Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Ah, greit å få det avklart:-) Får ringe kundesenteret i morgen å avtale leveringstid da...

7340814[/snapback]

Du er ikke den eneste som ikke fikk eske. DHL-fyren som skulle levere den sa at de ikke hadde fått noen eske, men kun noen papirlapper, og at det aldri hadde skjedd før. Han tok likevel i mot 360'en og sa noe om han han kom til å pakke dem inn selv(eller noe sånt, jeg hørte ikke så godt etter...), da han hadde hentet flere maskiner den dagen og ingen hadde fått noen eske.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

driver og funderer litt på å vente til februar eller deromkring med å returnere den jeg, for jeg husker jeg leste at de skal gå over til nye prosessorer som lager mindre varme.. selv om det blir litt dritt at den driver og henger seg kanskje 1 gang pr dag i snitt.

 

i går hengte den seg opp i small arms :!: er et live arcade spill, men kan skjønne det og, fordi det er nok det tyngste XLA spillet som er ute til nå.

Lenke til kommentar

jeg vet ikke om de har lagere med eldre 360'er som de bytter ut med jeg eller hvordan det er, men jeg håper hvertfall at jeg får en ny utgave hvis jeg forsøker å fikse den litt etter at de nye 360'ene kommer. . vil ikke få en til som også begynner å henge seg pga at den blir for varm :thumbdown:

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Oppdatering:

 

Siden DHL ikke er mer enn 5 min unna min bopel, så kjørte jeg like godt ned å hentet pappesken selv og puttet boxen i, og ga den tilbake. Leverte den kl 14, og vips, 10 timer senere er den fremme:-)

 

November 24, 2006      14:00      Bergen - Norway      Forsendelse hentet

 

November 24, 2006    15:22    Bergen - Norway    Forlater opprinnelse

 

November 24, 2006    23:19    Copenhagen - Denmark    Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

 

November 25, 2006    00:19    Cologne - Germany    Ankommet DHL i Cologne - Germany

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Oppdatering:

 

Siden DHL ikke er mer enn 5 min unna min bopel, så kjørte jeg like godt ned å hentet pappesken selv og puttet boxen i, og ga den tilbake. Leverte den kl 14, og vips, 10 timer senere er den fremme:-)

 

November 24, 2006      14:00      Bergen - Norway      Forsendelse hentet

 

November 24, 2006    15:22    Bergen - Norway    Forlater opprinnelse

 

November 24, 2006    23:19    Copenhagen - Denmark    Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

 

November 25, 2006    00:19    Cologne - Germany    Ankommet DHL i Cologne - Germany

7353737[/snapback]

Vel, den mangler fremdeles noen steg, men ja, DHL er svært effektive.

November 15, 2006      01:03      Cologne - Germany      Behandlet for tollklarering på Cologne - Germany

 

November 15, 2006    01:10    Cologne - Germany    Tollklarering fullført på Cologne - Germany

 

November 15, 2006    04:21    Cologne - Germany    Sendt fra DHL i Cologne - Germany

 

November 15, 2006    06:35    Frankfurt - Germany    Ankommet DHL i Frankfurt - Germany

 

November 15, 2006    08:34    Frankfurt - Germany    Ankommet DHL

 

November 15, 2006    09:31    Frankfurt - Germany    Med kurer

 

November 15, 2006    11:51    Frankfurt - Germany    Forsendelse levert

Endret av rekyl
Lenke til kommentar

DHL er raske ser jeg, det er da godt. Men jeg tenker på en ting, xboxen min har begynt og låse seg mer etter Updaten nå i vår. Jeg lasta ned med en gang så jeg fikk ikke lastet ned "fiksen" som kom rett etter. er det mulig og manuelt laste ned denne system updaten?

 

For å se om det hjelper..

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...