Gå til innhold

Informasjon om "paid transfers" [FAQ]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke overrasket om PVE -> PVP ikke blir mulig. Om man skulle kunne transferret fra PVE -> PVP hadde man hatt en urettferdig fordel. (man blir ikke ganket når man levler opp og sånt) Har ikke noe erfaring med PVP servere, men jeg vil tro det er mye enklere å levle opp på PVE.

6371422[/snapback]

Helt ærlig. De HAR satt grense på hvor gammel realmen kan være. Dette er HELT garantert med tanke på blant annet world PvP, for at ikke tier3-folk skal renne ned folk som ikke er i MC ennå.

 

Se for eksempel på AQ-gates-lista. De NI (9) øverste realmene (altså de som åpna gates først) er PvP-realms. Tyder dette på at de har dårligere gear? Nei. Av de 30 første serverne som åpna gates er 20 av disse PvP-realms.

 

Se på Magtheridon, Neptulol, Al'Akir og andre aktive PvP-realms. Jeg skal komme med en påstand tynn som ei flis, med lite grunnlag og tatt rett ut av det blå: disse serverne OG MANGE ANDRE veletablerte PvP-servere kan ta seg av spillere fra HVILKEN SOM HELST PvE-server.

 

Det er ikke noe godt argument for ikke å la PvE-folk transferre til PvP-servere, i hvert fall ikke når de velger hvilke servere som er tilgjengelige uansett.

 

---

 

Edit: For å si det på en annen måte: hvis grunnen til at de blokker PvE->PvP er på grunn av ganking og itemforskjell, så KREVER jeg at så lenge jeg levler en alt på Magtheridon, så skal alle Nihilum-, Polymorphing Powerragers-, GLodge-, Touch my Totem-, og alle de andre mer-enn-tier-0-equippa-hordiene

A) Befinne seg i instances MINST 98% av tida, eller

B) Pelle seg vekk til en annen realm.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Jada, det er jeg fullt klar over. Jeg er bare litt oppgitt over at de fortsatt setter seg på bakbeina på sånne tynne grunnlag. Har en warrior som jeg godt kunne tenkt meg å få over på Magtheridon, så det er at personlig interresse også. (Ikke at det noensinne kommer til å skje, men...)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Har noen spørsmål. En venn av min ene fetter er på ferie og han var så snill å låne bort sin konto til meg. Jeg har lyst til å fortsette med karakteren min som er en hunter lvl 21.

 

Men jeg så i FAQn ta for å overføre fra konto til konto må begge kontoene ha samme eier. Hva innebærer dette?

Jeg har lyst på egen konto som jeg kan spille på når jeg har muligheten, men jeg vil også ha karakteren jeg laget på min fetters venn sin konto. Har dere en forslag til løsning på problemet?

6484559[/snapback]

 

 

Går fort å levle opp en ny en til 21, nå kan du jo en del også. Det er nok det letteste. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...