Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slither og Eragon... makan til søppel skal man leite lenge etter.

 

Kan være enig med Eragon, men Slither er jo da veldig morsom og underholdene :D

 

En film jeg alldri vil se igjen må vel være Home Alone 4, huff og uff, for en ekstrem dårlig film, er en skam for serien. Greit nok at 3'eren ikke var spesiellt god, men når 4'ren kom, da ble plutselig 3'eren oscar verdig i forhold.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Ben Hur.

En av de beste filmene jeg har sett, men plotet er bare bra første gangen, og den er altfor lang til å se igjen.

Kan også nevne de syv samuraier og casablanca, kanskje de to dårligste filmene jeg noensinne har sett. Aldri meire..

 

Har du faktisk sett filmene?

 

Hvorfor er plotet bare bra første gangen?

 

Hva var det med filmene du reagerte på?

 

Casablanca er jo kort og grei, en arrogant Bogart, en strålende Bergman og replikker som har gått inn i (film)historiebøkene...

 

Schichinin no samurai er også en fantastisk film som krever oppmerksomhet, det er ikke en film du sitter og ser med "gutta".

 

Chokke slo meg til målstreken, begrunnelser er det vi er ute etter.

 

Hvorfor?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Three Amigos

Schindlers Liste

The Hulk

 

Rett og slett dårlige filmer.

 

Du er rar...

 

 

Jeg mener det. Det som er positivt med Schindler er at den setter Holocaust i søkelyset, men filmen gav meg overhodet ingenting. Får mer inntrykk av historiebøker. Typisk film som er rammet av en god idé, som ikke lot seg gjennomføre bra nok. Men en smakssak selvfølgelig. Er litt enig med Quentin Tarantinos utsagn om Shindler's og Passion of the Christ, selv om det er satt på spissen; filmene blir komiske pga all volden i de. Det går ikke inn på deg lenger. Blir til slutt en tegnefilm. Syns det er noe i det!

Lenke til kommentar
Three Amigos

Schindlers Liste

The Hulk

 

Rett og slett dårlige filmer.

 

Du er rar...

 

 

Jeg mener det. Det som er positivt med Schindler er at den setter Holocaust i søkelyset, men filmen gav meg overhodet ingenting. Får mer inntrykk av historiebøker. Typisk film som er rammet av en god idé, som ikke lot seg gjennomføre bra nok. Men en smakssak selvfølgelig. Er litt enig med Quentin Tarantinos utsagn om Shindler's og Passion of the Christ, selv om det er satt på spissen; filmene blir komiske pga all volden i de. Det går ikke inn på deg lenger. Blir til slutt en tegnefilm. Syns det er noe i det!

Schindler's Liste er ikke akkurat en film du kjøper masse godterier til, popper popkorn og brus og setter deg foran tv'n og storkoser deg til. Den bør sees en gang, fordi det å se den en gang holder, ihvertfall for meg. Dårlig er den ikke.

 

Grunner til å ikke se House of Blood:

1. Dårlige replikker som du rett og slett vil late som du ikke har hørt når du ahr hørt de.

2. Dårlig skuespillere.

3. Små pirk kanskje, men sier det likevel: Når en vampyr thingy blir spiddet med kniv ser du at den ikke går ned i kroppen, selvom vampyren blir stukket flere ganger og du ser veldig godt at den ikke går inn i kroppen.

Lenke til kommentar
Alle Steven Segal filmene. Fyren har jo samme utrykk i tryne uansett hva faen han gjør.

 

Det samme kan sies om Keanu Reeves.

 

Noe som leder meg til The Matrix. Herre fred for noe overvurdert møl. Filmen har fete effekter, men historien er rimelig platt og uinteressant, og Reeves' skuespillerprestasjoner er på linje med hva en treplanke ville fått til. Jeg så den første, og gadd aldri kaste bort tid på oppfølgerne.

 

Og enda en stinker fra Reeves; Constantine. Filmen endret litt vel mye på John Constantine-karakteren og kildematerialet (og endringene var definitivt ikke til det bedre), og Reeves spilte fortsatt som en treplanke, med maks to forskjellige ansiktsuttrykk. Har du ikke lest tegneserien, så er filmen middelmådig. Har du lest tegneserien, så er filmen gjæret skunkdiarè på Norgesglass.

