Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var virkelig O' Brother, Where Are Thou og We Were Soldiers så ufattelig dårlige, at du aldri, ALDRI se de igjen? Kan jeg aldri se for meg.

 

Vel, var kanskje litt hard mot We Were Soldiers. Dette var jo tross alt en grei nok B-film i mine øyne, men ettersom jeg ikke har sett så mange dårlige filmer i senere tid (som jeg kan huske), så falt valget på en film jeg verken direkte likte eller hatet, men en film som etter mitt syn ikke var minneverdig (sammenlignet med Full Metal Jacket, som var helt konge).

 

Men ikke svarten om jeg vil se O' Brother igjen. Men jeg hadde nok heller ikke krepert eller hoppet ut vinduet dersom jeg på en eller annen måte hadde blitt presset til et gjensyn med denne filmen. Jeg hadde nok bare kjedet meg.

 

Husker første gang jeg så Loaded Weapon 1, i 13 års alderen. Jeg synes denne filmen var skamteit og ikke morsom en plass. Men gjett om den var morsom da jeg så den igjen da jeg var 19/20, da jeg forsto hva som ble parodert, og hadde utviklet en mye større sans for syk humor.

 

Jeg var heller ikke i mine yngre tenår så fornøyd med "Dude, Wheres my Car". Men jeg er sikker på at jeg hadde likt denne filmen nå, så derfor tok jeg ikke den med på listen.

Endret av Oly
Lenke til kommentar
300 og o'brother er dårlige?! Jaja, smaken er delt :p

 

Vil du se en dårlig film, se "Pulse" med blant annet Kristen Bell. Barf.

EDIT:se bort fra inlegget

 

Hva mener du med det? :p

Jeg skreiv noe feil og edita det vekk så man skal bare se bort fra hele inlegget :p Trodde det stod at 300 var dårlig, men det var jo motsatt.

Lenke til kommentar

Var velgig mange filmer her som absoulut ikke burdre vert her i mitt tilfelle... Disse er kun fra 1 side.

 

 

Snakes on a plane

Den jo grei nok, kansje ikke realistisk men det gjør ingenting.. Veldig få filmer som er realistisk da. Dokumentarer kansje?

 

fantastic four kommer jo høyt, filmen har jo ikke noe for seg, den har ikke det snev av underholdnings verdi en gang.

Også er det blant annet hulk, daredevil og elektra som alle var værre en den andre.

Alle de var jo bra. Electra kansje litt mindre bra. Og du sier de har ikke noe for seg? De er jo filmversjonen av tegnesereir som MANGE har kjøpt som ung.

 

For min del er det Crank.

 

Tror det er den dårligste filmen jeg noen gang har sett.

Crank var jo bare morsom :D

 

Terkel i Knipe...

... Transformers. Veldig bra effekter osv. men jeg ble så forvirra over hvem som var snill og slem når dem slåss mot hverandre :hrm:

Terkel i Knipe var jo bare genial, speiselt ordbruken. Noen som er enig eller? Og Transformers var bra den og.

Hadde du hatt øynene en smule åpen hadde du lett sett hvem som var god og ond. Spillet derimot = dårlig forsøk på å tjene ekstra penger fra småunger.

Lenke til kommentar

John Tucker most die

 

Vi så den med skolen, noe så groteskt dårlig har jeg ikke sett på lang tid. Med bare helt håpløse forsøk på morsomheter ble bare en pinlig film. Kan ikke fatte at læreren vår sa "Neida, dette er ingen jentefilm, denne er like gøy for gutter". Jeg tviler sterkt på det.

 

Terningkast: 1

 

Aldri om jeg skal se denne filmen igjen.

Lenke til kommentar

Har dessverre en hel drøss med filmer jeg aldri, aldri, aldri ser igjen om du så betaler meg for det, men her er noen av de verste:

 

* Silent Night, Deadly Night 2: Første film er ganske bra. Gutt blir livredd julenissen da han hører at slemme unger blir straffet av ham på julaften. Selvfølgelig ser han foreldrene bli drept av en fyr i nissedrakt samme dagen, så da er det vel gjort. Han havner på barnehjem, får senere jobb på kjøpesenter og blir tvunget til å ta på seg nissedrakt. Dette får minnene til å strømme på, og "You do remember what Santa does on Christmas Eve, don't you?" Hihi. 2'ern handler om broren hans som sitter på sinnsykehus og forteller om livet sitt. Han er snill og grei en stund, men blir lei og begynner å drepe folk uten noe særlig grunn. Det kunne vært en grei nok slasher, men problemet er at fyren er ufattelig slesk og arrogant, så man kan ikke like ham uansett hvor mye man prøver. Ikke er det en eneste nissedrakt å se heller i hele filmen bortsett fra helt på slutten, og det er ikke engang snø der. Det er ille nok at dette makkverket ikke har noe med den første å gjøre, men det har ikke engang noe med jul å gjøre. Og likevel er det da inderlig en nisse på coveret?

