Gå til innhold

Altfor hvit Gutt


scoop3x

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis han er så hvit at han selv er flau over det er det jo bare og forlate pc'n en time om dagen og gå uten t-skjorte...

det er jo ikke noe du får gjort.. (utenom og stikke av med skjermkortet hans) :D

 

EDIT: regna med han driver med pc siden han er så hvit..

Endret av dioX
Lenke til kommentar

jeg er også hvit, og har vanskelig for å bli brun...

og når jeg først får et lite hint av brunfarge kan jeg faktisk dusje det av i dusjen, og jeg dusjer hver dag...

man får kjøpt i diverse helsekost-sjapper noe som heter betakaroten (det er også mye betakaroten i gulerøtter) som hjelper huden med å få flere fargepigmenter som kan hjelpe...

ellers er det også et annet mediakament som heter melanin (noe som gjør huden brunere eller noe sånn)

selv er jeg veldig solbrennt akkurat nå..

 

edit: fant melanin i en nettbutikk, hva blir vel bedre for en hvit datagutt enn å kjøpe "bli-brun" piller på nettet?

MELANIN

edit2: og en nettbutikk som selger betakaroten også

BETAKAROTEN

 

edit3: leste på den siste linken at det er melanin i betakaroten, men hvem bryr seg om teorien.... eneste er at det kanskje ikke da er noe vits å kjøpe begge, ettersom det er det samme.... ok...

 

egit4: kjøpte meg en dose med melanin fra PF jeg.. det var 80kr i frakt, så det ble litt dyrt... men får se om det hjelper...

 

edit5: jeg har testet den betakaroten jeg linket til, det var i fjor. kan hende det virket litt, men jeg så ikke den helt store forksjellene...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...