Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du synes Cloverfield var helt grei? Det betyr vel at du kan se den igjen? Feil tråd isåfall ;)

 

Selv så jeg D-War for litt siden, og jeg kan ikek fatte at det er en oppfølger planlagt?!!

 

Oh JESUS CHRIST! De skal vel ikke lage en oppfølger ? Hallo ? Hvordan kan det makkverket der ha tjent inn nok penger til at et filmselskap faktisk går med på å lage en oppfølger? Jeg er en person som ikke alltid stiller så høye krav til filmer, men da jeg så Dragon Wars for en måneds tid siden, satt jeg bare og ristet på hodet under hele filmen.

 

Ikke se den. Ikke engang for å se hvor dårlig den er. Ligg unna!

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

"Crash" - fra 1996 med James Spader bl.a. (ikke den Oscarbelønte fra 2004 altså).

- en syk film om bilkrasj og seksuell opphisselse av det.

 

Husker jeg var på kino på den, og etter ca 20-30 minutter, så vi på hverandre og vurderte seriøst å gå.

Det er eneste gangen jeg virkelig har vurdert å resie fra en kino (men vi ble bare for å se om det ble noe bedre, men det gjorde det ikke!)

Endret av Vanguard12
Lenke til kommentar

Jeg begynte å se på Beowulf for en tid tilbake. Jeg så i sikkert 20 minutter, da gadd jeg bare ikke mer. Mulig jeg synes den var så dårlig fordi jeg visste ikke at den var animert, og hadde forventet meg en "vanlig" film. Men fremdeles syntes jeg de 20 første minuttene var uhorvelig kjedelig også.

Lenke til kommentar

Den første Starship Troopers filmen synes jeg var underholdende (jeg så den første gang da jeg var liten) så jeg var mektig imponert, har nok noe med netttopp det å gjøre, om jeg så den akkurat i dag, ville den sikkert ikke hatt den effekten på meg i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Animasjon er ikke så populært, tydeligvis?

 

 

Skjønner heller ikke, hva er det dere har imot animasjon? Spesielt en så banebrytende animasjon som vi finner i Beowulf?

 

 

Hadde jeg visst dette på forhånd kunne jeg sikkert fortsatt og sett filmen. Derimot var jeg forberedt på noe helt annet enn det som var, og når man da blir skuffet er ikke det noe godt utgangspunkt for å starte på en film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...