kokoslass Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg har kjøpt meg dreamfall, men får ikke instalert det. Jeg har for lite plass på C partisjonen min. Jeg har ikke mulighet for å få mer plass på den partisjonen. vet noen hvordan man klarer å fikse dette slik at jeg får instalert det. Endret 28. mai 2006 av kokoslass
Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det sier seg selv at du må ha mer diskplass. Du har da to alternativer: 1. Slette noe greier på C:-disken 2. Skaffe deg enda en harddisk
Pibeba Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 jeg har også et problem, dette eksisterte ikke på den gammle pcn, men nå er det dette som kommer opp. noen ideer?
NoobCannon Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 kokoslass: Du trenger mer plass på harddisken. Du kan ikke ha mer vann i en flaske når den er full.. Pibeba: Ser ut som du må være Administrator for å installere det.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 jeg har også et problem, dette eksisterte ikke på den gammle pcn, men nå er det dette som kommer opp. noen ideer? Høyre klikk på setup.exe / install.exe i CD'n og velg å kjøre som administrator. For å frigjøre diskplass så kan du prøve et program som CCleaner: http://www.ccleaner.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå