Dark Archon Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Er det noen andre her enn meg som spiller dette? Et av slagskipene mine Endret 7. juni 2006 av Dark Archon
Jankee Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Har ikkje turd å åpne pakka, veit eg kjem til å bruke like mykje (eller meir) tid på Doomsday som eg gjorde på HOI2. Men det blir vel innstallert om ikkje så lenge.
Dark Archon Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Har ikkje turd å åpne pakka, veit eg kjem til å bruke like mykje (eller meir) tid på Doomsday som eg gjorde på HOI2.Men det blir vel innstallert om ikkje så lenge. 6260258[/snapback] Du må prøve Doomsday det meste er forbedret
Donkey Kong Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Spiller mye HoI 2, men har ikke fått kjøpt doomsday ennå. Gjør det snart
Dark Archon Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Er noen av dere medlem av Paradoxplaza forumet? Dritfett å være medlem der hvis man like HOI: Doomsday, og andre Paradox-spill.
Frosten Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Kjøpte HOI2 for en liten stund siden, men har ikke hatt tid til å sette meg så voldsomt inn i det ennå. Det er jo et helt genialt spill for de som liker slike tunge spill, men krever at man bruker tid på å sette seg inn i det skikkelig. Det jeg lurer på er om jeg skal fordype meg skikkelig i HOI2 først og spille igjennom det noen ganger for så og kjøpe HOI2 Doomsday? Eller er det ikke noe poeng å gjøre det på den måten? Mister jeg noe av spillet dersom jeg går rett på Doomsday eller er det så mange forbedringer at det absolutt er verdt det? Takker for svar
Dark Archon Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg er medlem ja:) Heter Donkey Kong 6266820[/snapback] Jeg heter General Jac Endret 8. juni 2006 av Dark Archon
Dark Archon Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Skrevet 8. juni 2006 (endret) Kjøpte HOI2 for en liten stund siden, men har ikke hatt tid til å sette meg så voldsomt inn i det ennå. Det er jo et helt genialt spill for de som liker slike tunge spill, men krever at man bruker tid på å sette seg inn i det skikkelig. Det jeg lurer på er om jeg skal fordype meg skikkelig i HOI2 først og spille igjennom det noen ganger for så og kjøpe HOI2 Doomsday? Eller er det ikke noe poeng å gjøre det på den måten? Mister jeg noe av spillet dersom jeg går rett på Doomsday eller er det så mange forbedringer at det absolutt er verdt det? Takker for svar 6267429[/snapback] Du kan jo eventuelt prøve en MOD til HOI 2, foreksempel Historical Stony Road, Historical Improvment Project, Core eller andre. Når du er blitt bedre i HOI 2 anbefaler jeg at du prøver Doomsday, det meste er som sagt forbedret Edit: noen av de Modsene jeg nevnte er muligens vanskeligere enn den vanlige HOI 2 vanilla versjonen . Alle disse Modsene og patches finner du på på Paradox sitt forum www.paradoxplaza.com Endret 8. juni 2006 av Dark Archon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå