Gå til innhold

Gjøre noe sammen med en jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har lest at jenter liker at du laster ned nye filmer, tror det var VG

6286817[/snapback]

 

Æ guota han Flemmingss, det bir i følge signaturen hans, sett på som å laste ned en film, siden den va kopibeskytta, jentan kommer tel å digge mæ :dribble:

 

 

Hvist du og dem liker å gå tur(dette er sikkert noe som er sakt før), og hvist du er så helid å ha fin natur i nærheten av deg, og så heldig at det er godt vær(noe det ikke er her akkurat nå), så ta henne med å gå en tur i skog og mark, opp og ned forskjellige fjell...ingenting er som svette jenter som lukter :!:

Endret av kt600
Lenke til kommentar
Men, og det er ikke ofte jeg sier det (ref: prs), men warpig har gode poeng,

6279459[/snapback]

 

Skal jeg ta det som et komplement eller fornærmelse? :p

 

Jeg har, vel, for å bruke den aktulle brukers ord(og jada, jeg har innsett det tidligere også) en fetisj for tennisskjørt.

6285926[/snapback]

 

Tennisskjørt er søtt (er ikke fult så søtt på gutter). :love:

Lenke til kommentar

Jeg får ei venninne på besøk nå. Jeg har tenkt gjennom et par ting jeg har lyst til å gjøre med henne (og såklart tenkt på en del andre ting jeg har lyst til å gjøre med henne, men det er en annen sak...)

 

*Minigolf

*Golf

*Gokart

*Tivoli

*Kino

*Fly til et sted

*Gå på stranda

*Gå tur langs stranda

*Gå ut og spise

*Leie film og sitte hjemme med digg

*Trene

*Shoppe

 

Lista er lang.

 

Edit: skjørt og kjoler er ursexy. Det som tiltrekker meg med jenter er at de er feminine.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjør noe gøy! Gjør noe hverken du eller hun har gjort før. På den måten ser dere sider av hverandre som ellers ikke hadde kommet frem. I tillegg får dere dere ofte en god latter når den andre driter seg litt ut.

 

Klatring i klatrevegg, lei en kano. Bare fantasien setter grenser.

6279368[/snapback]

 

Ja nå er jeg spent på vår neste date :p

Lenke til kommentar
Gjør noe gøy! Gjør noe hverken du eller hun har gjort før. På den måten ser dere sider av hverandre som ellers ikke hadde kommet frem. I tillegg får dere dere ofte en god latter når den andre driter seg litt ut.

 

Klatring i klatrevegg, lei en kano. Bare fantasien setter grenser.

6279368[/snapback]

 

Ja nå er jeg spent på vår neste date :p

6298517[/snapback]

 

Da får du vente til "lørran" :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Jeg foreslår å ta hu på tissen. Da finner du fort ut om hu er keen eller ikke. Lite vits i å bruke masse tid på å gå rundt grøten. ;)

6290618[/snapback]

Elsker slike innlegg :)

Lenke til kommentar
Jeg har, vel, for å bruke den aktulle brukers ord(og jada, jeg har innsett det tidligere også) en fetisj for tennisskjørt. Det går an å spandere det óg. :p  :love:

6285926[/snapback]

 

:love: Tennisskjørt er vakkert.

6286753[/snapback]

Og kort. :p

6287230[/snapback]

 

tennisskjørt og bankkort... ja, kan digge den kombo'n :)

Lenke til kommentar

Kjenner du noen som har en hytte ute på en øy? Inviter henne på en tur ut med båt og kanskje ta 1 natt eller 2?

 

Har ikke så mye peling på jenter, siden jeg er ikke henger sammen med noen. Noen ganger er jeg hos sånne som er sånn "det er noe galt med dataen...", for å fikse det som er galt.

Lenke til kommentar
Gå på shopping?

 

Spørs veldig på jenten(ja, jeg sier og skriver også jenten med en-endelse, og har aldri oppholdt meg i Bergen mer enn fem dager i strekk), kanskje dere kan dra og spille tennis? Tennis er kos. Golf er ikke like praktisk, men kan jo kanskje virke om dere begge har visse kunnskaper.

 

Jogging?

 

Se det an på jenten. :)

 

Og angående hva du kan spandere: Jeg har, vel, for å bruke den aktulle brukers ord(og jada, jeg har innsett det tidligere også) en fetisj for tennisskjørt. Det går an å spandere det óg. :p  :love:

6285926[/snapback]

Selv erkeriksmålfantasten (flott ord) Per Egil Hegge bruker a-endelser på enkelte ord som "Hytta" og "Jenta". Uten tvil endringer som er kommet for å bli, om en stund er det nok a-endelser på de fleste passende ord her i Bærum også. Hvorvidt man liker dette eller ei får nå være så. De eneste som bruker slikt her i traktene er jo fjortisgutter som tror de er bedre enn andre fordi de er fra Bærum og gamle damer på 70+. Jeg tror man bare får infinne seg med det og omfavne a-endelser. Men steg for steg.

 

OT:

Tror ikke det er så viktig HVA dere gjør bare dere gjør noe sammen, er det at dere gjør noe sammen som er det viktigste. Godt tips over her der noen foreslo at dere skulle prøve å finne på noe ingen av dere har gjort før. Gå tur er koselig det, men kan by på pinlig stillhet om det er en du ikke er helt komfortabel sammen ennå.

Endret av Champ
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...