 

* The Crow 4: Elsker den første filmen og har ingenting i mot den andre. Denne har Edvard Furlong som The Crow og han fyren fra Angel som slemmingen, så i teorien burde det bli bra. I teorien. Problemet er at der Eric fra den første er en hyggelig fyr man kan like er idioten her bare, vel, en idiot. Jeg klarer ikke å like fyren. Tara Reid har en stor rolle, noe som ikke akkurat hever kvaliteten. Det eneste som kunne ha reddet dette makkverket er han fyren fra Angel, men neida. Han ser ikke engang ut til å gidde prøve. Jeg elsker The Crow og hele konseptet, men denne ble for dårlig. Hat, hat, hat.

 

* Halloween: Resurrection: ØÆrlig talt, de kappa hodet av Michael Meyers i forrige film, så hvordan kan han da komme tilbake enda en gang? Gudene vet, men her er han nå. La nå fyren få hvile i fred! Har han ikke lidd nok?

 

* Ilsa: She-Wolf of the SS: For å oppsummere hele filmen. Folk blir torutrert. Folk har sex. Folk blir torturert. Folk har sex. Folk blir torturert. Folk har sex. Rulletekster. Og to filmer til. Så neste for å se om den kanskje kunne være litt bedre, men neida. Samme skjiten om igjen. Nye kulisser, nye skuespillere, samme "film".

 

* Blair Witch 2: Hva gjør man når man er fattige studenter og lager en av tidenest beste skrekkfilmer? Aner ikke, men dette burde være et tips hva man ikke gjør. Hun goth-dama var pen nok til at jeg holdt ut hele filmen, men jeg ser den ikke om igjen. Ever.

 

* The Last Samurai: For å si det rett ut. Jeg elsker samuraier. Jeg vet hva sverdene deres kalles. Jeg kan æreskodeksen deres de levde etter. Jeg likte faktisk til og med Tom Cruise. Hva gikk feil? Aner ikke. Denne dro ut i evigheter og det føltes som om den hadde var i timesvis da jeg endelig gav opp og sjekket kapitlene for å se om det var noe særlig igjen. Klart jeg måtte være på slutten? Neida, jeg var halvveis...

 

* Jason Goes To Hell: The Final Friday: Også kjent som Fredag 13de 9. Som man sikkert vet ble Jason drept for godt i forrige film, så alt man fant var liket av en ung gutt. Hvordan kan man da få Jason tilbake? Godt spørsmål. Tydeligvis vet ikke engang de som lagde denne det, for Jason dukker opp i normal stand i begynnelsen. Så blir han sprengt, en idiot spiser hjertet hans og Jason tar over kroppen hans. Deretter er Jason borte resten av filmen, før han dukker opp igjen helt på slutten. Med andre ord er dette en Fredag 13de film om Jason uten Jason. Hva er poenget? Hadde den i det minste vært bra kunne den ha blitt interessant, men neida.

 

* Halloween 3: Seasons Of The Witch: Når man snakker om manglende hovedperson... Kort sagt kalles denne Halloween 3, men verken Michael Meyers, Laurie, Jamie (fra Halloween 4 og 5), dr Loomis eller Haddonfield er med. Sant og si er det ingenting her som har noe som helst med Halloween å gjøre. Selv det kunne jeg kanskje ha tilgitt om filmen faktisk hadde vært bra, men neida.

 

* Rush Hour 2: Første er grei nok. Stereotyp kineser og stereotyp amerikaner blir nødt til å jobbe sammen, noe som selvsagt går til helvete med ekspressfart og blir ganske morsomt. Problemet er at i neste film er det temaet "oppbrukt", så det blir bare patetisk.

