Gå til innhold

Savner du et produkt i prisguiden? Post her!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg finner ingen av disse i prisguiden, og prøv å finn ut lese/skriveytelsen til henholdsvis 4 og 8 GB'ern, det hadde jeg satt STOR pris på :)

 

Hei!

 

Da ligger disse her:

https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k

 

La dem inn som harddisker, siden de i og for seg er mer en harddisk enn en minnepinne.

 

Marius

 

Edit:

 

Dessverre har jeg ikke klart å finne disse på produsentens sider, derfor ingen lese/skrivehastigheter som du ba om, beklager :(

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Er det ikke feil på den nederste kontra den øverste på kr/GB?

 

Western Digital Raptor 150 GB 1168,-

Detaljer: S-ATA, 10000 rpm, 9.79 kr/GB, 16 MB

 

Western Digital Raptor 36,7 GB 745,-

Detaljer: S-ATA, 10000 rpm, 20.69 kr/GB, 16 MB

 

Western Digital Raptor 73,4 GB 1024,-

Detaljer: S-ATA, 10000 rpm, 14.03 kr/GB, 8 MB

 

Western Digital Raptor 74 GB 996,-

Detaljer: S-ATA, 10000 rpm, 13.46 kr/GB, 16 MB

 

Western Digital Raptor X 1238,-

Detaljer: S-ATA, 10000 rpm, 8.25 kr/GB, 16 MB

https://prisguiden.no/fritekst_sok....mp;search=S%F8k Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har et forslag til omorganisering av harddisk-delen av prisguiden.

 

I stedet for å legge inn SSD som "størrelse-type" slik:

1,8"
1,8" SSD
2,5"
2,5" SSD
3,5"
3,5" SSD
Ekstern
Intern flashmodul

 

Synes jeg det hadde vært greiere å la størrelse være størrelse og heller legge inn flash som en unik egenskap i rpm-delen slik:

 

Omdreiningshastighet (rpm):
4200 rpm
5400 rpm
7200 rpm
10000 rpm
15000 rpm
SSD/flash

Type:
1,8"
2,5"
3,5"
Ekstern

På den måten får man presentert at SSD/flash ikke har noen omdreiningshastighet i det hele tatt og at SSD/flash er bedre på aksesstid (som er nært knyttet til omdreiningshastigheten) enn det 15000 rpm er. Da slipper man å la det feltet stå tomt og man får sortert på alle 2,5" disker (mekaniske og SSD) ved å sortere på 2,5". Man kan også søke på SSD i alle fysiske størrelser samtidig om man vil det.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke finne denne i prisguiden.

Hjemmeside og linker til tester her

 

Slenger inn denne nå!

 

Angående de flashmodulene fra Transcend: Det var ikke så mange flere jeg så som var i butikkene, og da er det ikke så veldig mye vits å legge dem inn enda. Når det gjelder lese/skrivehastighetene virket det ikke som om det var lett tilgjengelig, men det er mulig det ligger i databladet. Så hvis noen andre medarbeidere har litt tid så sleng det gjerne inn :)

Lenke til kommentar
What i said ovenfor pluss at jeg ikke finner denne i prisguiden.

 

tester på produktet finner dere ved å søke etter rheobus-exreme på google ;)

 

Har lagt inn Sunbeam viftestyring nå.

 

Angående spørsmålet ditt, ja vi kan legge det til, men vi har ikke mulighet til å gå tilbake å legge inn informasjon på alle eksisterende skjermkort, det blir for mye jobb. Derfor må det eventuelt bli et søkekriterie på fremtidige skjermkort. Kanskje ikke noe stort problem da nye skjermkort stadig lanseres.

Lenke til kommentar

Dere gjør en bra jobb med å holde prisguiden oppdatert og sjekke innom her!

 

Jeg ville bare komme med et par nye tips om to entusiast-hovedkort som kommer fra Foxconn:

Blackops og Dreadnought

 

...kan også legge til at Sapphire kommer med et ATI HD 3870 X2-kort som de kaller for ATOMIC, med ferdigmontert vannkjølingsblokk og medfølgende pumpe etc. Mer info:

http://www.hexus.net/content/item.php?item=12043

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...