Gå til innhold

Er tier 0,5 verd det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Well.. min main er Warlock med full tier2 og endel utstyr ifra AQ40. Har en Alt Rogue som jeg har fult tier 0.5 på , jeg gjorde denne oppgraderingen fordi de questene som er der er virkelig kule.. masse nye bosser å prøve seg på også.

 

Men det er endel som har problemer med feks baron 45 min run , Arena event i BRD og den siste bossen i UBRS. Disse er nesten umulig med pugs.

Det beste er hvis man får med noen i guilden til å hjelpe seg, da går alt mye bedre ;)

 

Og man må heller ikke glemme at Darkmantle chest piece er den med mest +agi på ;) +30 ( dette er bedre enn tier1 OG tier2 chest )

Lenke til kommentar
Men det er endel som har problemer med feks baron 45 min run , Arena event i BRD og den siste bossen i UBRS.  Disse er nesten umulig med pugs.

Det beste er hvis man får med noen i guilden til å hjelpe seg, da går alt mye bedre  ;)

6323758[/snapback]

 

.. og nettopp der forsvinner mye av poenget med å gjøre questlinen. Den skulle være for casual gamers, og når du må ha folk i epics og ti millioner pots for å komme deg videre, og i tillegg betale i dyre dommer, så er det kanskje like greit å kjøpe det av tier 1 som er BoE, pristine hide of the beast og litt annet smårask.

Lenke til kommentar
.. og nettopp der forsvinner mye av poenget med å gjøre questlinen. Den skulle være for casual gamers, og når du må ha folk i epics og ti millioner pots for å komme deg videre, og i tillegg betale i dyre dommer, så er det kanskje like greit å kjøpe det av tier 1 som er BoE, pristine hide of the beast og litt annet smårask.

6323797[/snapback]

Må man virkelig ikke ha. :roll:

I baron 45 gruppa kjøpte vi et stack major mana potions hver, og ingen hadde noe mer en blått gear. Arena-questet er jo ikke en utfordring en gang, tok den med en gruppe hvor folka ikke en gang hadde nådd 60!! Vi var heller ikke på VT eller TS. Handler bare om å finne folk som ikke er helt evneveike.

Lenke til kommentar
Men det er endel som har problemer med feks baron 45 min run , Arena event i BRD og den siste bossen i UBRS.  Disse er nesten umulig med pugs.

Det beste er hvis man får med noen i guilden til å hjelpe seg, da går alt mye bedre  ;)

6323758[/snapback]

 

.. og nettopp der forsvinner mye av poenget med å gjøre questlinen. Den skulle være for casual gamers, og når du må ha folk i epics og ti millioner pots for å komme deg videre, og i tillegg betale i dyre dommer, så er det kanskje like greit å kjøpe det av tier 1 som er BoE, pristine hide of the beast og litt annet smårask.

6323797[/snapback]

 

Feil, epics er ikke ment for casual ppl. Tier 0,5 har jo epic pieces.

Blizzard må lære seg en del ting, å ikke lage tier 0,5 når dem som har sjans til å skaffe det allerede har mye bedre gear. Blir på en måte som ett par veldig dyre nexxus shards som krever questline :(

Lenke til kommentar
Jeg har vært med å tatt Valthalak med PuG. Eneste du må gjøre er å gi PuGs info om encounteret med teskje. Det vel det som er det verste med hele encounteret :p

6324942[/snapback]

 

Har ikke du fullt tier 2 og temmelig imba gear? Blir vel ikke helt det samme da, vil jeg tro :p

Lenke til kommentar

For en dmg warrior er heroism egentlig ganske bra. en del av itemene...BP og bootsa om jeg ikke husker feil er ranket som top dmg gear i pvp guiden http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post692679

 

Så for en warrior så er tier 0.5 på alle måter verd bryet:) Spes for dem som ikke har tilgang på BWL/MC bosser osv.. (som meg selv)

 

Men når alt kommer til alt, kommer jeg bare til å bruke hjelmen, bootsa, sikkert hanskene og mest sannsynlig BP..resten har jeg bedre av allerede.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
For en dmg warrior er heroism egentlig ganske bra. en del av itemene...BP og bootsa om jeg ikke husker feil er ranket som top dmg gear i pvp guiden http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post692679

 

 

Jeg har også kikket mye på den guiden der, det som jeg synes er merkelig - er at Gloves of Heroism ikke blir nevnt i "Gloves section" når de burde vært på en 4-5 plass. Klart bedre enn alle gloves som blir nevnt i "Section 2" ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg har også kikket mye på den guiden der, det som jeg synes er merkelig - er at Gloves of Heroism ikke blir nevnt i "Gloves section" når de burde vært på en 4-5 plass. Klart bedre enn alle gloves som blir nevnt i "Section 2" ihvertfall.

 

Det har sin naturlige forklaring at personene som skrev guiden ikek har oppdattert den. Før var heller ikke BP heroism med....selv om den var kommet med patchen..

 

Så gi linken litt tid så blir den updated:)

Lenke til kommentar

Til trådstarter; Ja, noen deler er absolutt verjavascript:ShowHide('qr_open','qr_closed');

Fast Replydt og oppgradere til 0.5.

 

1: Det er tidkrevende og morsomt (synes jeg :)), man har noe å gjøre hvis du ikke kan finne på noe.

 

2: Flere deler har veldig bra stats, og det er "EPIX WITUOT GULID!".

 

Det kan virke veldig pengesugende, men tenk litt på det. Hvor mye må du betale for en BoE epic armor piece? De med bedre enn decent stats er ofte utrolig dyre, 0.5 questene er egentlig ikke så ille after all.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...