Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes bare to typer animasjon, Disney og Pixar. Anime suger, Ghibli suger, Persepolis suger og Beowolf suger. Det er bare så sinnsykt ubehagelig å se på.

Disney etter DuckTales er jo skrot det og. Sånn halvveis tegna, halvveis data. Letz make glossy 3D-effect 4 kidz.

Lenke til kommentar
Du synes Cloverfield var helt grei? Det betyr vel at du kan se den igjen? Feil tråd isåfall ;)

 

Selv så jeg D-War for litt siden, og jeg kan ikek fatte at det er en oppfølger planlagt?!!

 

Teh Awfulness! Call the doctors!

Leide D-War en gang, ble ganske skuffet. En annen film jeg aldri ser igjen, er Screamers. Jeg leide den og det er den eneste gangen jeg har vært frista til å be om å få pengene tilbake, det ble rett og slett bare for dårlig.

Lenke til kommentar

Cloverfield er defentlig en hat elsk film. Jeg er midt imellom. Synes filmen var spennende, og var mye som var nyskapende, men skuespillet var elendig, og hadde en del klisjeer i seg.

 

En film jeg aldri skal se igjen er "Heart Of America". Forventet meg dritt egentlig, er jo Uwe Boll man snakker om her.

Lenke til kommentar
blood diamond

babel

 

husker at jeg så disse to makkverkene iløpet av en ganske kort periode. det var ingen god opplevelse

Hva hadde du imot Blood Diamond?

Tro det eller ei, men en film jeg ikke vil se igjen er A Beautiful Mind. Slutten var bra og dyp og greier, men det som førte dit var langdrygt og altfor kjedelig til at jeg vil gjennom det igjen, nå som jeg vet hvordan det ender.

Lenke til kommentar

Zodiac kan jeg IKKE tenke meg å se igjen. Fyfaen så kjedelig den filmen var. Så den på kino med brødrene mine. Kjedet meg sånn at jeg satt og rista med foten på baksida på setet til ham foran meg (Ikke bevisst). Plutselig snudde han seg og sa " Kan ikke du gi helvete i det der?. Er faktisk noen som liker denne filmen". Han så ut som en skikkelig Harley Davidson fyr, bredskuldra og greier. Ble sinnsykt sjokka når han snudde seg :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Batman (med Adam West og Burt Young"

 

Tror du mener Burt Ward....Burt Young (fyllefanten fra Rocky filmene) hadde nok neppe fått plass i Robinkostymet....og det skal vi bare være glad for egentlig......LOL !!!

 

"Hairspray er og gørrkjedelig. (Visste ikke at det var musical"

 

Tror neppe det finnes actionfilmer med navn som Hairspray lol ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...