Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, men det hender at hvis jeg kommer til en kjedelig episode, så hopper jeg over den. Men begynner på første sesong, første episode. :) Er på vei gjennom SG-1 for fjerde gang nå, akkurat kommet til sesong 4.

Skrevet

Hehe, ja.

Men jeg har ikke sett alt tre ganger. Første gang jeg så, så jeg først s01-s03 av SGA, så s01-s10 av SG-1 (ble hektet på Stargate etter Atlantis, og begynte å se på SG-1), så tok jeg pause, og så begynte jeg å se SG-1 igjen, men startet på sesong 3, og så alt derfra, inkludert alt (som da var kommet) av SGA.

Så så jeg alt, med de to første sesongene av SG-1 igjen, og nå er vel det 6 mnd. siden, og jeg har startet på nytt. Nå ser jeg ikke så ofte da, rundt 4-5 episoder i uken, men ofte mer, spesielt i helgene, hvor det gjerne kan bli 5 episoder på en dag, hvis det er gøye episoder, hehe. :p

Skrevet (endret)

SG.1 helt klart....., selv om jeg faktisk foretrekker SGA etter at RDA forsvant fra SG.1. Men alikevel. Mange gode sesonger med SG.1 med RDA i hovedrollen gjør SG.1 til en vinner hos meg ihvertfall.

Endret av JimRamse
Skrevet

da blir det vel 10 sesonger SG-1 på meg, finnes vel værre ting og slå ihjel mørketida med :p

genial start på SGA 5.14 hvor Woolsey gir Ronon Dex en moralpreik om manglende papirarbeid fra ekspidisjonene :)

Skrevet
da blir det vel 10 sesonger SG-1 på meg, finnes vel værre ting og slå ihjel mørketida med :p

genial start på SGA 5.14 hvor Woolsey gir Ronon Dex en moralpreik om manglende papirarbeid fra ekspidisjonene :)

Starten i sammenheng med slutten slår jo alt. 

Skrevet
Starten i sammenheng med slutten slår jo alt.

gjordet det, men jeg så ikke slutten før jeg postet. men sån i ettertid :)

er mange artige karakterer i SGA, blir og savne de

Skrevet

Kjipt. Identiy har ikke kommet i HD enda. Det betyr at den ikke kommer før i ettermiddag. :(

StargateLOVER:

Meh. Vegas virker ikke så veldig spennende.

Andt siste episode og han skal være på jorden? Sikkert en eller annen wraith som har kommet seg dit.

Skrevet (endret)

Kom i HD for 13 min siden. Henter den nå. Var hvis bare litt sen i dag. :p.

Og ja, det står kanskje at det er HD på andre, men de er bare tatt opp fra HD (slik Jotun sa).

Endret av Groening
Skrevet
Kom i HD for 13 min siden. Henter den nå. Var hvis bare litt sen i dag. :p.

Og ja, det står kanskje at det er HD på andre, men de er bare tatt opp fra HD (slik Jotun sa).

Nei, jeg er ganske sikker på at det var HD, det var HD kvalitet, men la oss ikke skli ut her... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...