 

* Pirates of the Caribbean 1 og 2: Maken til makkverk skal man lete lenge etter. Pirates, kaller de det, men hvor er piratene? Neste blir vel en koselig nazist som jakter på jødegull, eller en hyggelig talibansoldat på barne-tv. Selve historien er så latterlig klisjéfylt at man ikke engang trenger å leie filmen for å vite hele handingen. Johnny Depp er konge som Jack Sparrow, men han alene kan ikke drive hele filmen. 2'ern er om mulig enda verre da den ikke engang har pirat-temaet å flyte på. Vi har liksom sett alt det der før, så jeg gadd ikke engang se (forhåpentligvis) siste film.

 

* Spider-man 3: Jeg bare spør. Hvordan er det mulig å ha tre superskurker og likevel lage en dårlig film? Eneste bra var Topher Grace som Venom da jeg er vant til å se ham fra That 70's Show. (se forresten American Psycho 2 med Mila Kunis (Jackie fra samme serie) i hovedrollen. Morsom forandring.) ;)

 

* Teenage Mutant Ninja Turtles 3: Først banket de Shredder og hele fotklanen hans. Shredder ble tilsynelatende drept. Så banket de Shredder, noen mutanter og fotklanen hans i neste film, men dessverre ble Shredder forvandlet til Super-Shredder. Skilpaddene hadde ikke en sjanse mot ham, men hadde usannsynlig flaks (og litt hjelp fra Splinter). I tredje film... drar de tilbake til fortiden og havner i Japan? WTF? April blir holdt fanget og ser en rotte - som tilfeldigvis er en av forfedrene til Splinter? (og elegant "glemmer" at Splinter faktisk var et menneske) og så videre. Heldigvis reddet TMNT skilpaddene fra den visse død, men denne gjorde sitt beste for å begrave dem et sted ingen gadd lete etter dem igjen.

 

* Leprechaun 1-3 (har ikke sett resten av naturlige grunner): Så første film i fylla og forstod ikke bæret. Liten idiot blir holdt fanget i en kasse som er låst av en firkløver (eller noe sånt). Han kom seg til slutt ut, jaktet på gullet de hadde stjålet og drepe en og annen som stod i veien. Eller noe sånt. De klarte på et vis å drepe ham (nåja), men han dukket jo opp igjen i neste film. Det jeg ikke klarer å fatte er hvorfor det eneste som kunne drepe ham i første film ikke fungerer i neste, så de blir nødt til å finne på noe annet. Dette fungerer selvsagt ikke i neste film, så da får man finne enda mer som kan drepe ham. Ikke at han holder seg død, selvsagt. Det er fem, seks fimer så langt og enda flere fryktes å bli laget. Når selv The Fly får enda en remake...

 

* Ringenes Herre: Jada, jada, Vant Oscar, beste fantasyfilm noensinne, Peter Jackson er et geni, osv osv osv. Det driter jeg langt i, for å si det mildt. Jeg gledet meg voldsomt til første film og så tredje film mange måneder etter at den kom på DVD kun for å kunne si jeg hadde sett alle. Det er bare effekter, bra historie og bra skuespillere, så hva slo feil? Aner ikke, men noe var det. Maken til langtrekkelig drit skal man lete lenge etter.

 

* Dune: Så vidt jeg vet har David Lynch innrømmet at denne filmen stinker. Det sier jo sitt. Jeg er en stor fan av Dune, men denne ble nesten for mye.

 

* Twin Peaks: Fire Walk With Me: Jeg har hele serien på DVD og så den i strekk, så selvsagt måtte jeg ha denne også. Snakker om bortkastede penger. Filmen oppklarer mer eller mindre ingenting man ikke vet fra før og gir oss bare noen få nye spørsmål. Hvorfor kunne de ikke heller laget en ny sesong av serien?

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
The Birds er ivertfall en film jeg aldrt kunne tenkt med å se... Her er et klipp : http://www.youtube.com/watch?v=bCV6rkZu7A0...feature=related Sykt bra spesial efferkter på den tiden

 

Hva kan man forvente av en film laget i 1963? Virkelig? Idiotisk å dømme en såpass gammel film kun etter spesialeffektene.

Jeg dømmer den ikke etter spesial effektene. :nei: Jeg sa bare at de var dårlige på den tiden. Det er hele oppleget som gjør at den ser kjedelig ut..

Lenke til kommentar

Vertigo.

Før dere begynner og flame så vil jeg gjerne si grunnen:

jeg var liten når jeg så den. Jeg hadde ingen sjangs til og forstå den. dessverre husker jeg for mye av den. Så hvis jeg skulle sett den igjen for og gi den en sjanse så hadde jeg husket for mye. nå vet jeg hvordan den twisten på slutten er.

synd at jeg aldri for oppleve den skikkelig :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...