Gå til innhold

Gjøre noe sammen med en jente?


Anbefalte innlegg

Jenter er rene bablekjerringer. Spør dem om ting og vis at du har intresse for hu. Et helbra triks der du slår hatrick er å huske små detaljer fra hva hun sier til deg, for da skjønner hu at du hører på henne. Det scorer du mye på, har selv fått igjen for det.

6270355[/snapback]

 

Det var vel en Will Smith-film hvor han lærte bort tips og triks for å sjarmere jenter, et av dem var noe som du skrev, husk på detaljer, og spør om det etter at hun er ferdig med snakkingen.

 

Ang. "jenten", er det bergensk, regner jeg med.

6270868[/snapback]

Hitch eller hva den het? :p

 

Med han fra Kongen av queens?

 

EDIT: Uansett, jeg liker å snakke med jenter, bare gå en tur mens dere snakker sammen :) Blir dere kjent osv.. Kanskje gå til et vann hvor dere kan svømme osv..

Endret av beneiro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: Uansett, jeg liker å snakke med jenter, bare gå en tur mens dere snakker sammen :) Blir dere kjent osv.. Kanskje gå til et vann hvor dere kan svømme osv..

6271035[/snapback]

oo, skinnydipping på første date... :cool:

Går litt fort frem da kanskje... :p

 

Vet verken noe om jentA eller hva du har av muligheter i nærheten så dette er jo litt vanskelig... :hmm:

Lenke til kommentar
kan bøyes både med -a og -en

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...k.cgi?OPP=jente

6271064[/snapback]

Hvor på den siden står det at en kan skrive "jenten"??

 

Til trådstarter:

 

- besøke hverandre, lage litt mat og se en film

- gå tur

- tivoli

- cafe

- sykle, roller blade, fjelltur

- gå på fotballkamp

- drikke sammen (alkohol, ja)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
engangsgrilling er jo perfekt for årstiden, velg en passende park og kos dokker. Og husk, buksepuling på offentlig sted er lovlig i norge dersom det er stemning for det :)

6269743[/snapback]

 

 

buksepuling ?? WTF er det noe jeg ikke har fått med meg eller , er det tørtrening du tenker på ??

Lenke til kommentar

Litt sånn passe off topic kan man si ja, så noen innspill?

Det har kommet mange fine kommentarer, hvis det er noen jenter der ute som går under et navn og bilde som ikke sier at man er jente. Så hadde det vært fint å få vite det, da får man fra begge sider, og man har en på "innsiden" hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar

Nettopp slutta med WoW, så det er vel første gang jeg prøver å være sosial på ordentlig selv.

 

Jeg ville gått en tur, pratet.. Kanskje lyttet mest, for om jeg faktisk liker noen, så er det greit å høre på det de snakker om(og jeg liker ikke å prate så mye selv). Siden det er sommer kan man jo sitte ute og spise en is eller noe annet sommeraktig.

Lenke til kommentar
buksepuling ?? WTF er det noe jeg ikke har fått med meg eller , er det tørtrening du tenker på ??

6271771[/snapback]

min tolkning: buksepuling (verb); det å simulere samleie (samtidig som det kan være deiligere enn selve samleie for noen kvinner) med (eller uten) buksa på. Gnikking av erigert penis mot klitoris. Kan utløse orgasme veldig enkelt hos noen kvinnelige individer. Menn kan bli særdeles opphisset og i noen tilfeller også ha orgasme. Dersom "buksepuling uten bukser" praktiseres, er et sillikonbasert glidemiddel å anbefalle.

 

On topic: kan dere ikke bare henge litt sammen æ? :shrug: det spiller vel egentlig ingen rolle hva dere gjør så lenge dere gjør det sammen og liker hverandres nærvær

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar
Jenter er rene bablekjerringer. Spør dem om ting og vis at du har intresse for hu. Et helbra triks der du slår hatrick er å huske små detaljer fra hva hun sier til deg, for da skjønner hu at du hører på henne. Det scorer du mye på, har selv fått igjen for det.

6270355[/snapback]

 

Det var vel en Will Smith-film hvor han lærte bort tips og triks for å sjarmere jenter, et av dem var noe som du skrev, husk på detaljer, og spør om det etter at hun er ferdig med snakkingen.

 

Ang. "jenten", er det bergensk, regner jeg med.

6270868[/snapback]

Hitch eller hva den het? :p

 

Med han fra Kongen av queens?

 

EDIT: Uansett, jeg liker å snakke med jenter, bare gå en tur mens dere snakker sammen :) Blir dere kjent osv.. Kanskje gå til et vann hvor dere kan svømme osv..

6271035[/snapback]

 

Hmm, ikke noe jeg visste om, som sagt, selvlært :p

Lenke til kommentar

:!:  :!:  ''Hypp på en topp eller?''

 

Utenom toppen, så syns jeg ideen var god :)

6269505[/snapback]

 

Tja, jeg synes i bunn og grunn jeg ikke har en figur for topp, dessuten er det enkelte som mener det er litt på kanten med topper på gutter.

6269577[/snapback]

Det er det desverre ikke alle gutter som mener. :(

 

Men, og det er ikke ofte jeg sier det (ref: prs), men warpig har gode poeng, inkludert det med å shoppe litt sammen med damene. De fleste damer liker å shoppe. Man har noe å prate om. og man får anledning til å både kikke på damene, og si masse pent til dem som de liker å høre. "Den kledde du. Står bra til det vakre håret ditt. Gjør rumpa di sexy" etc....

 

Mitt beste tips er å invitere med på en aktivitet man selv liker, og som man tror vil slå an hos dama. Felles interesser er en sikker vinner! Men da er det en forutsetning at man har andre interesser enn bare å sitte foran en PC da.... :hmm:

Lenke til kommentar

Gå på shopping?

 

Spørs veldig på jenten(ja, jeg sier og skriver også jenten med en-endelse, og har aldri oppholdt meg i Bergen mer enn fem dager i strekk), kanskje dere kan dra og spille tennis? Tennis er kos. Golf er ikke like praktisk, men kan jo kanskje virke om dere begge har visse kunnskaper.

 

Jogging?

 

Se det an på jenten. :)

 

Og angående hva du kan spandere: Jeg har, vel, for å bruke den aktulle brukers ord(og jada, jeg har innsett det tidligere også) en fetisj for tennisskjørt. Det går an å spandere det óg. :p:love:

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...