Gå til innhold

Er tier 0,5 verd det?


Anbefalte innlegg

Startet akkurat tier 0,5 questet med druiden min. for å få bracerene trengte man bare en liten tur til winterspring og 20g.

så på neste delen ser det ut som mats for ca 100g, pluss at man må kjøple noe av en imp for 40g.

 

og da er spørsmålet mitt... forsetter det sånn utover? trenger jeg 150g per del etter bracerene? plz fortell hvor mye hver del koster og og hvor mye hele setet koster til sammen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 grunner til at jeg syns det er verdt det:

 

1. Jeg er ikke i noe stort guild som kan gjøre MC/ZG/BWL....

2. Jeg syns looks er viktig. Et helt set ser bedre ut en et mix av items.

3. Utfordringen alle questene og farmingen byr på. Dette er ikke noe du gjør på en dag :)

 

Hilsen

Onoria 60 Pala, Genjuros

Endret av eskuge
Lenke til kommentar

Nå er det ikke å bare gå og farme bwl da...

 

Tier 0.5 er ment for "casuals", altså de som ikke har tid eller stort nok guild til å gjøre store raids som MC/BWL/AQ40 etc.

 

Jeg vil si at det er absolutt verdt å gjøre denne quest-linen om man ikke kan få bedre enn tier 0 utstyr.

Lenke til kommentar

Eg har eit passe bra guild på servern min no. Dei har gjort zg eit par ganger og heller på mc.

Dei er villige til å hjelpe meg å skaffe deler eg treng til tier 0.5

Eg er ein casual gamer, og tilbringe fleire timer i ein instance er ikkje akkurat det store for meg.

So for meg er vel det beste å gå for det settet då?

 

Men skal uansett gjere instancer som dm/start/scholo/ubrs for å få tak i fleire deler av wildheart settet.

Lenke til kommentar
Det er bedre å farme DM/Strat/Scholo/*BRS enn å ta den questlinen. Et par ok items per sett, men gudd løkk med å få tak i hele settet som guildløs pugger.

6320285[/snapback]

 

Med questlinen får du også summone nye bosser som dropper rimelig bra loot nesten på høyde med mc og onyxia.

Lenke til kommentar

Må si jeg er uenig. Fikk tak i 6/8 deler før jeg slutta å spille på karakteren. Gjorde ikke et eneste run med guildet. Eneste som tok litt tid var å finne et par stk villige til å prøve baron 45 min seriøst, med potions ol., men klarte det og ingen hadde noe spesielt mer enn blått gear.

 

Har tatt siste bossen i UBRS ved The Beast, riktig nok med ganske så epixx gruppe, men vi hadde ikke noe problem i det hele tatt.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar
Det er bedre å farme DM/Strat/Scholo/*BRS enn å ta den questlinen. Et par ok items per sett, men gudd løkk med å få tak i hele settet som guildløs pugger.

6320285[/snapback]

men hvis man er lei av å ta de vanlige DM/Strat/scholo/*BRS Om igjen og om igjen er jo tier 0,5 questene en god variasjon. Og hvis man ikke har tilgang til ZG/MC/BWL/ony etc er det jo ingen hindere for å gjøre questet. Å sitte igjen med 200 gull eller 800 gull når du ikke har noe å bruke de på er jo like kjedelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...