvfølgelig, nevnte bare de andre for å gi bilde av lyden. Blanding av Warlord og Writings On The Wall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...