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
Three Amigos

Schindlers Liste

The Hulk

 

Rett og slett dårlige filmer.

 

Du er rar...

 

 

Jeg mener det. Det som er positivt med Schindler er at den setter Holocaust i søkelyset, men filmen gav meg overhodet ingenting. Får mer inntrykk av historiebøker. Typisk film som er rammet av en god idé, som ikke lot seg gjennomføre bra nok. Men en smakssak selvfølgelig. Er litt enig med Quentin Tarantinos utsagn om Shindler's og Passion of the Christ, selv om det er satt på spissen; filmene blir komiske pga all volden i de. Det går ikke inn på deg lenger. Blir til slutt en tegnefilm. Syns det er noe i det!

Schindler's Liste er ikke akkurat en film du kjøper masse godterier til, popper popkorn og brus og setter deg foran tv'n og storkoser deg til. Den bør sees en gang, fordi det å se den en gang holder, ihvertfall for meg. Dårlig er den ikke.

 

Grunner til å ikke se House of Blood:

1. Dårlige replikker som du rett og slett vil late som du ikke har hørt når du ahr hørt de.

2. Dårlig skuespillere.

3. Små pirk kanskje, men sier det likevel: Når en vampyr thingy blir spiddet med kniv ser du at den ikke går ned i kroppen, selvom vampyren blir stukket flere ganger og du ser veldig godt at den ikke går inn i kroppen.

 

 

Mulig du ikke syns Schindler er dårlig, men jeg syns det. Syns heller ikke det er noe poeng i å se filmen, bedre å lese bøker om Holocaust. For meg personlig var filmen et eneste langt gjesp. Men men, skal ikke lage noe mer nummer av det, ville bare forsvare/forklare synspunktet mitt :)

Lenke til kommentar
Three Amigos

Schindlers Liste

The Hulk

 

Rett og slett dårlige filmer.

 

Du er rar...

 

 

Jeg mener det. Det som er positivt med Schindler er at den setter Holocaust i søkelyset, men filmen gav meg overhodet ingenting. Får mer inntrykk av historiebøker. Typisk film som er rammet av en god idé, som ikke lot seg gjennomføre bra nok. Men en smakssak selvfølgelig. Er litt enig med Quentin Tarantinos utsagn om Shindler's og Passion of the Christ, selv om det er satt på spissen; filmene blir komiske pga all volden i de. Det går ikke inn på deg lenger. Blir til slutt en tegnefilm. Syns det er noe i det!

 

Må i alle fall være i ditt syn (ja, jeg ser at du sier det om smakssak etterpå - vil bare kommentere det likevel), da de fleste kritikere - og mennesker generelt - ikke akkurat vil si at det var en "typisk film som ikke lot seg gjennomføre bra nok".

Lenke til kommentar
Three Amigos

Schindlers Liste

The Hulk

 

Rett og slett dårlige filmer.

 

Du er rar...

 

 

Jeg mener det. Det som er positivt med Schindler er at den setter Holocaust i søkelyset, men filmen gav meg overhodet ingenting. Får mer inntrykk av historiebøker. Typisk film som er rammet av en god idé, som ikke lot seg gjennomføre bra nok. Men en smakssak selvfølgelig. Er litt enig med Quentin Tarantinos utsagn om Shindler's og Passion of the Christ, selv om det er satt på spissen; filmene blir komiske pga all volden i de. Det går ikke inn på deg lenger. Blir til slutt en tegnefilm. Syns det er noe i det!

 

Må i alle fall være i ditt syn (ja, jeg ser at du sier det om smakssak etterpå - vil bare kommentere det likevel), da de fleste kritikere - og mennesker generelt - ikke akkurat vil si at det var en "typisk film som ikke lot seg gjennomføre bra nok".

 

Ja, det er nok ikke mange som er enige med meg i det synet der. Jeg visste vel i grunn at noen ville reagere på at jeg lista opp den filmen. Vil sammenligne den med "Anne Franks Dagbok". De er et ork å se gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...