Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Ikke akkurat topp chapter. Samtalen mellom Naruto og minato var rett og slett kjedelig, hadde håpet på flashbacks og lignende, og litt mer ihstorie. f.eks hvor minato forteller om hendelser: samtaler med jiraya o.l.

Indeed.

 

Men det ville jo vært problematisk å tegne på 17 sider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke akkurat topp chapter. Samtalen mellom Naruto og minato var rett og slett kjedelig, hadde håpet på flashbacks og lignende, og litt mer ihstorie. f.eks hvor minato forteller om hendelser: samtaler med jiraya o.l.

Indeed.

 

Men det ville jo vært problematisk å tegne på 17 sider.

Enig med disse. Var bare kjedelig å lese egentlig. Knapt nok noe vi ikke visste fra før, og hele situasjonen var i grunn litt cheezy. Men fikk litt forhåpninger til neste kapittel.

Lenke til kommentar
Hmm, uenig med folk her jeg.. Syns det var koselig å lese en samtale med faren, kult å se personligheten hans. Kult å se Naruto slå faren også. Bedre enn Bleach hvor det bare er konstante kamper.

 

Ja, er enig der. Men grunnen til at jeg håper på at han kommer seg tilbake til kampen er at jeg håper han fortest mulig kan bli ferdig med Pain. Lurer veldig på hva som skjer videre med byen og de andre folkene!

Endret av Thrinduil
Lenke til kommentar
Hmm, uenig med folk her jeg.. Syns det var koselig å lese en samtale med faren, kult å se personligheten hans. Kult å se Naruto slå faren også. Bedre enn Bleach hvor det bare er konstante kamper.

 

Ja, er enig der. Men grunnen til at jeg håper på at han kommer seg tilbake til kampen er at jeg håper han fortest mulig kan bli ferdig med Pain. Lurer veldig på hva som skjer videre med byen og de andre folkene!

Ja, og hva som skjer med Sasuke videre. Og vi har ikke sett noe mer til Kabuto/Orochimaru heller, kanskje han blir the main guy igjen?

Lenke til kommentar
Ja, og hva som skjer med Sasuke videre. Og vi har ikke sett noe mer til Kabuto/Orochimaru heller, kanskje han blir the main guy igjen?

Håper personlig litt på Kabutomaru sjøl.. Orochimaru hadde ordentlig Villain-følelse rundt seg i del 1. Så ble karakteren ødelagt av gjentatt fail.

 

Akatsuki kom og skulle være store-slem, men alle har dødd øst og vest.

 

Madara har foreløpig ikke noe Villain følelse over seg etter gjentatt teithet fra Tobi og tilsynelatende tap mot både 4. Hokage og 1. Hokage i tillegg til at det ser ut som han ikke har oppnådd noe på 100 år.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig lest ferdig mangaen. Andre enn meg som tror det nærmer seg slutten om ikke så altfor lenge?

 

haha det er mye igjen ass. Naruto må møte Sasuke. banke Madara, få fjernet rreven i seg eller kunne kontrollere den.

Bli enda sterkere om smartere og til slutt bli en Hokage.

Tipper kansje i slutten Sasuke og Naruto slåss mot Madara , men sasuke dør og naruto klarer banke Madara og det blir slutt med at Naruto er hokage :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...