Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjent så var ratm82407.com bare en snedig måte å annonsere en konsert på, vietnow.org "avslørte" dette på torsdag.

Smått skuffende, men jo flere konserter i USA jo større blir kanskje sjansen for at de tar seg en tur over dammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som kjent så var ratm82407.com bare en snedig måte å annonsere en konsert på, vietnow.org "avslørte" dette på torsdag.

Smått skuffende, men jo flere konserter i USA jo større blir kanskje sjansen for at de tar seg en tur over dammen :)

8834884[/snapback]

Jeg regnet med det var det. Kan jo hende en reunion konsert fører til ny plate også :wee:

Skrevet

Er ikke det hele albumet da?

Har fått høre igjennom det flere ganger nå, og liker det mer og mer. Josh Homme er genial.

Skrevet
Er ikke det hele albumet da?

Har fått høre igjennom det flere ganger nå, og liker det mer og mer. Josh Homme er genial.

8840368[/snapback]

Jo, men enkelte av sangene er korte nok til å kalles "samples", mener nå jeg.

Skrevet
Noen som vet hvor man kan få tak i L'Via L'Viaquez-singelen fra The Mars Volta?

Hvilke butikker bør man gå i hvis man er ute etter litt ukjent musikk (i Bergen)?

8855460[/snapback]

Hva med å bestille over internett? F.eks play.com? :)

Skrevet (endret)
Noen som vet hvor man kan få tak i L'Via L'Viaquez-singelen fra The Mars Volta?

Hvilke butikker bør man gå i hvis man er ute etter litt ukjent musikk (i Bergen)?

8855460[/snapback]

Apollon har mye musikk. Nå er jeg ikke noe ofte innom der, men du kan nok sjekke der.

Hørt igjennom en rekke Beatles album:

Sgt. Pepper

Revolver

Abbey Road

og Rubber Soul.

Jeg hører helt klart at The Beatles er bra, artistisk sett, men de tre første albumene faller ikke helt i smak.

Rubber Soul falt meg mer i smak enn de andre nevnte. Noen andre i samme stil som Rubber Soul?

Endret av Xtra
Skrevet

Paul Potts videoen gir meg frysninger hver bidige gang jeg ser på den!

Sitter nå og hører på Josh Groban grisehøyt, skal snart sette på Dave Matthews Band og kose meg videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...