kriiiii Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 jeg vil kun sykt sykt fine og vakre sanger dere trenger ikke å komme med en liste på 20 sanger, heslt bare noen få. Jeg legger inn noen sanger som bare MÅ falle alle i smak: Aha - birthright Bach - Air Beethoven - Moonlight Sonata Chris Isaak - Wicked Game Coldplay - Clocks Damien Rice - The Blowers daughter Eva Cassidy - Fields of gold Eva Cassidy - Songbird Jan Werner - So many things Jan Eggum - En natt forbi John mayer - Daughters Kings of Convenience - Cayman Islands Michael Jackson - You are not alone Jiiiiiiiha
Krillekongen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Bura-Cha - Brothers<3 Edit: Også soundtrack til Fullmetal Alchemist Endret 29. mai 2006 av BrageC
blured Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Fine Sanger Antony and the Johnsons - Hope There's Someone The Kings Of Convenience - Homesick The Kings Of Convenience - Cayman Islands (denne har du) Richard Hawley - The Ocean U2 - Love Is Blindness Bettie Serveert - Lover I Don't Have To Love Iron & Wine, Calexico - 16, Maybe Less Death Cab for Cutie - I Will Follow You Into The Dark Death Cab for Cutie - Soul Meets Body Smog - Our Anniversary U2 - In a Little While Matt Pond PA - In The Aeroplane Over The Sea (egentlig av Neutral Milk Hotel) Damien Rice - The Blowers Daughter Deep Purlpe - Soldier Of Fortune Guns n' Roses - November rain Ozzy Osbourne - Goodbye To Romance Dire Straits - Brothers in Arms Guns n' Roses - Don't cry (original) Led Zeppelin - Stairway To Heaven Led Zeppelin - Thank You Eric Clapton - Tears In Heaven John Legend - So High Norah Jones - Cold Cold Heart U2 - Sometimes You Can't Make It On Your Own Jeff Buckley - Mojo Pin Norah Jones - Come Away With Me R.E.M. - Nightswimming Sigur Ros - Takk Jeff Buckley - Lover, You Should've Come Over Eels - Blinking Lights (For You) John Legend - Ordinary People Thomas Dybdahl - One Day You'll Dance For Me, New York City Dire Straits - Romeo And Juliet James Blunt - Cry Joe Satriani - Day At The Beach Sigur Ros - Se Lest Edit: Leste nå at du ikke ville ha så altfor mange. Kan merke de som er "ekstra fine" Dobbel Edit: Så også at du ikke bare hadde sanger innenfor "populær musikk". Så tips til klassisk musikk er en artist/komponist som heter Gustavo Santaolalla. Han har laget noen klassiske stykker til Brokeback Mountain som jeg syntes er veldig fine. Er mye akustisk gitar og strykeinstrumenter. Endret 29. mai 2006 av manamind
Veronica Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Seal - Kiss from a rose Seal - Crazy Jewel - Foolish games
Cuneax Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Coil - Going up Coil - Triple Sun Coil - Original Chaostrophy Ulver - Speak Dead Speaker Ulver - Lost in Moments Björk - Unison Björk - All is Full of Love Radiohead - Pyramid Song Radiohead - Like Spinning Plates Bent - Always Bent - Private Road Bent - An Ordinary Day Bent - Now I Must Remember Bent - As You Fall Mew - Mica Mew - Snow Brigade
Midnight_walker Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Min liste: Deep Purple - Soldier Of Fortune Norther - Frozen Sky Sting - Fields Of Gold Metallica - Low Man's Lyric Sonata Arctica - Sing In Silence Sonata Arctica - Tallulah Sonata Arctica - Shy Opeth - Isolation Years Opeth - In My Time Of Need Lynyrd Skynyrd - Freebird Endret 30. mai 2006 av midnight_walker
Foxyboy Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Babyface - Bedtime Coldplay - Fix You Dream Theater - Funeral For A Friend R. Kelly - I Belive I Can Fly Jeg kan holde på sånn hele dagen. De fleste sangene man hørerpå syns man er perfekt, fete eller fantastiske. Så det blir vanskelig og finne noe ALLE liker
Landeplagen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Nå må vi ikke glemme Edward Scissorhands theme - Ice Dance...
kriiiii Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Edit: Leste nå at du ikke ville ha så altfor mange. Kan merke de som er "ekstra fine" Dobbel Edit: Så også at du ikke bare hadde sanger innenfor "populær musikk". Så tips til klassisk musikk er en artist/komponist som heter Gustavo Santaolalla. Han har laget noen klassiske stykker til Brokeback Mountain som jeg syntes er veldig fine. Er mye akustisk gitar og strykeinstrumenter. 6202030[/snapback] Takk=) mye fint her ja
embark Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg synes trance er den vakreste musikken som finnes. Kom gjerne med alle de gode balladene du vet om, jeg vil fortsatt synes trance er mye bedre. Midtpartiet på Koris vs. Djule - Sense Of Time (MORPH & Scirocco Remix) er helt utrolig deilig, mest på grunn av Michal The Girls fantastiske stemme.
Babyloner Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 R-Kelly: Teh world's greatest R-Kelly: Trapped in the closet ( chapeter 1 er best) Ray-J: One wish
Cuneax Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Theme-sangen til Deerhunter. 6209766[/snapback] Gjør den vakre sangen den rett å skrive ned artist og riktig navn: Stanley Myers - Cavatina
Licht Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 X Japan - Tears. Du har gått glipp av noe om du ikke har hørt den.
Chevelle Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Theme-sangen til Deerhunter. 6209766[/snapback] Jepp...Cavatina med John Williams
Jan Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har problemer med å gi slipp på Portisheads "Dummy" (album)
Anbefalte innlegg