Gå til innhold

Informasjon om "paid transfers" [FAQ]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25 dollar dyrt? Herregud altså, skjærer meg i hjertet når det er så satans innlysende at folk aldri noen gang har snust på mmo's før WOW.

 

Vet jo at serverene formelig flyter av cs-kids, men denne prisen er jo nøyaktig hva en burde forvente... minst. Dessuten er jo dette langt fra sikkert.

 

Edit: Og btw, det er ingen ting i verden som tyder på at dette har det fjerneste med noen som helst patch å gjøre. Så bare glem det med at det kommer til 1.12/1.13/whatnot, dette er jo bundet opp mot serverene og account management. Det kommer når det kommer, som er forhåpentligvis er iløpet av sommerferien en gang.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
25 dollar dyrt? Herregud altså, skjærer meg i hjertet når det er så satans innlysende at folk aldri noen gang har snust på mmo's før WOW.

 

Vet jo at serverene formelig flyter av cs-kids, men denne prisen er jo nøyaktig hva en burde forvente... minst. Dessuten er jo dette langt fra sikkert.

6364355[/snapback]

 

Jepp.

Lenke til kommentar

25$ er dyrt! Iom andre mmo har dette som en gratis tjeneste, så burde jo også blizzard klare det. Som om de ikke tjener nok på alle fehuene som spiller spillet?

 

Har ventet på noe sånt siden EU versionen kom ut for å overføre min karakter fra US. Men det er tydeligvis alt for vanskelig å få til noe så enkelt. Fy F for noen tullinger!

Lenke til kommentar

Å forvente noe særlig billigere enn 25 dollar er etter min mening fryktelig naivt. Hvorfor skulle det være gratis? Blizzard har allerede gratis migration fra ulike servere. Nei, dette gleder jeg meg til, og jeg skal med glede betale de 150-200 kronene det koster meg å flytte min warrior.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
[edit: Kunne godt tenkt meg å flytte noen lvl 60 med fult epic til diverse servere og solgt unna high level items som har droppet for meg og tjent mye gull. De 25$ er jo tjent tilbake innen 1t på serveren.

6362046[/snapback]

 

• An individual character may only be transferred once every six months.

 

Forstod det slik at du ville migrere tilbake etterpå.

6362159[/snapback]

 

Nei, flytte en over og beholde den der. Men du kan jo laste med deg myeee før du flytter. 18 slots og banken med 18 slots burde gjøre susen ^^

Lenke til kommentar
[edit: Kunne godt tenkt meg å flytte noen lvl 60 med fult epic til diverse servere og solgt unna high level items som har droppet for meg og tjent mye gull. De 25$ er jo tjent tilbake innen 1t på serveren.

6362046[/snapback]

 

• An individual character may only be transferred once every six months.

 

Forstod det slik at du ville migrere tilbake etterpå.

6362159[/snapback]

 

Nei, flytte en over og beholde den der. Men du kan jo laste med deg myeee før du flytter. 18 slots og banken med 18 slots burde gjøre susen ^^

6366238[/snapback]

pffft, gi en lvl 1 masse plass og send han over, lag en annen lvl 1 på den andre servern og send han tilbake :wee:

Lenke til kommentar
Dette åpner for nye muligheter.

 

Fra ER som er en RP-server som dessverre har blitt overrun av casual spillere, kunne Blizz åpna en server der man bare kunne lage char's om man først betalte over en char fra nevnte server. Dette ville trolig ført til massiv hardcore RP, noe jeg veit veldig mange ville digga.

6363125[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skal være mulig å overføre fra RP-PvE (første generasjon) til RP-PvP (hvilken som helst). Da Earthen Ring og Argent Dawn var de eneste to RP-serverene, rollet selvsagt RP-ere der. Selv ville jeg ha valgt RP-PvP om det var tilgjengelig fra starten av, men det var det altså ikke før etter at spillet hadde vært ute i omtrent et halvt år. Alle som spiller på en vanlig PvE-server hadde muligheten til å velge PvP om de ønsket det, RP-ere som valgte ER eller AD hadde ikke noe alternativ. Personlig skulle jeg gjerne hatt en 60 warlock som sitter på ER og er pensjonert flyttet over til Defias Brotherhood, der min nye main er, og har vært siden DB ble åpnet.

Men selvsagt, Blizzard har vel aldri vært så altfor opptatt av RP-communityen sin.

Lenke til kommentar

Prisen handler ikke om hvor enkelt det er å overføre en karakter, det handler om hvor mange som vil ha det. Og det er nok av folk som har veldig lyst til det. Kan sammeligne det med å selge den siste flaska med kaldt vann midt inne i en ørken. :p

 

Det ER my penger for en så banal ting, men som sagt så er etterspørselen stor.

Lenke til kommentar

Blir ikke overrasket om PVE -> PVP ikke blir mulig. Om man skulle kunne transferret fra PVE -> PVP hadde man hatt en urettferdig fordel. (man blir ikke ganket når man levler opp og sånt) Har ikke noe erfaring med PVP servere, men jeg vil tro det er mye enklere å levle opp på PVE.

Lenke til kommentar
25$ er dyrt! Iom andre mmo har dette som en gratis tjeneste, så burde jo også blizzard klare det. Som om de ikke tjener nok på alle fehuene som spiller spillet?

 

Har ventet på noe sånt siden EU versionen kom ut for å overføre min karakter fra US. Men det er tydeligvis alt for vanskelig å få til noe så enkelt. Fy F for noen tullinger!

6364754[/snapback]

 

I Everquest live (aka. det originale Everquest) kostet det $100 en stund, så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har noen spørsmål. En venn av min ene fetter er på ferie og han var så snill å låne bort sin konto til meg. Jeg har lyst til å fortsette med karakteren min som er en hunter lvl 21.

 

Men jeg så i FAQn ta for å overføre fra konto til konto må begge kontoene ha samme eier. Hva innebærer dette?

Jeg har lyst på egen konto som jeg kan spille på når jeg har muligheten, men jeg vil også ha karakteren jeg laget på min fetters venn sin konto. Har dere en forslag til løsning på problemet?

Lenke til kommentar
25$ er dyrt! Iom andre mmo har dette som en gratis tjeneste, så burde jo også blizzard klare det. Som om de ikke tjener nok på alle fehuene som spiller spillet?

 

Har ventet på noe sånt siden EU versionen kom ut for å overføre min karakter fra US. Men det er tydeligvis alt for vanskelig å få til noe så enkelt. Fy F for noen tullinger!

6364754[/snapback]

 

Poenget med at det koster penger er at det som Pct sa, ikke skal bli flere tusen folk som migrerer i alle veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...