Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace:

 

For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig.

9555967[/snapback]

 

The Pretender er hvertfall grei da. Foo Fighters er ikke akkurat det bandet som vekker størst glød i meg for å si det slik, men jeg får vel sjekke ut albumet på den ulovlige måten....

Lenke til kommentar
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace:

 

For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig.

9555967[/snapback]

 

The Pretender er hvertfall grei da. Foo Fighters er ikke akkurat det bandet som vekker størst glød i meg for å si det slik, men jeg får vel sjekke ut albumet på den ulovlige måten....

9559236[/snapback]

 

Har likt Foo Fighters siden jeg først hørte All My Life, Learn To Fly og Everlong :love:

 

Regner meg ikke som en superfan, men jeg har hørt en del på de fleste studioalbumene deres.

Lenke til kommentar

Jeg føler at Foo Fighters går tom for ideer halvveis i HVERT eneste album jeg har hørt hittil, har ikke hørt det siste. Første halvdel av There Is Nothing Left To Lose for eksempel synes jeg er ekstremt bra, mens andre halvdel kan jeg sovne av.

 

Skal høre igjennom det nyeste iløpet av uken!

Lenke til kommentar

Har nå hørt på de samme albumene i snart et helt år,og leter derfor etter musikk som tilfredsstiller min smak...

 

Normalt hører jeg mest på rock/metall. Er vel først og fremst dette jeg er ute etter. Liker ikke alt for hard metall. (synns dimmu borgir blir for mye:P)De bandene jeg hører på i dag er:

 

- Iron maiden

- breaking benjamin

- linkin park

- IN FLAMES

- disturbed

- HIM

- Hammerfall

- Manowar

- bullet for my valentine

- Marilyn manson

- Soilwork

- Sonata arctica

 

 

Noen som har forslag til band jeg kan sjekke ut?

Lenke til kommentar
Har nå hørt på de samme albumene i snart et helt år,og leter derfor etter musikk som tilfredsstiller min smak...

 

Normalt hører jeg mest på rock/metall. Er vel først og fremst dette jeg er ute etter. Liker ikke alt for hard metall. (synns dimmu borgir blir for mye:P)De bandene jeg hører på i dag er:

 

- Iron maiden

- breaking benjamin

- linkin park

- IN FLAMES

- disturbed

- HIM

- Hammerfall

- Manowar

- bullet for my valentine

- Marilyn manson

- Soilwork

- Sonata arctica

 

 

Noen som har forslag til band jeg kan sjekke ut?

9566807[/snapback]

 

Metallica, Slayer, Sepultura, Megadeth, Dark Tranquility (Siden du liker IF), Black Sabbath, Deep Purple, Judas Priest osv :)

Lenke til kommentar

Absolution er i min mening det nest beste albumet til Muse, kun slått av Origin of Symmetry som du jo allerede har. Så gå for Absolution. Etter Absolution er det jo kun to album til, debutalbumet Showbiz og deres nyeste album Black Holes and Revelations. Shobiz er kanskje det albumet som skiller seg mest ut fra deres andre album. Kan være verdt en titt.

Lenke til kommentar
Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace:

 

For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig.

9555967[/snapback]

 

Foo Fighters er et av de første bandene jeg ble introdusert til :) .

Jeg er ganske fornøyd med nyalbumet, bedre en de to forrige men mangler litt for nå helt til topps med de gamle.

Beste sangene:

- The Pretender

- Let it Die

- Erase Replace

- Long Road to Ruin

- Cheer Up Boys (Your Makeup is Running)

- But Honestly

 

Når det gjelder Muse: Hvis du må velge ett album, gå for Absolution! Er mange gode sanger på Black Holes and Revelations også.

Lenke til kommentar

Dæsken. Nye skiva til Babyshambles er knall. En nesten-nykter Pete Doherty lirer av seg det ene gullkornet etter det andre og bandet er mer strukturert og i takt med musikken enn på Down in Albion.

 

Høydepunkter så langt er singelen "Delivery" tett etterfulgt av det halvakustiske avslutningssporet "The Lost Art of Murder".

 

EDIT: For ikke å glemme den fantastiske "UnBilo Titled" som man fikk en smakebit av på Bumfest-demoen.

 

51lVebE23yL._SS500_.jpg

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...