Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Pell ja. Det hele virket litt meningsløst på grunn av greie med ham. Enda verre er det når Oda unngår å drepe karakterer som han indtroduserer kun for at de faktisk skal dø. Altså er der bare for å vise hvor grusomme slemmingene er. Men det er One Piece.

 

Sånn sett bør vel også Hinata dø også. Hun er dessuten ikke noen god plass i serien lengre. Følelsene hennes kom endelig fram, men hun kan ikke fortsette å være der, fordi det nå legges opp til at Sasuke begynner å få følelser for Naruto, og historien kan jo ikke gå over til å fullstendig bli et trekantecchidrama. Men når Kishi dreper folk uten grunn på denne måten, uten oppbygning, er det rett og slett dårlig skriving.

Vel Sasuke har litt homotendenser :p

 

mer ontopic, dette var både trist og awesome! Den første tanken min var vel "faen, det er en uke til neste kapitell!"

 

Gleder meg noe villt til neste uke og Hinata kan ikke dø, ikke på den måten her ivertfall! Virka bare feil egentlig, bah. God damnit Kishimoto, skjerp deg. Nok dreping allerede. Kakashi, Pa, Jiraya og nå Hinata. Hvor mange skal han fyren her egentlig få lov til å drepe? Ser ut som det kanskje stopper opp nå, Naruto er drit sur så jeg lurer egentlig på hvordan det kommer til å gå fra nå av. Det er jo ikke som Naruto hadde særlig kontroll over four-tail og nå har han seks haler..

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå med Naruto nå, han har ikke kontroll over seg selv, jeg kan ikke se at Yamato skal klare å få kontroll på 6-tail, ingen klarer å snakke han ut av det, han tar skade av å være i den formen.

 

Pein virker ikke bekymret i det hele tatt, så jeg tror han har en måte å få kontroll på Kyuubi uten problemer, for det er ingen andre som kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Det virker nesten litt for teit at Hinata skal dø nå. Så vidt jeg kan se, så har virker det som om Hinata har vært forelsket i Naruto i så og si hele serien - så blir det nesten litt for dumt at hun skal dø rett etterpå at hun har turd å si det til Naruto.

 

Men angående Kakashi, har han virkelig død?

Lenke til kommentar
Nedtur at det ikke er noen chapter i uka, men tipper neste uke det blir kaos gøy.

Hinata overlever sikkert, eller kansje dør jeg bryr meg ikke. naruto skal gifte seg med Sakura, en onkli fin dame :D

Hva er det du snakker om? Det kommer en chapter denne uka, grunnen til dette er mest pågrunn av at det er spoilerthread på onemanga forumet ;)

 

Ingen er død før det blir bekrefta, shizune er død (med mindre ved å drepe nagato, så kan de returnere sjelen hennes, men tvilsomt), Jiraya er død, han fikk strupen rivd/slått inn, armen rivd av og mest sannsynlig knivstukket en del ganger og det ble bekrefta av både pa toad og tsunade. Pa er også mest sansynlig død, ettersom ma sa at han ga livet sitt for naruto. Resten av folka er fortsatt i live før de er bekrefta død.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Nedtur at det ikke er noen chapter i uka, men tipper neste uke det blir kaos gøy.

Hinata overlever sikkert, eller kansje dør jeg bryr meg ikke. naruto skal gifte seg med Sakura, en onkli fin dame :D

Hva er det du snakker om? Det kommer en chapter denne uka, grunnen til dette er mest pågrunn av at det er spoilerthread på onemanga forumet ;)

 

Ingen er død før det blir bekrefta, shizune er død (med mindre ved å drepe nagato, så kan de returnere sjelen hennes, men tvilsomt), Jiraya er død, han fikk strupen rivd/slått inn, armen rivd av og mest sannsynlig knivstukket en del ganger og det ble bekrefta av både pa toad og tsunade. Pa er også mest sansynlig død, ettersom ma sa at han ga livet sitt for naruto. Resten av folka er fortsatt i live før de er bekrefta død.

For det første sa jo ikke Smartix at Hinata var død. For det andre er ikke dette bekrefte/ikke bekrefte spørsmål, det er et død/ikke død-spørsmål. Det er like galt å anta at de er levende (selvom man har åpenbare eksempler som Chouji, Neji, osv. hvor de overlever for det). Jeg tror Hinata er død, men Kakashi er levende, eller vil komme tilbake fra døden allá Gaara.

