Gå til innhold

Filmer du ALDRI vil se igjen!


Anbefalte innlegg

anbefaler ingen å se 28dager senere (28 days later) denne filmen oser av dårlig filmredigering og skuespill. Skulle nesten tro dette var ett gutteprosjekt fra kjellerstua til en 12åring som har for lite å drive med...

jeg angrer veldig på kjøpet av 28 dager senere, og denne er ikke verdt å verken kjøpe, leie, stjele eller laste ned... jeg var dum nok til å kjøpe den. Heldigvis var det bare 34,5 som gikk til spille...

 

Elsket både denne og 28 weeks later jeg. 28 days later var best likevel. En av de beste innen sjangeren synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cloverfield.

 

filmes med et handholdt kamera, veldig rotete filming.

Ble nesten svimmel. hadde store forventninger til filmen.

kommer nok aldri til å se denne filmen igjen

 

1/10

 

Cloverfield er en elsk hat film, og det kommer godt frem.

Jeg personlig likter Cloverfield veldig godt, mens en del andre hatet den..

Lenke til kommentar

Har ikke sett hele Enchanted (kinomaskinisten sølte vann over fremviseren midtveis i filmen, og dermed var det slutt), så jeg skal ikke uttale meg om hvor god den er.

Men jeg er direkte imponert over hvilket potensiale den har som salgsvare, den treffer jo alle målgrupper. Barn, og dermed familier, ser den for tegnefilm og eventyr, de som er ute etter lett underholdning og/eller kjærlighetshistorie får det, og de som er ute etter mer får satire og artige referanser. Genialt produkt.

Forøvrig syntes jeg at de første 45 minuttene ga inntrykk av en ganske severdig film.

Lenke til kommentar

AvP 2

 

Jeg aner ikke hvorfor jeg så denne, siden jeg syns 1'ern var et makkverk uten like. Uansett, så denne, og angrer bittert. Historien var rotete, samt at det omhandlet veldig lite om Alien mot Predator. Det såkalte "episke oppgjøret" var vel heller en flau opplevelse, og den latterlige kjærlighetshistorien de tydeligvis MÅTTE ha med hadde ikke noe der å gjøre i hele tatt. Terningkast -4

 

Zombie Strippers

 

Jenna Jameson sin første film som ikke omhandler å ha 2 liter sæd i ansiktet. Det gjorde ikke filmen verken bedre eller verre. Et virus bryter ut på en fabrikk som gjør alle som er der til zombier, og et team av hardinger skal inn å rydde opp i rotet. En av opprydderne blir bitt, og havner av en merkelig grunn inn på en strippeklubb. Der infiserer han en av stripperne, som får super-stripperevner når hun blir til en zombie. Etterhvert blir flere av stripperne infisert, og det blir drama mellom to rivaliserende strippere som jobber der. Jepp, dette må være tidenes story. Jeg skulle gjerne visst hva Robert Englund gjør i denne filmen. Denne søpla er ikke verd et terningkast engang, bare styr unna.

Lenke til kommentar
Jeg så Enchanted sammen med 2 venninner (forslaget mitt ble nedstemt så klart).

 

Just fucking shoot me now.

 

Jeg ble dratt med på 27 Dresses. Det var ille det.

Me too, kjærester er noe herk.

Den var extremt dårlig,men frykter filmen En EKTEmann er verre. Har lagt ned veto om å se den(samt mamma mia og sex and the city-filmen)

Lenke til kommentar
Cloverfield.

 

filmes med et handholdt kamera, veldig rotete filming.

Ble nesten svimmel. hadde store forventninger til filmen.

kommer nok aldri til å se denne filmen igjen

 

1/10

 

Cloverfield er en elsk hat film, og det kommer godt frem.

Jeg personlig likter Cloverfield veldig godt, mens en del andre hatet den..

Second that. Så den igår,var god

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skeleton man.

 

Omfgwtfbbq budsjett på 10kr

Høh? Skeleton Man eier, det er jo nærmest umulig å ikke like den. En årets bedre filmopplevelser, helt der oppe med verkene til Kurosawa, Bergman, Ozu og gjengen.

 

En film som jeg derimot aldri vil se igjen er: Iron Man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...