Gå til innhold

Criminal Minds - Alle sesonger - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begyner å bli litt lei av det er en seriemorder i hver episode nå, også at de skal reise bort hver gang de får en sak.

 

Handler ikke alltid om en seriemorder da, men ja veldig ofte. Synes det tar bort litt av spenningen, da jeg nesten alltid vet at det handler om en seriemorder. Liker de episodene der det er fler kriminelle, mordere og voldtektsmenn.

Lenke til kommentar
For oss som følger USA sitt sendeskjema er sesong 4 ferdig. Håper det kommer en til altså, det har sluttet veldig bra.

 

Hva får deg til å si noe sånt? Mener du virkelig at "House of Fire"-episoden var bra? Jeg synes den var veldig elendig, hadde vært bedre å gjort Boston-episoden om til sesongfinale da.

 

Sesong 4 av Criminal Minds avsluttes 29 april i USA, det er altså 3 episoder igjen. Derav en av dem med en special guest starring av Jackson Rathbone fra "Twilight".

Lenke til kommentar

Min kilde (skal ikke spesisere det) sa at forrige ukes episode var den siste.

 

House Of Fire var ikke den beste episoden jeg har sett, langt i fra, men siktet mer til episodene før det og sesongen som helhet - som jeg synes har vært glimrende. Var vist altfor uklar på akkurat det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine favorittepisodar er "Masterpiece" med Jason Alexander, "Minimal Loss", den episoden som spelte på polygamisamfunnet De Siste Dagers Hellige i USA, og "Normal", der ein mann skyt sin eigen familie og fleire andre.

 

Dagens episode syns eg var relativt tam. Eg syns, som fleire her i tråden, at det er for mykje seriemordarar. Dette fører til at eg syns det i det siste har vore svært lett å forutsei handlinga...

Lenke til kommentar

Merker at serien begynner å miste litt ideer, og mye av det samme popper opp, men jeg syns allikevel at episodene leverer uke etter uke! En av mine favorittserier, helt klart! :)

 

Det er så mange gode episoder av denne serien, at det er vanskelig å velge en, men min favorittepisode fra alle sesongene må nok være "Lucky", hvor Jamie Kennedy spiller skurken. Fra denne sesongen er nok "Minimal Loss" med Luke Perry som hovedskurken min favoritt. "Normal" kommer hakk i hel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...