Lenke til kommentar

@perman07

Ah sorry, det andre avsnittet var ikke retta mot smartix, var mer retta mot det generelle pratet om at hinata og kakashi det var retta mot. Håpa på at mellomrommet i linjene skulle skille mellom det, men ja ja. Beklager igjen. Jeg sier ikke de er sprudlende i live, men forøyeblikket har de ikke blitt bekrefta død og selvom de blir det så kan de fortsatt komme tilbake med tanke på hva som skjedde med gaara, det har kishimoto sørga for å ha tiljengelig. For å kommentere det med Chouji og Neji så trodde jeg egentlig ikke at de bare død, selvom det virka så obvious. Mest fordi det aldri ble bekrefta, det er sånn kishimoto er. Han liker å leke med leserne sine og få dem til å tro at f.eks noen er slemme eller har dødd når de egentlig ikke er slemme eller døde.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Og det med "Å herregud han var ikke død likevel!!!" begynner å bli veldig, veldig, veldig, ve-heeeeeldig gammelt nå. Kan vel egentlig ikke klage på sånne ting som med Chouji og Neji på slutten av del 1, siden det var ekstremt standard shounen, men "Oi shit, han drept... å nei, det var bare en skygge/vann/tåke/insekt/blekk/treklone" er virkelig kjedelig.

 

Synes både Hinata og Kakashi burde være i live. Shizune er jo ganske bekreftet, men hvis hun får tilbake sjelen når de dreper Pain, og dermed blir levende igjen, må hun love høyt og hellig at hun kommer til å _gjøre_ noe, hvis ikke kommer jeg slv og dreper henne igjen.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar
Og det med "Å herregud han var ikke død likevel!!!" begynner å bli veldig, veldig, veldig, ve-heeeeeldig gammelt nå. Kan vel egentlig ikke klage på sånne ting som med Chouji og Neji på slutten av del 1, siden det var ekstremt standard shounen, men "Oi shit, han drept... å nei, det var bare en skygge/vann/tåke/insekt/blekk/treklone" er virkelig kjedelig.

 

Synes både Hinata og Kakashi burde være i live. Shizune er jo ganske bekreftet, men hvis hun får tilbake sjelen når de dreper Pain, og dermed blir levende igjen, må hun love høyt og hellig at hun kommer til å _gjøre_ noe, hvis ikke kommer jeg slv og dreper henne igjen.

Shizune kan forbli død synes nå jeg, hun har vært (i mine øyne) ganske så ubrukelig gjennom hele serien. Hun greide ikke beskytte Tsunade når orochimaru og kabuto angrep dem. Hun burte ivertfall ha greid å holde Kabuto unna. Etter at Tsunade ble Hokage har hun bare blitt kommandert rundt til å gjøre ditt og datt, så bare noen få glimt av henne. Eneste positive hun gjorde var vel å være en del av gruppen som reddet Neji og nei, det at hun faktisk fant ut at de svarte greiene i Pein sine kropper er chackra receivers var ikke no spesielt (synes nå jeg), folka hadde skjønt det etterhvert med tanke på hva Inoichi (faren til Ino) fant ut om Pein (at de var døde kropper).

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Er jo standard shonen at folk liksom skal overleve. Eneste shonen jeg vet om hvor forfatteren er nådeløs er Claymore. Er ganske forfriskende egentlig, men vet ikke om jeg er fan av det i Naruto.

Hinata og Kakashi er begge karakterer jeg personlig ville at skulle være med videre, men vil syns det er fullstendig latterlig om Hinata overlever her. Pain drepte alle slektingene til Hanzo, drepte Shizune for ingen grunn og har vist seg å være den mest nådeløse skurken i serien.

Lenke til kommentar

Saykin: Nemlig. Hun har ikke gjort noenting i det hele tatt. Hadde vært fint om hun hadde fått utrettet _noe_ før hun forsvant, men å få henne ut av veien er egentlig bare en fin ting.

 

Pain brukte jo nå bare ett enkelt angrep på Hinata så vidt jeg husker. Selv om han sikkert er sterk nok til å drepe med bare det, vil det jo ikke være første gang svake karakterer overlever sånt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønneri kke noe. I forje uke var det sånn at idenne uken så sskulle ikke naruto komme ut. Men den kom ut.Rart.

Jaja jeg er bare glad for å ha sett naruto six tails.

 

Naruto ser helt gærnt ut, den eksplodusjonen hana lagde var helt syykt svær.

Ikke rart når naruto har i seg den kraftigste monsteren av alle som finns der.

Men jeg lurer på hva slags planer pain har nå siden han stikker fra landsbyen.

Tror dere han skal lage en felle ? og nagato hjelper han på en eller annen m¨åte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...