Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da formoder jeg du har en del argumenter hvorfor?:p (endret litt på utsangn over btw)

Mulig jeg ikke er "voksen" nok til og like den. Synes det var for langt, for mye veksling mellom handlingene og for lite handling. Det er to filmer jeg har sovnet under og det er disse to...

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar

Jeg liker vanligvis ikke kjedelige filmer, men Babel var en kjempe film.

Det er ikke mange filmer som du tenker skikkelig på etter at du så an.

for meg er det hostel og babel de to som jeg har tenkt mest på etter filmen. (ja jeg er syk :p)

byttinga mellom handlinga er jo får å visse at vi den dag i dag har seriøse problemer med komunikasjonen. Å det går en tråd gjennom alle handlingene som binder dem sammen til en film.

 

det er greit at den var så kjedelig at du ikke ville se den igjen. Men å si at den er en av tidenes dårligste filmer blir bare idiotisk. Spesielt når det finnes så utrolig mange ræva filmer.

Lenke til kommentar
To filmer jeg ikke skal se igjen er: Babel og Blueberry. (Tidenes dårligste filmer etter min mening)

 

Jeg skal begynne å bedømme "folkelige" filmer på deres premisser, skal ikke slakte enhver action film eller high-school/college comedie fordi den ikke kan sammenlignes med filmer fra Kubrick, Almodovar eller Von Trier. Men da bør også folk som liker filmer med mye handling, bedømme andre type filmer på deres premisser, her kaller du vel Babel en dårlig film fordi du ikke liker genren, ikke fordi Babel er en dårlig film i sin genre, og alle filmer fortjener vel å bli sammenlignet med sin egen genre og ikke med andre genre.

Lenke til kommentar
Jeg liker vanligvis ikke kjedelige filmer,

 

Hva er kjedelige filmer? (eksempler)

 

Har selv ikke sett Babel, men jeg har den i hyllen, så den blir nok sett snart.

 

kansje litt dårlig formulert.

mente drama filmer og romantiske komedier XD

Jeg kan se nesten alt av film, men det er de to sjangerene jeg ser minst av.

så derfor liker jeg de ikke like som feks. en god gammeldags splatter film :thumbup:

 

jeg glømte å tenke på at dere ikke kan lese tankene mine før jeg skreiv det innleget.

Lenke til kommentar
To filmer jeg ikke skal se igjen er: Babel og Blueberry. (Tidenes dårligste filmer etter min mening)

 

Jeg skal begynne å bedømme "folkelige" filmer på deres premisser, skal ikke slakte enhver action film eller high-school/college comedie fordi den ikke kan sammenlignes med filmer fra Kubrick, Almodovar eller Von Trier. Men da bør også folk som liker filmer med mye handling, bedømme andre type filmer på deres premisser, her kaller du vel Babel en dårlig film fordi du ikke liker genren, ikke fordi Babel er en dårlig film i sin genre, og alle filmer fortjener vel å bli sammenlignet med sin egen genre og ikke med andre genre.

 

Det kan godt være, kan ikke si jeg kan huske og ha sett noe lignende filmer. Har du noen eksempel på filmer i samme genre? Så kan jeg finne ut om jeg liker genre eller ikke:P

 

leif

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
To filmer jeg ikke skal se igjen er: Babel og Blueberry. (Tidenes dårligste filmer etter min mening)

 

du kan ikke kalle Babel tidenes dårligste film etter at det har vunnet Oscar flere ganger og mange Nominasjoner.

Babel er veldig dyp film og det fører til at mindreårige som deg ikke greier å kjønne den.

Lenke til kommentar
To filmer jeg ikke skal se igjen er: Babel og Blueberry. (Tidenes dårligste filmer etter min mening)

 

du kan ikke kalle Babel tidenes dårligste film etter at det har vunnet Oscar flere ganger og mange Nominasjoner.

Babel er veldig dyp film og det fører til at mindreårige som deg ikke greier å kjønne den.

 

 

OT: Uff da, hva er din grense på mindreårige? (kjønne en film har jeg aldri prøvd:P)

 

Xtra: Har ikke sett noen av de filmene så da går jeg ut ifra at Babel er den første filmen jeg har sett i det genre.

 

Men min mening er fortsatt at den suger så får la det stå:p

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
To filmer jeg ikke skal se igjen er: Babel og Blueberry. (Tidenes dårligste filmer etter min mening)

 

Jeg kan skjønne at mange ikke liker Babel (i og med at det var relativt lite pangpang og action i den), men å si at det er en av tidenes dårligste filmer er vel å ta vel hardt i. Det finnes langt verre filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...