Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg fikk ein slik skjerm ein gang etter ein storoppdatering for lenge siden. (mye lilla firkantere og slikt?) Drog ut støpselet,lot den stå,startet på nytt og hadde ingen problemer med boksen. Heilt til den da tok kveld i sommer :)

7314860[/snapback]

 

 

prøvd det meste.......hører med min kamerat på elkjøp om han kan trikse og mixe litt:) at det måte skje med gears var bare så ufatlig typisk!

Lenke til kommentar
Risikerer du og slette/ Ødlegge noe med og slette cachen?

7332656[/snapback]

 

Hvis det er snakk om å tømme cachen helt fra harddsiken så sletter du bare updatene som er lastet ned.

 

Nå har min maskin også begynnt å fuske, alle spill låser seg. :thumbdown: Sender inn denne og heller kjøper en ny så har jeg den ene som backup. :yes:

Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt en lapp(Returskjema står det) i posten med masse klister på fra DHL, men ikke noe eske. Er det meningen at jeg skal pakke den inn selv og klistre den på etterpå, så kommer DHL å henter den, eller er det noe annet jeg må gjøre? Har ikke fått noen telefon fra dem som sier når dem kommer e.l.

 

PS! Jeg er egentlig ikke dum, men orker ikke gjøre noe feil pga tro på egen ufeilbarlighet:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Hm...gikk på DHL sine sider å søkte på nr, og her er hva som kom opp:

 

November 20, 2006      16:44      Frankfurt - Germany      Forsendelse hentet

 

November 20, 2006    19:46    Frankfurt - Germany    Forlater opprinnelse

 

November 20, 2006    21:21    Frankfurt - Germany    Ankommet DHL i Frankfurt - Germany

 

November 20, 2006    23:50    Frankfurt - Germany    Sendt fra DHL i Frankfurt - Germany

 

November 21, 2006    00:09    Cologne - Germany    Overført via Cologne - Germany

 

November 21, 2006    01:53    Cologne - Germany    Ankommet DHL i Cologne - Germany

 

November 21, 2006    03:49    Cologne - Germany    Sendt fra DHL i Cologne - Germany

 

November 21, 2006    05:01    Copenhagen - Denmark    Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark

 

November 21, 2006    07:49    Copenhagen - Denmark    Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

 

November 21, 2006    11:24    Oslo - Norway    Tollklarering fullført på Oslo - Norway

 

November 21, 2006    11:24    Oslo - Norway    Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway

 

November 21, 2006    11:43    Bergen - Norway    Med kurer

 

November 21, 2006    15:22    Bergen - Norway    Planlagt for levering

 

November 22, 2006    12:18    Bergen - Norway    Med kurer

 

November 22, 2006    17:15    Bergen - Norway    Forsøkt levert, mottaker ikke hjemme

 

Betyr det at de leverer enn flett ny FØR jeg har sendt inn den gamle, og bare plukker med seg når de leverer ny??

Lenke til kommentar
Jeg leverte min på Torsdag,

fikk en ny en på tirsdag.

 

Gikk til tyskland.

 

Bor i Oslo.

 

Veldig fornøyd, bare 4 dager.

6369772[/snapback]

 

hehe, har hørt om mange av disse tilfellene, er vell bare noen som er ekstra heldige.. de fleste jeg har pratet med har fått den igjen etter 4-5 dager..

 

Må si det er meget dårlig at microsoft ikke kalrte å forbedre konsollen for feil ved varmeutvikling og lignende.. jeg har selv installert forbedret kabinett så vell som 60% sterkere vifter i min egen.. kan se om jeg får postet opp ett bilde av den snart :)

 

Ganske heftige blåe neon lys med svart deksel, pluss neon lys i viftene.. nå liker jeg blått og svart og må si det slår virkelig godt ann :)

 

Viftene jeg benyttet meg av bestilte jeg fra kina og de er prikk like i størrelse som de originale, forskjellen er at de er laget av hardere plast, de er gjennomsiktige, blåser 60% mere luft ut av konsollen enn de originale, ergo 60% mere effektive, i tillegg lager de 10% mindre støy enn de originale..

 

Talismoon Whisperer, mener jeg de viftene het..

 

Bare å sjekke ut Divineo, de har nok flere på lager.. kabinettet jeg benyttet meg av het forsåvidt Black Knight ellerno..

 

poster nok ett bilde ikveld kan jeg tenke meg :)

 

Peace

Lenke til kommentar

Følger med dere folkens, men jeg gadd ikke å vente. Som nevnt i et annen tråd så begynte min X360 å låse seg, så jeg stakk likeså til Elkjøp og kjøpte meg en ny premium konsoll, ringte support i går og det skulle ta vist oppimot en uke før jeg fikk esken og de klisterlappene. Så imens er det GOW på gang med den nye konsollen som ikke har frøse ennå ihvertfall og den har kjørt seg hardt i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...