Gå til innhold

Verdens dyreste character


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker det var en mage en tid tilbake som ble solgt på eBay til 6000 dollarsh.. Han hadde alle enchant og tailor recepiene, hadde AQ mount, alle epixxene som var verdt å ha for en mage og høyeste rep ved de aller fleste clanene.

6233492[/snapback]

 

 

Men, 6000 dollar er litt for drøyt. imo..

Lenke til kommentar
Husker det var en mage en tid tilbake som ble solgt på eBay til 6000 dollarsh.. Han hadde alle enchant og tailor recepiene, hadde AQ mount, alle epixxene som var verdt å ha for en mage og høyeste rep ved de aller fleste clanene.

6233492[/snapback]

 

Litt nedtur for den personen som kjøpte accounten da..

"Yes! Nå har jeg alt som er verdt å ha.. Hmmm.. Hva skal jeg gjøre nå? Jaaa.. jeg plager noen low-lvls!"

Lenke til kommentar
Husker det var en mage en tid tilbake som ble solgt på eBay til 6000 dollarsh.. Han hadde alle enchant og tailor recepiene, hadde AQ mount, alle epixxene som var verdt å ha for en mage og høyeste rep ved de aller fleste clanene.

6233492[/snapback]

 

Litt nedtur for den personen som kjøpte accounten da..

"Yes! Nå har jeg alt som er verdt å ha.. Hmmm.. Hva skal jeg gjøre nå? Jaaa.. jeg plager noen low-lvls!"

6238318[/snapback]

 

Indeed

Lenke til kommentar

Haha! Latterlig...må ha vært bare tull. Har sett lignende ting når folk har ønsket å bytte konto, men aldri på vanlig salg.

 

Dyrest spill-relaterte jeg har sett (utenom de syke eiendommene i Project Entropia) har vært en Nexus Amuli Armor i Asheron's Call 1 til ca 8000 dollar.

 

Personlig er vel rekorden på 550 dollar for en Anarchy Online account jeg hadde byttet til meg mot en Hoary Mattekar Robe (ingame item i Asheron's Call 1).

 

Var veldig aktiv med å bytte og selge ting før WoW, men med Blizzard sin holdning til slikt så har jeg lagt slik virksomhet på is :D Var bare for moro jeg drev med det før, men det var mye penger i det. Kjøpte/byttet til meg, skimmet utstyr fra konto som ble kjøpt, solgte videre for høyere sum. Hadde aldri noen problemer med stjålne kontoer/items, utenom en kar som svindlet meg for 300 dollar. Men det hadde ikke så mye å si siden jeg nettopp hadde tjent det på et annet salg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...